kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
درماندگی صهیونیست‌ها ادامه دارد

دوربین‌های امنیتی اسرائیل یک سال به‌طور شبانه‌روز هک شده بود!

آشفتگي و ضعف سايبري رژيم صهيونيستي تا بدان جا رسيده كه براي يك سال دوربين‌هاي تشكيلات امنيتي تل آويو هك شده بود و نهادهاي امنيتي نتوانسته بودند كاري انجام دهند.

 

سرويس خارجي-

حملات هكري و سايبري عليه صهيونيست‌ها ديگر چيزي نيست كه صهيونيست‌ها بتوانند آن را پنهان كنند. تقريبا هر هفته خبري از يك حمله هكري و سايبري عليه امنيتي ترين نهادهاي رژيم صهيونيستي منتشر مي شود و به تازگي منابع داخلي و عبري زبان تل آويو اعلام كرده‌اند كه تشکیلات امنیتی اسرائیل به مدت یک سال زيرنظر هكرها قرار داشته است. در اين ارتباط نيز شبكه عبري زبان كان به عنوان رسانه اصلي رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه تشكيلات امنيتي تل آويو از هک شدن دوربین‌های امنیتی خود از سوی هکرهای عصای موسی در يك سال گذشته آگاهی داشتند، اما آنها هیچ اقدامی را در این زمینه انجام ندادند. به همین دلیل فیلم‌هایی از سراسر سرزمین‌های اشغالی از جمله تاسیسات نظامی و حمله رخ داده در قدس توسط این گروه هکری منتشر شد.
 گروه هکری عصای موسی تاکنون صدها سایت، شبکه امنیتی و نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هک کرده و اطلاعات مختلفی از این رژیم را در اینترنت منتشر نموده است. هک شدن پایگاه خبری پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و نیز حمله به پایگاه‌های خبری جاسوسی اسرائیل (موساد) از جمله اقدامات این گروه هکری بوده است. در جريان هك اخير دوربين‌هاي نهاد امنيتي رژيم صهيونيستي، گروه هکری عصاي موسي به قدري در کار خود موفق بوده است که حتی توانسته اقدام به تغییر جهت دوربین‌ها و نیز زوم کردن و استفاده از تصاویر مختلف کند.
اگرچه اعلام شده كه نهادهاي امنيتي رژيم صهيونيستي طي يك‌سال گذشته با وجود اطلاع از هك شدن دوربين‌هاي شان اما سكوت كرده بودند، اما به نظر مي رسد كه اين سكوت بيش از هرعامل ديگري به‌دليل ناتواني در برابر هكرها بوده است. لو رفتن تصاوير و فيلم‌هاي تشكيلات امنيتي رژيم صهيونيستي به اين معني است كه هكرها حتي به امنيتي ترين لايه‌هاي تل آويو نيز نفوذ كرده‌اند و در اين صورت ترديدي نيست كه بسياري از اطلاعات نظامي و امنيتي تل آويو اكنون در اختيار هكرها قرار گرفته است. هكرهايي كه بنا بر اعلام منابع صهيونيستي در كشورهاي منطقه مستقر هستند و مدت‌هاست موي دماغ ارتش به هم ريخته و نهادهاي امنيتي تل آويو شده‌اند.
ديكتاتوري نتانياهو
اختلافات سياسي و آشفتگي در كابينه آتي تل‌آويو همچنان ادامه دارد. محافل سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه قصد دارد تا اولین دیکتاتوری را در سرزمین‌های اشغالی پایه ریزی کند، پیش‌بینی کردند که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت کند. «روگل آلفر» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گفت که براساس همه مولفه‌ها و نظرسنجی‌ها، دیکتاتوری نتانیاهو- یعنی نخست‌وزیر اسبق و آینده- آغاز شد.
آلفر ادامه داد:« ۲۰ ژوئن ۲۰۲۰ روزی است که وارد تاریخ خواهد شد زیرا در این روز آخرین کنست (پارلمان) قبل از به قدرت رسیدن نتانیاهو- به عنوان اولین سرکش، دیکتاتور و مستبد در اسرائیل- منحل شد.» همچنين روزنامه «رای الیوم» نوشت: «نتانیاهو به عنوان مامور تشکیل کابینه جدید برای در امان ماندن از محاکمه به خاطر ارتکاب بسیاری از اعمال غیرقانونی از جمله پرداخت رشوه و کلاهبرداری در دوران نخست‌وزیری خود در گذشته، دولت متبوع مورد نظر را پیشاپیش به متحدان فاشیست خود و احزاب دینی نژادپرست فروخت.»
این روزنامه افزود: همپیمانان «بنیامین نتانیاهو» در کابینه جدید ائتلافی رژیم اسرائیل همچنان در‌اندیشه خام تشکیل به اصطلاح «اسرائیل بزرگ از مدیترانه و رود نیل تا رود فرات» به سر می‌برند و یهود را نژاد برتر دانسته و معتقدند که اعراب باید در آوارگی به سر برند.رای الیوم همچنین نوشت: یهودیان افراطی همپیمان نتانیاهو در حالی که در ارتش اشغالگر اسرائیل خدمت نمی‌کنند، حقوق ماهانه دریافت می‌کنند تا مشغول فراگرفتن دین یهود شوند.
از سوي ديگر، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مکلّف به تشکیل کابینه به علت تردید درخصوص درز اطلاعات شخصی، به نزدیکان خود دستور داده است که تست دروغ سنجی [پلی گراف] بدهند. براساس گزارش رسانه‌های عبری زبان، قرار است که پنج تن از کارمندان نتانیاهو تست دروغ سنجی را بدهند. پایگاه عبری زبان «واینت» نيز در اين ارتباط گزارش داد که در برهه اخیر خبرهایی به گوش رسیده مبنی بر این که اطلاعاتی از نزدیکان نتانیاهو به بیرون درز کرده است.
درخواست نتانیاهو از نزدیکان خود برای تن دادن به دستگاه دروغ سنج درحالی است که تالی جوتلیپ نماینده کنست از حزب لیکود مدعی شده بود که جزئیات محرمانه گفت وگوی شخصی وی با تساحی برفرمان و ایکی کوهین به عنوان دو مشاور نتانیاهو به بیرون درز کرده است. براساس این گزارش همین امر موجب شده است که «کوهی نمودار»، مشاور ارشد نتانیاهو در این خصوص جلساتی را تشکیل داده است. این گزارش می‌افزاید همچنین برخی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی، ادعاهایی درخصوص برفرمان را مطرح کردند.
شهادت اسیر فلسطینی
پس از كارشكني صهيونيست‌ها
در ادامه جنايات رژيم صهيونيستي، نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین روز
سه شنبه از شهادت یک اسیر فلسطینی به خاطر اهمال و بی‌توجهی پزشکی رژیم صهیونیستی نسبت به درمان وی خبر داد. نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسیر «ناصر ابوحمید» ۵۰ ساله از اهالی اردوگاه الامعری در بخش رام الله در کرانه باختری رود اردن- به خاطر اهمال پزشکی عمدی اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی درقبال اسیران بیمار فلسطینی- در بیمارستان «اساف هروفیه» به شهادت رسید.
مسئولان رژیم صهیونیستی ظهر دوشنبه این اسیر فلسطینی را به علت وخامت شدید سلامتی وی از زندان الرمله به بیمارستان اساف هروفیه منتقل کرده بودند. پیش از این نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین درباره شهادت این اسیر فلسطینی به خاطر اهمال پزشکی نسبت به وضعیت سلامتی او با توجه به ابتلایش به سرطان هشدار داده بودند. وضعیت سلامتی ابوحمید در زندان از ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی به طور مشخص رو به وخامت گذاشته بود.