kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

آذرپیرا: بردن کایل اسنایدر راحت است اما طمع کردم 

 
 
 
دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان، با تاکید بر اینکه پیروزی مقابل کایل اسنایدر کار راحتی است، گفت: اشتباهم در دیدار فینال تورنمنت زاگرب باعث شکستم مقابل او شد.
امیرعلی آذرپیرا درباره کسب مدال نقره تورنمنت رنکینگ کرواسی که با شکست مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در دیدار فینال به‌دست آمد، اظهار کرد: مسابقات در مجموع در سطح نسبتا بالایی برگزار شد و تعدادی از چهره‌های شاخص کشتی در این رقابت‌ها حضور داشتند. من هم با بدنی معمولی به این مسابقات رفتم و به‌خاطر فشردگی مسابقات جوانان، امیدهای جهان و جام جهانی، آمادگی بالایی نداشتم. کشتی اول تا سوم را خوب بردم اما در کشتی فینال اگر خودباوری بیشتری داشتم و اشتباه نمی‌کردم می‌توانستم به پیروزی برسم.
دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان، با اشاره به مبارزه فینال مقابل کایل اسنایدر، گفت: در این مبارزه من اشتباه کردم و شکست خوردم. به هر حال کشتی گرفتن جلوی قهرمانی مثل اسنایدر آن هم برای مرتبه اول کار خیلی سختی است چرا که جو سنگین و متفاوتی حاکم بود که آن را تجربه نکرده بودم. همین جو سنگین هم آدم را اذیت می‌کند.
وی ادامه داد: در مجموع از کشتی خودم در فینال راضی نیستم. من خیلی راحت می‌توانستم اسنایدر را شکست بدهم اما ۲ یا ۳ اشتباهی که داشتم باعث شکستم شد. وقتی او اخطار ۳۰ ثانیه کم کاری گرفت من طمع کردم و می‌خواستم او را به بیرون تشک ببرم اما او چرخید و من را به بیرون برد که همین اشتباه باعث شد هم یک امتیاز اخطار کم کاری را نگیرم و هم یک امتیاز از دست بدهم. در حالی‌که اگر می‌ایستادم و کاری نمی‌کردم یک بر یک می‌شدیم و مثل دیگر دقایق کشتی که نتوانست امتیاز بگیرد با همین نتیجه خیلی راحت می‌توانستم کشتی را تا پایان اداره کنم. هر چند اسنایدر خیلی سخت امتیاز می‌دهد اما او هم نتوانست از من امتیاز فنی بگیرد و قطعا می‌توانم این‌بار با کشتی پایاپای او را شکست دهم.