معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري:
رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی در جامعه از جایگاه خاصی برخوردار هستند
شهرکرد- خبرنگار کیهان:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اظهار قدردانی از خدمات طاقتفرسای رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی این استان گفت: مسئولان براي رفع مسائل و مشکلات تلاشگران در این عرصه از هیچگونه کوششی دریغ نخواهند کرد.
محسن حسينميرزايي که به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان در جمع فعالان اين عرصه در اداره کل راهداري و حملونقل جادهاي استان چهارمحال و بختیاری سخن میگفت اظهار داشت: رانندگان و فعالان زحمتکش در امور حمل و نقل عمومی از شأن و جایگاه خاصی در بین اقشارمختلف مردم و مسئولان کشور برخوردار هستند و صادقانه و دلسوزانه چرخ اقتصاد و جابهجایی کالاهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی و مسافران را به حرکت درمیآورند.
وی اضافه کرد: این قشر تاثیرگذار و مفید در جامعه به دنبال اغتشاشات و فتنهانگیزیهای اخیر عدهای فرصتطلب و سودجو به فراخوان معاندان نظام اسلامی مبنی بر اعتصاب ناوگان حمل و نقل بار و مسافر توجهی نکردند و دست رد به سينه آنان زدند.
حسينميرزايي ادامه داد: هر صنفي در کنار مردم بماند و در غم و شادي آنان شريک باشد، براي مسئولان استان چهارمحال و بختیاری و کشور قابل احترام است و رانندگان در صف مقدم اين مهم قرار دارند.