kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
وزیر آموزش و پرورش:

سامانه «برپا» برای جبران افت کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان راه‌اندازی شد

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه «برپا» برای جبران افت کیفیت تحصیلی و حل مشکل دانش‌آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند، راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، یوسف نوری در آیین افتتاحیه سامانه «برپا» (برنامه پشتیبان آموزشی) در وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: این سامانه‌ بر اساس دانش روز طراحی شده و در آن از آخرین فناوری‌های در حوزه فنی و مدل کسب و کار استفاده شده است. نوری ادامه داد: در سامانه «برپا» تلاش شده است تا از ظرفیت جوانان، اولیا، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها، پژوهشگاه‌های علوم پایه استفاده مناسب شود و این کار خیر را نشر و افزایش دهند. وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش از هر دو کلاس درس یک کلاس درس را خیرین می‌سازند، به ظرفیت فراهم شده در سامانه «برپا» برای جبران افت کیفیت تحصیلی و حل مشکل دانش‌آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند، اشاره کرد. در ادامه این مراسم، رئیس‌سازمان نو‌سازی، تجهیز و باز‌سازی مدارس درباره سامانه «برپا» گفت: یکی از اتفاقات برای توسعه گستره کار جهادی، سامانه برپا است که بسیاری از معلمان در آن حضور می‌یابند.
حمیدرضا خان‌محمدی اظهارداشت: در این سامانه، ظرفیت‌ها به یکدیگر متصل می‌شود تا دانش‌آموزانی که به هر دلیل مشکلات آموزشی دارند از آن بهره‌مند شوند و امیدواریم که زیرساخت‌های آن هم ایجاد شود.
وی افزود: امیدواریم این سامانه با دقت نظر به سرعت آماده‌باشد، این یک کار مشترکی است و همه ظرفیت مشخص شده است و امیدواریم شروعی برای به حداقل رسیدن افت آموزشی باشد.