kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
چمران:

استخدام 4 هزار نیرو در شهرداری تهران صحت ندارد

 

رئیس‌شورای اسلامی شهر تهران، استخدام چهار هزار نفر در شهرداری را رد کرد و گفت: این فهرست ساختگی است و صحت ندارد.
به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در جریان برگزاری جلسه شورای شهر تهران درباره استخدام چهار هزار نیرو در شهرداری اظهار داشت: من اطلاع دقیقی ندارم اما آنچه خوانده‌ام صحت ندارد و فهرست ساختگی است. اینکه تعدادی استخدام شده‌اند، تکذیب نمی‌شود اما نمی‌توان فهرست ارائه داد، چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورا بررسی خواهد کرد.
چمران درباره آلودگی هوا و توسعه حمل‌ونقل عمومی در پایتخت نیز گفت: ۲۳ دستگاه در زمینه رفع آلودگی هوا مسئولیت دارند و هنوز برنامه قابل قبولی توسط دستگاه‌ها اجرا نشده است. درباره تحویل اتوبوس نیز یکی از سازندگان اعلام کرده است که تا نوروز ۴۰ دستگاه تحویل خواهد داد. وی با بیان اینکه شهرداری پیش پرداخت تأمین اتوبوس را تامین کرده‌اما فقط ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شد، افزود: این اعلام بیش از تعهد انجام شده و پیشنهاد شد از خارج کشور خریداری شود که برنامه در این خصوص منتفی شده است. اگر اتوبوس‌های ارزان قیمت، سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت آلودگی هوا خواهد بود.
به گفته چمران، تغییر ساعت کاری و اجرای طرح زوج و فرد به تنهایی برای رفع آلودگی هوا موثر نیست. رئیس‌شورای شهر وی در آغاز جلسه شورای شهر با اشاره به زلزله شهرستان خوی و با بیان اینکه باید بر روی ساخت و ساز و مقاوم‌‌سازی تاکید داشته باشیم، افزود: ساختمان‌های ناپایدار تهران در حال بررسی است و با کمک دادستانی اخطارهایی به مالکان داده شده است.