kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323 - ۳۰۰۰۷۱۹۳۲
* دین اسلام تا سال 2050 از نظر شمار پیروان دین اول جهان خواهد بود و به همین دلیل غربی‌های دچار توحش و تهی از منطق به اهانت و اسلام هراسی و قرآن‌سوزی روی آورده‌اند ولی علی‌رغم میل باطنی غربی‌ها، به فرمایش امام راحل(ره) ان‌شاءالله اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند و به‌رغم این اعمال خباثت‌آلود دشمنان، روی آوردن به اسلام هر روز بیشتر از روز قبل در غرب نمایان می‌شود.
سعیدیان
* امام راحل(ره) با طرح نوی که با انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران به پا کردند تنها به برچیدن فساد پادشاهی 2500 ساله در ایران اکتفا ننمودند بلکه زمینه‌‌سازی فروپاشی ظلم و فساد و استکبار در جهان را آغاز کردند و ان‌شاءالله با شکل‌گیری تمدن نوین ایران اسلامی شاهد براندازی کل ظلم و فساد و استکبار در جهان خواهیم بود.
عظیم‌زادگان
* یکی از اقوام که در کانادا زندگی می‌کند تعریف می‌کرد برای گرفتن قرص سرماخوردگی به داروخانه مراجعه کرده ولی با قفسه‌های خالی از دارو مواجه شده و عکس قفسه‌های خالی این داروخانه را برای من فرستاده است. قابل توجه بعضی از هموطنانی که همیشه مرغ همسایه را غاز می‌بینند و فکر می‌کنند مشکلات و کاستی‌ها فقط برای ما ایرانیان در ایران اتفاق می‌افتد.
خیاطان
* دشمنان انقلاب اسلامی و سران تروریست‌پرور غرب بدانند اگر سپاه نبود الان نسل اروپاییان منقرض شده بود و نژاد چشم‌آبی دیگر در دنیا وجود نداشت و گروهک‌های تکفیری مثل داعش اروپا را تسخیر کرده بودند.
صبح دل
* پیشرفت کشور در «اقتصاد مقاومتی» و خودکفا شدن است و منتظر نشستن برای رفع تمام تحریم‌ها؛ سرابی است که هر دولتی به دنبال آن برود قطعاً شکست خواهد خورد اگر چه تلاش عقلایی برای این قضیه لازمه سیاست و دیپلماسی است.
غلامی
* آقای جهانگیری معاون اول دولت روحانی و عضو حزب کارگزاران به قصد تحریک اهل سنت و انتقام‌گیری از دولت فعلی گفته سرما به اهل سنت رسید. ایشان هر خرده حسابی با این دولت و مسئولین فعلی دارد چرا بی‌تقوایی می‌کند و پای اهل سنت را به میان می‌کشد؟واقعیت این است که سرما به اصلاح‌طلبان رسیده چرا که کنترل و اختیار زبان خویش را از دست داده‌اند، خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
بیگ‌زاده
* مگر نه اینکه اینترنشنال و بی‌بی‌سی و صدای آمریکا به عنوان بازو در خدمت سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس هستند؟ چرا رسانه‌های مدعی اصلاحات در مطالب‌شان با جنگ‌افزارهای رسانه‌ای دشمن هم‌پوشانی دارند؟ چرا سرپنجه‌های جاسوسی، نفوذ و خرابکاری در این رسانه‌ها دیده می‌شود؟
چله دوان
* حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس‌اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم و از حامیان دولت آقای روحانی علت تلاش اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه را اشتباه ایران دانسته است! واقعا این یک بیماری مشترک بین اصلاح‌طلبان و حامیان روحانی است که در چالش‌های بین ایران و غرب همیشه ایران را مقصر می‌دانند و دشمن را تبرئه می‌کنند؟
عسگریان
* تو نیکی می‌کن و در دجله ‌انداز/ که ایزد در بیابانت دهد باز. دست مریزاد وزرای جهادگر انقلابی! مبادا نیش‌های کینه‌توزانه رسانه‌داران وطن‌فروش شما را دلسرد کند. حضور چشمگیر مردم در سفرهای استانی بهترین شاهد بر تقدیر بدنه جامعه از خدمات شماست.
نیک‌نام
* از آنجا که تحریم ایران از سوی دشمنان به ویژه آمریکا تجاوز به حقوق ملت ایران است باید در مقابل این تجاوز ایستاد و مقاومت کرد. بنابراین در کنار مطالبه رفع تحریم از طریق دیپلماسی باید استراتژی ما بی‌خاصیت کردن تحریم‌ها با قوی شدن ایران باشد. یعنی با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور کاری کنیم که تحریم‌ها بی‌اثر شوند و این کار چون به دست خودمان است شدنی است.
سیاوشی
* آمریکا سخت‌ترین تحریم‌های دارویی و غیره را علیه مردم ایران اعمال می‌کند ولی تحریم تمام تجهیزات اینترنتی و فن‌آوری دور زدن فیلترینگ در کشورمان را لغو کرده است. دشمن که محض رضای خدا تحریم‌ را برنمی‌دارد.
شکوهی
* واقعا دردآور است که جکوزی و سونای استخر مرفهین بی‌درد جامعه با سوخت گاز لوله‌کشی شده شهری بر پا باشد آنگاه در شهرهای شمال شرقی کشور گاز گروهی از شهروندان قطع بشود. تو را به خدا بیایید قدری انسانی رفتار کنیم.
فرهادی
* با افزایش برودت هوا و مشکل کمبود گاز در سراسر کشور باید همه یکدیگر را دعوت به صرفه‌جویی در مصرف این سوخت بکنیم. اکنون وقت تسویه‌حساب‌های سیاسی نیست. باید حرف‌ها و انتقادهای جناحی را کنار گذاشت و با همدلی شرایط بی‌بدیل پیش‌آمده را سپری کنیم.
دانایی
* در ترکیه و بعضی کشورهای اروپایی مردم این کشورها به دلیل بالا بودن قیمت برق شب‌ها را با اکتفا به نور تلویزیون در منزل می‌گذرانند خدا را شکر که در ایران چنین وضعیتی وجود ندارد و الا معاندین و ضدانقلاب در خارج و داخل آبرو برای ایران باقی نمی‌گذاشتند.
ضرغام
* توجه به جوانان نباید این‌گونه باشد که ما آنها را بدون داشتن تجربه لازم به پست‌های خیلی بالا بگماریم بلکه باید برای آنان میدان‌های وسیع عمل ایجاد بکنیم و بگذاریم توانمندی‌هایشان شکوفا شود و به قول معروف خودشان را نشان بدهند.
صالحی
*دولت دوست و همسایه ما عراق بداند یا نداند بااستفاده از لفظ جعلی درباره خلیج‌فارس به ملت ایران توهین کرده است. مسئولین ما نباید تحت هیچ شرایطی کوتاه بیایند و از کنار مسئله عبور کنند.
کاکاوند
* مشکل کمبود گاز در کشور فقط به خانواده‌های پرمصرف برنمی‌گردد‌، باید هرچه سریع‌تر ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه‌ها افزایش پیدا کند و دستگاه‌های پمپاژ بیشتری به کارگیری بشوند تا مشکل افت فشار گاز حل بشود.
وزیری
* شنیده شده ساخت ترمینال فرودگاه امام‌خمینی(ره) را قرار است به چینی‌ها بدهند. عرض می‌کنم تاجایی که پیمانکاران خودمان توان ساخت این پروژه‌ها را دارند شایسته نیست آن را به خارجی‌ها واگذار کنند.
اشتریان
* از دولت محترم درخواست می‌شود در این ماه‌ها و روزهای پایان سال تکلیف ما بازاریان را روشن نماید. این چه اوضاعی است که دلار پیدا کرده چرا دلار بازار آزاد این‌گونه خیز برداشته که از 30 هزار به بالای40 هزار تومان رسیده است؟ به علت به صرفه ‌نبودن تولید داخلی گلند ضدانفجار تمام این محصول وارداتی است.
معتمدی- جانباز و خانواده شهید
*‌ برخی صاحبان آپارتمان‌های چند طبقه پارکینگ ساختمانشان را جدا می‌کنند و به افراد دیگر کرایه می‌دهند. چرا که اگر بخواهند آن را به مستاجران بدهند نمی‌توانند این‌قدر سود کنند!‌ از مسئولین امر درخواست رسیدگی و پیگیری دارم. البته این موارد اغلب در مناطق بالای شهر اتفاق می‌افتد.
سنجری
* قطارهای تجریش- کهریزک در ایستگاه محمدیه سه بار مسافر پیاده می‌کند و خط 7 در این ایستگاه یک بار، همین امر باعث ازدحام مسافرین می‌شود که برخی اوقات پیک کاملا مسیر تغییر خط قفل می‌شود و جمعیت با سختی جابه‌جا می‌شوند به ویژه اینکه پله برقی ایستگاه به سمت خط 7 یک طرف آماده بهره‌برداری نشده است. مسئولین امر برای حل این معضل تدبیری نمایند.
مسافر هر روز مترو
* از شهرداری تهران درخواست می‌شود نسبت به سازماندهی دست‌فروشان در مترو اهتمام نماید. ازدحام جمعیت از یک طرف و دست‌فروشان متعدد نیز از سوی دیگر جابه‌جایی مسافران را با کندی مواجه کرده‌اند.
حسن بیگی