kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

کیهان و خوانندگان

 
 
* مسیر حرکت و راه و روش امام خامنه‌ای همان مسیر و حرکت و هدف آقا اباعبدالله(ع) است. با درک عمیق از زندگی ائمه اطهار(ع) با نصرت‌الهی و مردم بصیر و روشن‌بین‌مان ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان نظام، پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب خواهیم رساند.
3949---0912
2189----0939، 6960----0936 
* سه برابر شدن کشفیات سلاح جنگی وارد شده از کشورهای همسایه و اعتراف جان بولتون مبنی بر کمک‌های تسلیحاتی و مشاوره‌های جنگ روانی به آشوبگران جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد که بعضی از کشورها از جمله آمریکا، برخی کشورهای اروپایی‌، رژیم جعلی و کودک‌کش و آل‌سعود بر تشدید اختلافات و به خیال خام خود تجزیه ایران متمرکز شده‌اند. البته این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و همانند اسلافشان این آرزو را به گور خواهند برد. اما مسئولین امر نباید به سادگی از کنار شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان داخلی و خارجی عبور
کنند.
حق‌بیان
* تحرکات تروریستی گروهک‌های تروریست در چند شهر مرزی در غرب کشور فرصتی ایجاد کرد تا یگان‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران مناطق آلوده به گروهک‌های تجزیه‌طلب کومله و دموکرات را به صورت کامل پاک‌سازی کنند.
لاهیجی
* رسانه‌های معاند هر حادثه و فوتی را به اعتراضات و اغتشاشات ربط می‌دهند و به تکرار دروغ‌‌ها مشغولند. اولا لازم است با این بوق‌های شیطان مقابله شود در ثانی راه نفوذ دشمنان به اذهان افراد زودباور و فاقد تشخیص درست مسائل از طریق فضای مجازی سد شود.
بصیری
* عده‌ای برانداز در شبکه‌های مجازی مرتب خبر از حال وخیم حسین رونقی از محکومین فتنه 88 می‌دادند و می‌گفتند او اعتصاب غذا کرده و هر دو پای او نیز شکسته اما الان که خبر آزاد شدن او را می‌شنویم آخرین تصاویری که از او منتشر شده نشان می‌دهد نه اعتصاب غذایی در کار بوده و نه پایی شکسته است. این جماعت بی‌هویت تا کی می‌خواهند بی‌حیایی کنند؟
پازوکی
*‌ هرگاه اعمال تروریستی در کشورمان رخ داده ردپای دشمنان خارجی ملت در آن مشهود است. ان‌شاءالله دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با رصد دقیق توطئه‌ها، این جانیان را قبل از ارتکاب جنایت دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
صدوقی
* چرا باید گروهک‌های تروریست‌ کومله‌ و دموکرات بتوانند در شهرهای مرزی ما عملیات تروریستی انجام بدهند؟ این جماعت تجزیه‌طلب و وطن‌فروش باید به شدت سرکوب بشوند. درخصوص امنیت نباید کوتاه
آمد.
حجازی
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای به همان میزانی که در طول روز نفس می‌کشند و نان و آب می‌خورند به همان میزان نیز سنگ برجام بی‌خاصیت را به سینه می‌زنند و هنوز حل مشکلات کشور را به آن گره می‌زنند! در حالی که حتی به اقرار برخی از مدیران ارشد دولت قبل که این زنجیره‌ای‌ها حامی آنها بودند برجام هیچ سودی برای کشور نداشته است جز شناخت بیشتر مردم از نیرنگ و کینه و بدعهدی چند ده باره غربی‌ها از آمریکای جنایتکار گرفته تا اروپای مکار و بد عهد. انسان عاقل وقتی از سوی دشمنی بارها گزیده شده چگونه باز هم به سمت او غلت می‌خورد؟! واقعا باید در عقل برخی شک کرد.
صباحی
* حوادث نشان می‌دهد هر ‌اندازه که زمان می‌گذرد نگاه غربی‌ها نسبت به زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین و غرب‌گرایان این کشور کم‌رنگ‌تر می‌شود. البته این کمدین بازی خورده چاره‌ای جز مواجهه با واقعیت‌ها را ندارد و نباید بابت آن دیگران را سرزنش کند. شاید بهتر بود او به عرصه سیاست پا نمی‌گذاشت و امروز چنین سرنوشت محتومی را برای خود و کشورش رقم نمی‌زد.
سبزیان
* امام جمعه موقت تهران آقای ابوترابی گفتند اگر مسئولیت‌ها به اهلش سپرده نشود عدالت محقق نخواهد شد. متاسفانه در 8 سال قبل این عارضه کاملا مشهود بود. مدیرانی نالایق و ناکارآمد در وزارت راه و شهر‌سازی، نفت، امور خارجه و... که فقط بربار مشکلات کشور افزودند و به ویژه مسکن مردم را 700 درصد رشد قیمت دادند. به گونه‌ای که امروز بسیاری ناتوان از تهیه مسکن شده‌اند و عجیب این که برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای بی‌شرمانه در تلاشند که آن را به دولت جدید نسبت دهند.
قلعه‌نویی
* دولت اخیرا وام مسکن را در قبال اخذ سند ملک پرداخت می‌کند در حالی که اخذ سند ماه‌ها طول می‌کشد. تکلیف امثال بنده که بنای در حال ساخت خود را به مرحله سقف رسانده‌ایم و در حال حاضر سرگردان شده‌ایم چیست؟ چرا از اول این شرط را اعلام نکردند که غافلگیر
نشویم. 
سهرابی
* بانک مرکزی روند ادغام کارت‌های بانکی راکه گفته می‌شود هر فرد ایرانی به طور میانگین 3-4 کارت بانکی دارد و هزینه‌های زیادی بر کشور و مردم تحمیل می‌کند، تسریع نماید.
اسدی‌راد
* با توجه به تفکیک واگن‌های خاص بانوان در ابتدا و انتهای قطارهای مترو، چرا از ورود آقایان به قسمت اختصاصی خانم‌ها جلوگیری نمی‌شود؟ برخی ایستگاه‌ها مثل خط 7 در ایستگاه محمدیه واگن خانم‌ها در سمت ورودی مسافرانی که از سمت کهریزک و تجریش وارد ایستگاه خط 7 می‌شوند قرار دارد که لازم است راهبر کمی جلوتر توقف کند تا با هجوم مسافران مرد به قسمت خانم‌ها روبه‌رو نشود و یا ماموری قوی‌هیکل در این‌جا قرار دهند. 
موسایی
* بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با آمریکا تا توانستند جنگیدند ولی نتیجه تغییر پیدا نکرد. می‌خواهم عرض بکنم این باخت چیزی از ارزش فوتبالیست‌های ملی ما کم نمی‌کند. مهم این است که زیر پرچم ایران همه باهم هستیم.
دانشگر
* به علت ارزانی و در دسترس بودن سیگار متاسفانه 13 درصد مرگ و میرها ناشی از همین مصرف مواد دخانی است. امیدواریم مجلس و دولت برای مقابله با این مواد ارزان و در دسترس همگان تدبیری نمایند.
ماه‌پیکر
* برخی خانوارها فرزندان مجردی دارند که سن آنها از 30 سال گذشته و با کار و تلاش سعی می‌کنند درآمدی کسب کنند تا بتوانند تشکیل زندگی دهند و دولت محترم برای کمک به تسریع در تشکیل زندگی، چنین خانوارهایی که یارانه آنها قطع شده است در حالی که سرپرست خانوار بازنشسته است و تنها یک منبع درآمد یعنی حقوق بازنشستگی را دارد را مجددا برقرار نمایند.  از دولت انقلابی و جهادی درخواست می‌شود نسبت به این کار ضروری مساعدت نماید.
پیری
* از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به راه‌اندازی نانوایی‌های بیشتر در شهر پردیس برای دسترسی آسان‌تر مردم به نان اهتمام ورزند.
ایلخانی
* آموزش و پرورش از فارغ‌التحصیلان ذی‌صلاح در رشته‌های عربی، ادبیات، ریاضی و فیزیک از دانشگاه‌های دولتی برای رفع کسری نیروی انسانی جذب نماید.
قربانزاده