kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

جنایت نامرئیِ کارگردان فرشتگان قصاب رونمایی می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

 
 
مستند «جنایت نامرئی» به کارگردانی سهیل سلیمی فردا رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار کیهان، مستند جنایت نامرئی به موضوع نظم نوین جهانی و ارتباطش با سلاح‌های بیولوژیک و خصوصاً همه‌گیری کرونا، می‌پردازد. برای تولید این مستند بیش‌ از دو سال تحقیق و پژوهش انجام شده است. سهیل سلیمی که ساخت فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» را در کارنامه‌اش دارد، «جنایت نامرئی» را هم در چهار قسمت نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کرده است.
 این مجموعه در راستای جهاد تبیین به بازنمایی و افشاگری گسترده‌ای درباره صنعت بهداشت و درمان، سلاح‌های بیولوژیک، ساخت یا ارتقای بیماری‌ها، مافیای علم و کنترل تولید و سانسور مقالات علمی‌، سایبرنتیک‌، جنگ‌ شناختی، اِنبیک و علوم نوین، و جنگ جهانی چهارم می‌پردازد. «جنایت نامرئی» همچنین طیف گسترده‌ای از علوم مرتبط با کنترل هوشمند و نوین جهان را مورد بررسی قرار می‌دهد و ارتباط این موضوعات را با شرایط اقتصاد جهانی و اعتراضات به فقر و موضوع جهانی‌‌‌سازی را مورد کنکاش قرار می‌دهد. در این مستند از همراهی چهره‌های علمی و پژوهشی بهره‌گیری شده است که عبارتند از: دکتر شکور امیدی، دکتر کاظم فولادی، دکتر علی‌رضا اصلانی زکریا‌، دکتر مهتاب اسکندری، دکتر عاطفه عابدینی و مهندس محمدعلی شکوهیان راد. 
مجموعه «جنایت نامرئی» محصول موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است و فردا، چهارشنبه 21 دی ساعت 14 در محل این موسسه رونمایی می‌شود.