kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
فرمانده کل سپاه:

جنگ امروز ورای مرزهای زمینی و دریایی در فضای مجازی است

سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی‌، در فضای مجازی است.
 
 
 
 
 سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه ما امروز در قلب یک نبرد هستیم اما از دشمنان نمی‌ترسیم اظهار داشت: ما امروز هم شاخص‌های ظاهری قدرت را داریم و هم قدرتی داریم که می‌تواند از تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها توسط دشمن جلوگیری کند. این قدرت غلبه امروز در اختیار ملت ایران است و تقریبا اکثر تهدیدات را تمام کرده‌ایم.
وی افزود: امروز شما جوانان وارثان این دستاوردهای بزرگ هستید. وقتی دشمن راهبرد امنیت ملی آمریکا برای قرن 21 را می‌نوشت، در صدر آن بیان کردند ما به دنبال جهانی هستیم که همه شهروندان یک دهکده کوچک شوند. آنها می‌خواستند همه به ارزش‌های آمریکایی اعتقاد پیدا کنند تا ادیان از بین بروند. علاوه‌بر آن می‌خواستند همه روایت‌ها توسط دشمن نقل شود و هرچه اتفاق افتاد داده‌هایی را به ذهن متبادر کنند که از غرب نشأت می‌گیرد. پس از آن گفتند همه باید از کارهای یکسان استفاده کنند تا همه دارای سبک زندگی یکسان باشند.
سردار سلامی تصریح کرد: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. امروز هیچ میدانی برای پیروزی دشمن وجود ندارد. پس ساکت ننشینید زیرا آنها دروغ می‌بافند و جهان، جهان مبارزه حق و بطل است اما ما برحق هستیم و با جهان صادقانه صحبت می‌کنیم.