kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

پس اینا کی هستن؟

عطیه شاپوری با انتشار این تصویر نوشت: «همه مردم اعتصاب کردن و عزادارن. این ۲۵۰۰ نفری‌ام که دیشب رفتن کنسرت همشون منم.»
وقتی ما می‌توانیم
قنواتی: «علیرضا صدیقی مدیرعامل پتروشیمی کارون در خوزستان ما می‌گفت: سال ۷۲ نه تنها تجهیزات بلکه ساده‌ترین اقلام رو هم برای راه‌اندازی پتروشیمی از آلمان وارد کردیم اما امروز خبری از واردات یک پیچ هم نیست به این خودکفایی و خنثی کردن تحریم با اعتماد به جوانان ایران ما و مدد اونها رسیدیم.»
پس کلمات اثر دارن
سینا فرهادی: «تو مجلس عقد حاج آقا داشت خطبه عقد رو می‌خوند طرف رو کرد و گفت: حاج آقا این خرافات چیه؟! مگه چهارتا کلمه چه اثری رو زن و مرد داره که باید حتما خونده بشه؟! حاج آقا هم به طرف گفت تو خیلی آدم بی‌شعوری هستی! طرف سرخ شد گفت: چرا توهین میکنی؟! حاج آقا گفت شما که گفتی کلمات اثری ندارن!»
حواسمون باشه
فاطمه: «هرچه‌قدر بیشتر می‌گذره بیشتر به این حدیث امامِ صادق علیه‌السلام می‌رسم که فرمودند «هر كس مؤمنی را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.»»
آمریکا چه بلایی سر مردم دنیا آورده؟
محمدمهدی مصلحی: «۳۵ تا ۶۰ میلیون نفر آواره! نتیجه جنگ‌های آمریکا از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ حالا این وحوش آمریکایی برای ما دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنن!»
غرب وحشی این شکلیه
علی بهادری جهرمی: «آثار کشتار بی‌گناه کودکان در سال‌های گذشته غرب، حالا با کشف گورهای دسته‌جمعی در کانادا یکی‌یکی رو می‌شود؛ آثار کشتار امروزی انسانیت در فرهنگ ضد‌بشری غرب هم برای آیندگان بیشتر نمایان خواهد شد.»
آماری از سرزمین آزادی‌ها
حسین مهدوی نیا: «گزارش‌ مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا (CDC) درمورد علل اصلی مرگ و میر در سال 2020: خودکشی دومین عامل مرگ و میر در بین افراد 10تا14 سال و 25تا34 سال در ایالات‌متحده می‌باشد. که می‌گفتید کلوپ‌های شبانه، کاباره‌ها، کنسرت‌ها و... برای نوجوانان و جوانان شادی و نشاط میاره!»
وضع خودتونم بدتر از ربع پهلویه
انصاری: «آن بخش از اپوزیسیون که ربع پهلوی را بابت وکالت ۳۰۰ هزارتایی مسخره می‌کنند، آیا خودشان می‌توانند ۵۰ هزار وکالت جمع کنند؟! سخت است ولی مجبورند بپذیرند گُنده اپوزیسیون همین رضا پهلوی با حدود ۳۰۰ هزار طرفدار است که عموما هم خارج از ایران زندگی می‌کنند؛ مابقی روی هم ۵۰ هزارنفر هم نیستند.»
تصویری از زمستان سخت اروپا
احمد با انتشار این تصویر نوشت: «آلمان زندگی می‌کنم. همسایه‌مون که یه آقای تقریبا ۷۰ساله هست رو درحال آوردن هیزم از جنگل دیدم و ازشون اجازه گرفتم که از چرخ دستی بار چوبش برای انتشار درمجازی و برای مردم داخل ایران عکس بگیرم، وقتی که فهمید، پیشنهاد داد «حالا که میخوای عکس بگیری، پس از انبار چوب داخل خونه هم عکس بگیر که جمع کردم».»