kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

گروه‌های جهادی در مناطق‌ محروم روایتگر صحنه‌های زیبا و تأثیرگذار هستند

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر لزوم هم‌افزایی بیشتر صدا و سیما و گروه‌های مختلف بسیج بیان داشت: سپاه و بسیج دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانند در تولیدات مختلف مرکز صدا و سیمای فارس کمک‌کننده باشند.
 
 
 
شيراز- خبرنگار كيهان:
 
وی یکی از ظرفیت‌های مهم را مربوط به بسیج سازندگی و گره‌های جهادی خواند و گفت: این گروه‌های جهادی و بسیجیان در دل جامعه مشغول خدمت‌رسانی به محرومین و مناطق کم‌برخوردار هستند و روایت‌های زیبا و بسیار تاثیرگذاری دارند که می‌توان از آنها بهره برد.
سردار بوعلی یکی از فرصت‌های مهمی که سپاه و بسیج مهیا می‌کند را مربوط به کشف استعداد‌های هنری و پرورش آنها خواند و گفت: قشرهای بسیج با آحاد مختلف مردمی در ارتباط هستند و استعداد‌های هنری بسیار زیاد و ناشناخته وجود دارد که کشف و پرورش نموده‌اند و می‌تواند به عنوان نیروهای‌های محرک هنری کمک‌کننده باشند و انتظار نیز می‌رود این استعدادها مورد توجه قرار گیرد تجربه نیز نشان داده ظرفیت‌های مردمی و نگاه به درون جامعه نتایج درخشان‌تری دارد خوشبختانه بسیج نیز در دل مردم قرار دارد و همراه و همگام با مردم است.
اسماعیل قزل‌سفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس نیز در این دیدار صمیمی خطاب به مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس بیان داشت: در گام دوم انقلاب و در طلیعه ورودتان به این عرصه پیشنهاد می‌شود یکی از مهم‌ترین کارها را تربیت نقش‌آفرینان اصلی عرصه رسانه‌ای بدانید تهیه‌کنندگان، کارگردان، گزارشگران، مجریان، گویندگان و... می‌توانند یکی از تاثیرگذارترین افراد در مسائل اجتماعی و فرهنگی باشند.
دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این مراسم گفت: انتطار ما نیز بر افزایش هم‌افزایی و تولید و انتشار ظرفیت‌های بزرگ بسیج و گروه‌های مردمی است. تلاش‌های خوبی در زمینه‌های مختلف در این دو نهاد انجام می‌شود اما باید در کنار هم به دور از فاصله‌ها انجام شود و این اقدامات تاکنون کف توقعات ما بوده و پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و می‌توان اقدامات بسیار زیادی انجام داد.
وی در پایان گفت: باید از هم‌افزایی حداقلی فاصله بگیریم و با تولیدات مختلف با تاکید بر کیفیت مناسب و تاثیرگذاری زیاد حرکت کنیم.