kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

مرد بزرگ

محمد با انتشار این تصویر نوشت: «رو‌ دستت کسی نیومده بزرگ مرد تاریخ‌، تو نه فقط یک شاه و یک حکومت فاسد بلکه یک دنیا ظلم و استکبار رو‌ بر‌اندازی کردی.»
پررویی نشانه بارزشون است
کبری آسوپار: «اصلاح‌طلبان می‌گویند در این وضع اقتصادی نباید برای کنگره زنان هزینه می‌شد. یک سایت‌شان هم هزینه کنگره را ۲۱ میلیارد برآورد کرده است. طبق اعلام استاندار، آشوب‌های اخیر فقط در کردستان سه برابر این مبلغ خسارت زده است. حامیان داخلی آشوب چه کسانی بودند؟ خسارت‌ها از کجا جبران می‌شود؟»
نتیجه پیروی از ولایت فقیه

بصیرا نوری با انتشار این تصویر نوشت: « از او پرسیدند: چرا این کار را انجام دادید!؟ گفت: می‌خواستم وقتی شبکه‌های بین‌المللی به صورت زنده این مراسم را پخش می‌کردند، بگویم اگر مرا قهرمان و شخصیت محبوب جهان عرب می‌نامند، من هرچه دارم از پیروی ولایت‌ فقیه است.»
زنان کنگره زنان تاثیرگذار
یاس: «یکی از بانوانی که در کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار ازشون تقدیر شده: پروفسور زهرا امام جمعه هستند، سومین زن دانشمند آسیا، عضو انجمن صنایع غذایی آمریکا که تاکنون بیش از 200 مقاله بین‌المللی منتشر نموده‌اند.»
علی بیطرفان: «یکی از بانوانی که در کنگره بانوان تاثیرگذار ازشون تقدیر شد خانم سوده غفوری‌فرد بودن. دکتری ژنتیک پزشکی و مدیر گروه ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکی از پنج محقق پرکار ایرانی از نظر تعداد مقاله و مستند در سال ۲۰۲۲، حافظ کل قرآن و رتبه ششم کنکور سال ۷۵.»
معامله دو سر باخت
کاربری نوشت:« سوئد و چک، یک بسته ۵٠٠ میلیون یورویی
و ۴۵ میلیون دلاری، برای «تجهیزات غیر کشنده» و آموزش نظامیان اوکراینی در لهستان تصویب کردند؛ تاکنون حجم کل کمک‌های نظامی اتحادیه اروپا، به ٣.۶ میلیارد یورو رسیده است. اروپا ناچاراً در یک معامله دوسر باخت برای تامین منافع آمریکا قرار گرفته!»
خبرهایی که نمی‌دانید
کاربری نوشت: « تظاهرات گسترده در اسپانیا علیه دولت سوسیالیستی و سیاست‌های فاجعه بار اقتصادی این کشور. اما شما هرگز قرار نبود این خبر را بفهمید زیرا توسط رسانه‌های غربی گزارش نمی‌شود و این اخبار در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی سانسور می‌شود.»
روش پیروزی در جنگ ترکیبی
سعید الهی: «پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن، یعنی با وجود فضای مسموم تبلیغاتی و رسانه‌ای، هم جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای تئاتر را پُرشور و باموفقیت در سراسر کشور برگزار کنید و هم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را با اقتدار و بی‌منّت برخی چهره‌های همیشه حاشیه ساز! هنر ایران زمین همیشه زنده است.»
قابل توجه دولتی‌ها
صادق: «فهم عمومی این است که دولت برای حفظ سرمایه اجتماعی نیازمند بازنگری جدی در سیاست‌های اقتصادی است؛ آنچه در ماجرای حذف ارز ترجیحی، واردات کالا، فروش خودرو، ارز و سکه می‌بینیم ادامه سیاست‌های دولت قبل است که منتج به تضعیف طبقه فرودست جامعه و فربه‌تر شدن طبقه دارا و دلالان می‌شود.»