kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323 - ۳۰۰۰۷۱۹۳۲
* سپاس خود را از حضرت امام خامنه‌ای عزیز در عفو شمار زیادی از محکومان اغتشاشات اخیر که برگرفته از سیره نبوی است اعلام می‌داریم. از دستگاه قضایی نیز که با جدیت و اهتمام زیاد در این برهه به محاکمه محاربان و پیاده‌نظام دشمن پرداخت تقدیر و تشکر می‌کنیم.
مسلمی- روشن- علوی
* در مراسم جشن تکلیف گروهی از دختران در شروع سن تکلیف که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد صحنه‌های شادی که این کوچولوها با ابراز احساسات کودکانه و بالا و پایین پریدن به هنگام دیدن رهبر معظم انقلاب‌، خلق کردند، خالص‌ترین رفتارهای دخترانه پیش یک پدر بزرگ مهربان بود.
مرتضوی
* من تصویر مراسم برگزاری جشن تکلیف دختران کشورمان در حسینیه امام‌خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب را صحنه خالص‌ترین دخترانه‌ها نزد پدر معنوی و مهربانشان دیدم.
آشتیانی
* با دیدن صحنه دست زدن و هورا کشیدن جمعی از دختران کشورمان به هنگام مشاهده رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی و اقامه نماز به امامت معظم‌له احساس کردم فرشته‌ها یک فرشته را در بر گرفته‌اند. مخصوصا آنجایی که دور حضرت آقا حلقه زده بودند.
بام‌افکن
* به رئیس‌جمهور مردمی که روزهای تعطیل و غیرتعطیل به جای تاسی به قبلی‌ها و سفرهای تفریحی کیش و قشم به خوی زلزله‌زده و شهرهای محروم سفر می‌کند و پای درد دل مردم می‌نشیند خدا قوت و دست مریزاد عرض می‌کنم. خداوند حافظ و نگهدارشان باشد. مردم خوب به یاد دارند که رئیس‌جمهور سابق حاضر نشد سفر تفریحی نوروز خود به کیش را به خاطر مشکلات مردم و سیل شمال کشور رها کند!
نیکخواه
*حضور خانم‌های دارای حجاب ناکافی در راهپیمایی 22بهمن امسال تودهنی محکمی به تبلیغات پرحجم و چندین ماهه ضدانقلاب داخلی و خارجی بود.با این حال صداوسیما در انعکاس این قضیه نباید به حدی زیاده‌روی کند که اکثریت قاطع بانوان شرکت‌کننده در این راهپیمایی که دارای حجاب کامل بودند اصلا دیده نشوند.
مقدسی نژاد
* مسئولین چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری نگران رشد منفی جمعیت کشورشان شده و تصمیم گرفته‌اند برای مبارزه با هزینه سنگین ازدواج در این کشور که مانع ازدواج جوانان شده و به تبع آن زاد و ولد پایین آمده با هزینه دولت مراسم ازدواج دسته جمعی در شهرهای چین برگزار کنند. تصور بفرمایید ما در ایران که جمعیت کشور رو به پیری است چه‌کار باید بکنیم و چه وظیفه‌ای برعهده‌ داریم.
علیزاده
* در اخبار آمده بود در کنگره آمریکا یک نماینده مسلمان به خاطر نقد ملایم اسرائیل اخراج شد. این در حالی است که دولت همین کشور سوزاندن قرآن را آزادی بیان می‌داند! این نوع حقوق بشر واقعاً مسخره است. با چنین استانداردهایی طبیعی است که آمریکا افول پیدا می‌کند.
یزدانپور
* رژیم آل‌سعود با رفتار قرون وسطایی و تبعیت از قانون جنگل حتی نمی‌تواند وجود شیعیان مظلوم قطیف را تحمل کند. هر روز به بهانه‌های واهی جوانان بی‌گناه این منطقه صرفاً به جرم شیعه بودن دستگیر می‌شوند و سازمان‌های عریض و طویل حقوق بشری نیز گویا کر و کور و گنگ‌اند. برای مرگ طبیعی دختری که مشکل قبلی بیماری داشت در ایران دهها هزار دروغ به هم بافتند تا بر مراد خود سوار شوند ولی صدها و هزاران مورد جنایت و قتل و گردن‌زدن انسانهای بی‌گناه توسط بن‌سلمان خبیث را زیر سبیلی رد می‌کنند و خود را به کوری می‌زنند.
همتی
* خیلی از جوانان کشور از جنایت‌های رژیم پهلوی و شکنجه‌های ساواک خبر ندارند و دشمنان در شبکه‌های مجازی اطلاعات دروغ و مخدوش به خورد آنان می‌دهند. از کیهان انتظار داریم سلسله‌وار ستونی را به بیان خیانت‌های پهلوی اول و دوم در حق کشور و ملت ایران اختصاص بدهد و نگذارد جای شهید و جلاد را جابه‌جا کنند.
جعفرنژاد
* آن کسانی که در حمایت و پشتیبانی دولت‌های مستکبر اقدام به آتش زدن قرآن کریم کردند بدانند که از امروز باید مخفیانه زندگی کنند و هر شب کابوس ببینند چرا که اگر ده‌ها سال هم بگذرد مسلمانان آنها را در هر جایی که باشند رها نخواهند کرد و حکم الهی را مانند قضیه سلمان رشدی مرتد بر علیه آنان اجرا می‌کنند.
منصوری
* سیاست جدید بانک مرکزی برای عرضه دلار نیمایی با نرخ ثابت 28 هزار و پانصد تومان در کنار به رسمیت بخشیدن قیمت بازار آزاد برای تقاضاهای غیرتجاری با ابهام‌های زیادی مواجه است. باید مراقبت کرد که این اقدام به بازتولید ارز ترجیحی در کشور منجر نشود و تمام مفسده‌های متاثر از آن را مجددا به اقتصاد کشور تحمیل نکند.
دهشیری