kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
در اجتماع بسیجیان سیستان و بلوچستان

سردار سلامی: فتنه اخیر را گورستان سیاست‌های آمریکا می‌کنیم

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به نقش دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تأکید کرد: در مقابل دشمن مصمم هستیم و قطعاً این صحنه نبرد را به گورستان دفن سیاست‌های آمریکا و اسرائیل و متحدان او تبدیل خواهیم کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، دیروز یکشنبه در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان که در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، گفت: امروز برای این بنده حقیر، یک روز پرافتخار و فراموش ناشدنی از خاطره دل‌انگیز حضور باشکوه امت واحد و حماسه‌آفرین مردم سیستان و بلوچستان است که همواره در خاطر بنده باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: امروز بسیج همچنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی سربلند است.
سردار سلامی تاکید کرد: مردم ما، هنر اصلی‌شان شکست دادن قدرت‌های بزرگ در میدان است، ما به این واقعیت آگاه هستیم و می‌دانیم تا دشمن از لانه بیرون نیاید و تا ما از خانه بیرون نرویم و تا زمانی که شمشیرها، یکدیگر را ملاقات نکنند، قطعاً دشمن شکست نخواهد خورد.
فرمانده سپاه پاسداران به اشاره به اینکه دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، اسرائیل، رژیم آل‌سعود از لانه درآمده‌اند و آشکارا در امور داخلی این سرزمین دخالت می‌کنند، گفت: ما در مقابل آنها مصمم هستیم، قطعاً این صحنه نبرد جدید را، این صحنه فتنه عظیم را، این جنگ جهانی را به گورستان دفن سیاست‌های آمریکا و اسرائیل و متحدان او تبدیل خواهیم کرد.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه اراده و عزم در ملت ما استوار است، افزود: آنها قدمی نمی‌توانند پیش بروند، دیدید که مردم ما چگونه از این ماجرا فاصله گرفتند.
وی گفت: این‌جا حق و باطل از یکدیگر کاملاً واضح و قابل تشخیص هستند، در یک طرف ترامپ، بایدن، مکرون، نخست‌وزیر انگلیس، نتانیاهو، بن سلمان، نفتالی بنت و ... ایستاده‌اند، این یک طرف جبهه است، در طرف دیگر امام مسلمین، ملت عزیزمان، امت انقلابی ما، جوانان وطن‌دوست، مرزداران غیور و مردم شریف ما ایستاده‌اند، یک طرف جبهه کفر و یک طرف جبهه اسلام، امروز فصل انتخاب است، وسط نمی‌توان ایستاد یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر، صحنه واضح است کاملاً جریانی که آمریکا و اسرائیل آن را حمایت می‌کنند یک جریان آلوده و نجس است. سلامی گفت: ما از همه کسانی که در این وادی گمراه شدند و تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند می‌خواهیم به دامن ملت بازگردند و جزئی از شکوه این ملت بزرگ شوند.
سردار سرلشکر سلامی تصریح کرد: باید دقت کنیم موضع ما در برابر جبهه باطل، واحد، مشخص، سریع و روشن باشد، این نکته‌ای است که ما همیشه می‌گوئیم، آمریکایی که در یک چشم بر هم زدن هیروشیما و ناکازاکی را با بمب‌های اتمی ویران کرد و در جنگ‌های بزرگ، ده‌ها میلیون انسان را از زندگی محروم کرد، آمریکایی که تولید‌کننده ابزارهای شکنجه و صادر‌کننده تسلیحات ویرانگر کشتار جمعی است و انگلیسی که در نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد که در آن قتل عام نکرده باشد و انگلیسی که در سرزمین و تاریخ ملت ایران منفور و نکبت‌آور است و هنوز عفونت ناشی از استعمار او در این سرزمین به مشام می‌رسد، اینها می‌خواهند دوباره تاریخ ملت ایران را به آن دوران نکبت‌بار برگردانند. وی افزود: آنها اگر هنرمند هستند سرزمین خودشان را حفظ کنند، فقر و بیچارگی و محرومیت مردمان سرزمین خودشان را مداوا کنند، مردمان سرزمین ما و مخصوصاً مردمان سیستان و بلوچستان وطن دوست هستند.
وی گفت: کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی گسترده است، همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود که معدود انسان‌های گمراه و فریب خورده هستند به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت، امنیت و وحدت ملی آمده است.
سلامی افزود: وقتی در افق و دوردست به این سپاه دشمن نگاه می‌کنیم در صحنه سیاسی آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آلمان، فرانسه و آل‌سعود را می‌بینید که با رسانه‌های فتنه‌انگیز و تفرقه‌افکن و دروغ‌پرداز خود در صدد نفوذ به قلب و ذهن جوانان این سرزمین هستند تا بتوانند بلکه یونیفرم نظامی رژیم آمریکا را بر تن بخشی از مزدوران فریب‌خورده کنند اما این ملت کاملاً آگاه است.
فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند، او در توهم رویاهای باطل خود به سر می‌برد، او اولین کسی است که محاسبات اشتباه و غلط خود را بر پایه گزارش‌ها دروغ خبرنگاران و رسانه‌هایش قرار داده است او اشتهایش تحریک شده است، هوس‌هایش به صحنه آمده است.
وی گفت: دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند، او نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.
سردار سلامی خطاب به مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: صمیمانه، خالصانه و صادقانه عرض می‌کنم برای رهبر عزیز و عظیم‌الشأن، مردمان این دیار منزلت رفیعی دارند چرا که خود را سال‌ها در میان این مردم دیده و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این سرزمین، مهر و محبت این مردم را از نزدیک لمس کرده و برای مردمان این خطه از کشور ارزش فوق‌العاده‌ای قائل است.