kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

استاندار مازندران شکایت بین دستگاهی را ممنوع کرد

 

ساری- خبرنگار کیهان:
هیچ دستگاه دولتی حق ندارد علیه دستگاه دولتی دیگر شکایت کند زیرا موضوع مسکن ملی مورد توجه و تاکید شخص اول کشور است و دستگاه‌های دولتی باید به مشکل مردم رسیدگی کنند نه اینکه مشکلی بر مشکلات بیفزایند.
سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در مازندران با انتقاد از شکایت جهاد کشاورزی از ثبت و اسناد درخصوص اسناد مسکن ملی گفت: جهاد کشاورزی بخش اعظمی از طرح‌های استان را قفل کرده است و این دستگاه باید رویه خود را عوض کند.
 سید محمود حسینی‌پور در دوازدهمین جلسه شورای عالی مسکن استان مازندران با بیان این که قصد نداریم حتی یک نفر در طرح نهضت ملی مسکن حذف شود گفت: اگر این افراد امکان پرداخت اولیه را به هر دلیلی ندارند حداکثر۱۵ روز به این افراد فرصت می‌دهیم تا نسبت به پرداخت اولیه جهت مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.
وی ادامه داد: با اراده همه مسئولین و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن در مازندران باشتاب به پیش می‌رود.
این مسئول اضافه کرد: به‌دنبال این هستیم بافت‌های فرسوده استان را احیا کنیم که دولت سیزدهم این اجازه را داده است از محل تسهیلات نهضت ملی مسکن برای احیای بافت‌های فرسوده استفاده کنیم.
وی یادآور شد: تاکنون ۵۲۰۰ واحد در بخش روستایی و ۱۲ هزار واحد در بخش شهری در حال ساخت است، وی سهمیه امسال استان مازندران را در طرح نهضت ملی مسکن
۳۸ هزار واحد اعلام کرد.