kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری تغییر نمی کند

 
 
رئیس‌ دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تعیین سرپرست برای فدراسیون وزنه‌برداری شایعه است و تعارض منافع هم در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک رخ نداده که سرپرست آن را تغییر دهیم. 
آرش فرهادیان اظهار داشت: همان‌طور که قول داده بودیم وزارت ورزش مجامع را برگزار کند، سومین مجمع فدراسیون‌ها را برگزار کردیم. با کمک همه دوستان در وزارت ورزش، ۹ مجمع انتخاباتی دیگر را پایان سال برگزار می‌کنیم. در این بین سه یا چهار مجمع سالیانه و فوق‌العاده نیز 
داریم. 
او در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است تا مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری سرپرست جدید گذاشته شود، تاکید کرد: از رسانه‌ها می‌خواهم به شایعات توجه نکنند و به آنچه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مطرح می‌شود، توجه کنند. ممکن است اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد اما ما تلاش می‌کنیم مجمع فدراسیون وزنه‌‌برداری بدون اشکال در تاریخ مقرر برگزار شود.
فرهادیان در مورد اینکه تعدادی از فدراسیون‌ها تفاهم‌نامه مالی امضا نکرده‌اند، تصریح کرد: هیچ فدراسیونی نیست مبلغی را دریافت نکرده باشد، حتی فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه امضا نکردند. دوستان خوب است که بیایند و تفاهم‌نامه‌ها را امضا کنند.