کد خبر: ۲۶۰۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان پرور به همت بسیج ورزشکاران

 
 
 
برای نخستین بار از مادران قهرمان و پهلوان‌پرور توسط بسیج ورزشکاران تجلیل شد. 
اولین مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان‌پرور به همت بسیج ورزشکاران و با حضور محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون‌های ورزشی چوگان، جانبازان و معلولین، زورخانه‌ای، همگانی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و امیر فولادی رئیس‌سازمان ورزش نیروهای مسلح ورزشکاران و مادرانشان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم از ۱۵ مادر ورزشکار قهرمان و پهلوان تجلیل شد.‌هانیه رستمیان به همراه مادرش در این مراسم شرکت کرد. همچنین مادر عشرت کردستانی ورزشکار والیبال نشسته و پارادوومیدانی نیز در مراسم شرکت کرد و از او تجلیل شد. یونس امامی کشتی‌گیر آزاد کشورمان هم به همراه مادرش در این مراسم حضور داشت. محمد انصاری هم به همراه همسر خود در این مراسم حضور پیدا کرد. همچنین از خانواده دو شهید راضیه کشاورز و حاج حبیب بدوی شهید مدافع حرم تجلیل شد.