kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* ابرهای رحمت خدا در ماه رجب 24 ساعته و ثانیه به ثانیه در حال بارش بر سر بندگان الهی است. فقط باید هرگونه چتر گناه را از روی سر خود برداریم تا دل و جانمان در این باران لطف و رحمت الهی حسابی خیس شود و در قیامت از رجبیون بشویم.
فردوسی 
* سپاه در از بین بردن و به هم ریختن سیاست‌های راهبردی آمریکا در منطقه نقش مهمی داشته و دارد و از سوی دیگر با کارهای بزرگ سپاه پاسداران توانسته‌ایم تحریم‌ها را دور بزنیم تا غربی‌ها نتوانند به آرزوی خود که زمین زدن ایران است برسند. بی‌جهت نیست که آمریکا و اروپایی‌ها به دنبال مهار سپاه هستند و درصدد برآمده‌اند که با قرار دادن نام سپاه در لیست تروریسم این نیروی مردمی نجات‌بخش را تحت فشار قرار
بدهند.
قناد
* داروی ترک اعتیاد «اگزوپیو» منحصر به آمریکا و هزینه آن 30 میلیون تومان بود. خدا را شکر جوانان عزیز دانش‌بنیان کشورمان آن را با 2 میلیون(یعنی 28 میلیون تومان) ارزان‌تر تولید کردند. دشمنان از قوی شدن ما وحشت دارند و می‌خواهند با آشوب و اغتشاشات مانع این پیشرفت‌ها شوند.
بهرامی
* نتیجه جنگ‌های آمریکا که با طراحی 11 سپتامبر 2001 برای نابودی چند کشور در غرب آسیا کلید خورد 35 تا 60 میلیون آواره است. چقدر حماقت می‌خواهد که عده‌‌ای سنگ این وحوش را به سینه
می‌زنند؟
صمیمی
* درباره نخستین همایش بین‌المللی بانوان تاثیرگذار که روز 30 دی‌ماه با حضور شماری از چهره‌های برگزیده و فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به میزبانی ایران برگزار شد، برخی از مخالفین عکس میهمانی از کشور «بورکینافاسو» را با هدف تحقیر در رسانه‌های خود منتشر کردند و موقعیت این کشور را مورد تمسخر قرار دادند در حالی که خانم‌هایی که به شدت تحت ظلم و ستم بوده‌اند ولی برای ارتقای سطح علمی، فکری و اجتماعی جامعه‌شان تلاش می‌کنند باید بیشتر دیده بشوند. چه کنیم که متاسفانه برخی فقط با دیدن مقامات کشورهایی که نگاه متکبرانه به ایران و ایرانی دارند قند توی دلشان آب می‌شود!
نادری
* کشورهای غربی وقتی از تحریم‌ها علیه ایران نتیجه نمی‌گیرند برای چه خودشان را خسته می‌کنند و دنبال اعمال تحریم‌های بیشتر هستند. این حد از دشمنی آنان واقعا بی‌سابقه است. بدانند هرچه بیشتر فشار بیاورند ایران قوی‌تر خواهد شد.
سیاری
* هتک حرمت قرآن کریم، آخرین کتاب آسمانی و ملجأ و پناهگاه مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا مصداق بارز ترور انسانیت در غرب محسوب می‌شود. هر انسان آزاده و دارای تفکر و تعقل که با این کتاب بی‌بدیل آسمانی آشنا شود سر کرنش در مقابلش فرود می‌آورد و کسانی که به این کتاب بزرگ اهانت روا می‌دارند از عقل و منطق تهی هستند.
پورمند
* اروپایی‌ها تا چند مدت قبل در مذاکرات هسته‌ای نقش میانجی را داشتند ولی اکنون خودشان تبدیل به مخالف سخت شده و مدام دنبال دشمنی‌های جدید هستند. پس معلوم شد تا امروز هم نقش بازی می‌کردند و از پشت با آمریکا ساخت و پاخت کرده بودند. این چیزی است که دیپلمات‌های ما باید متوجه آن باشند و میدان بازی به آنان ندهند.
رضایی
*با حماقتی که دار و دسته رضا پهلوی با هشتگ «من وکالت می‌دهم» راه‌انداختند عجب تفرقه‌ای در جبهه ضدانقلاب ایجاد کردند. جمهوری اسلامی از عهده چنین کاری برنمی‌آمد! اگر دنبال الطاف خفیه الهی هستید همین حماقت ربع پهلوی را ببینید.
فیضی‌زاده
*فرانسه اگر مدعی آزادی بیان است چرا فردی که تنها مکرون را به هیتلر تشبیه کرد به 10 هزار یورو جریمه محکوم کرد؟ در حالی که نه توهینی به او کرد و نه انجیل را آتش زد. فقط اهانت به قرآن کریم که یک و نیم میلیارد پیرو و طرفدار دارد و هر روز برشمار آنان افزوده می‌شود آزادی بیان تلقی می‌شود؟ بپذیرید که قانون جنگل در غرب حکمفرماست. خداوندی که انجیل را به حضرت مسیح(ع) فرستاده همان خداوند قرآن را بر پیامبری که حضرت عیسی(ع) آمدن او را خبر داده فرستاده است. پس این دشمنی‌ها، در واقع دشمنی با خداوند است.
میروهابی
* با توجه به تلاش غرب برای اجماع جهانی علیه کشورمان، از دستگاه دیپلماسی توقع می‌رود با تلاش و کوشش مضاعف و تدبیر صحیح این شیطنت دشمنان را خنثی نماید.
میرزامحمدی
* از مسئولین امر درخواست می‌شود با سخنان ناهماهنگ با اعصاب سهامداران بازی نکنند. یکی می‌گوید خودرو در بورس عرضه بشود یکی دیگرمی‌گوید عرضه نشود. با این کلمات باعث ریزش سهام می‌شوند و آرامش سهامداران را به هم می‌ریزند.
برومند- اصفهان
* عنوان شده در 97 شرکت دولتی همچنان حقوق و پاداش‌های نجومی به مدیران پرداخت می‌شود. قرار بود شاهد وجود چنین تبعیض‌های ظالمانه‌ای نباشیم. باید بررسی شود و اگر چنین چیزی صحت دارد ببینند مشکل ازکجاست؟
خیری
* کلّا 5 هزار میلیارد تومان بودجه برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته شده که باید بین هزار و 200 شهر تقسیم بشود! با این اوصاف همیشه آلودگی هوا را خواهیم داشت و عوارض آن‌گریبانگیر شهروندان خواهد
شد.
کیایی
* مسئولین امر مشخص کنند وضعیت خودروهای وارداتی و چگونگی فروش آنها در بورس به چه صورتی خواهد بود. ابهام زیادی برای مردم در این مورد وجود دارد.
جوانی
* با توجه به تاکید مسئولین آبفا بر مصرف درست و صرفه‌جویی در آب، در برخی شهرها و معابر بعضا لوله‌های آب می‌ترکد و تا چند روز خبری از ترمیم نیست و آب‌ها هدر می‌رود. از مسئولین آبفا درخواست می‌شود همانند شرکت برق با استفاده از فناوری جدید که به صورت لحظه‌ای نواقص و مشکلات دکل‌های برق را گزارش می‌دهد این سازمان نیز در اسرع وقت نسبت به تعمیر لوله‌های ترک برداشته اهتمام ورزد و از هدر رفت آب‌ جلوگیری نماید.
آدینه
* از شرکت‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی درخواست می‌شود حرکت قطار محلی گرگان- ساری را با قطار ساری مشهد تنظیم نمایند تا مسافران مشهد مقدس از گرگان بتوانند خود را به قطار ساری- مشهد برسانند و دعاگوی شما باشند.
عباس توکلی‌ شهمیرزادی
* تغییر دادن استانداردهای شاخص آلودگی هوا مشکلی را حل نمی‌کند و اصل مسئله یعنی آلوده بودن هوای شهر بر سر جای خود باقی است. تعجب می‌کنیم که بعضی از مسئولین چنین پیشنهادهایی داده‌اند.
فتوحی
* در تهران تعداد زیادی ساختمان‌های قدیمی و کلنگی ناایمن وجود دارد که خطر ریزش آنها شهروندان به ویژه همسایگان را تهدید می‌کند. هم شهرداری و هم صاحبان این اماکن تکلیف این خانه‌ها را هرچه زودتر
روشن بکنند.
یوسفی