kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* همزمانی شرارت اشرار تروریست در داخل کشور با فشار آمریکا و اروپا در شورای حکام علیه ایران در پرونده هسته‌ای نشان می‌دهد آنچه در داخل می‌گذرد برای امتیازگیری دشمنان در موضوع هسته‌ای است ولی کور خوانده‌اند. ما بر سر منافع ملی کشور ایستاده‌ایم و دیدند که فعالیت سانتریفیوژهای نسل شش و غنی ‌سازی 60 درصد در فردو آغاز شد.
ارجمندی
* سلبریتی‌هایی که در موضوعات مختلف ورود پیدا کرده و حرف‌های مفت می‌زدند در حادثه تروریستی شاهچراغ و جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن مدافعین امنیت در چند شهر سکوت اختیار کردند و صدایی از آنان بلند نشد.ماجراهای اخیر‌، باطن ناپاک خیلی‌ها را بیش از پیش نشان داد.
4059---0937
* زودتر از این هم می‌شد با برخورد قضایی با سلبریتی‌های هتاک جلوی بسیاری از پرده‌دری‌ها و گستاخی‌ها در جامعه را گرفت و شاید جلوی ریخته شدن خون بسیجیان و مدافعین امنیت و مردم متدین کشور گرفته می‌شد.
6158---0936
* با حاکم شدن اکثریت جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا می‌توان ادعا کرد به خاطر ناهماهنگی شیوه‌های دشمنی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درقبال ایران اسلامی کار بایدن رئیس‌جمهور این کشور سخت‌تر خواهد شد. او هم آرزوهای خود را به گور خواهد برد و انقلاب اسلامی به راه خویش ادامه خواهد داد.
قابچی‌پور
* آشوب‌های روزهای اخیر و ترورهای رخ ‌داده در شهر‌های ایذه‌، مشهد و اصفهان بارها در دهه 60 توسط منافقین تجربه شده است. با این شرارت‌ها خللی به نظام وارد نشده و نخواهد شد. اما سکوت برخی از خواص در برابر این جنایت‌ها غصه‌ پردردی است که نباید از آن به راحتی عبور کرد.
مصطفوی
* منافقین وقتی دست به ترورهای کور زدند که پایان خود را نزدیک می‌دیدند. اشرار تروریست آشوب‌های اخیر هم خود را پایان یافته ببینند. این ملت با این شرارت‌ها از پای درنیامده و در نمی‌آید بلکه تکلیفش را با این فتنه یکسره خواهد کرد.
جامه‌ای
* تروریست‌های گروهک نفاق که سابقه‌دارترین جریان فعال در ترورهای خیابانی بودند با 17 هزار ترور در زمان نوپایی انقلاب هیچ غلطی نتوانستند بکنند . امروز که انقلاب به درخت تنومند تبدیل شده به یقین راه به جایی نخواهند برد.
حافظی
* آشوبگران بی‌حیا ۲۴ ساعته در شبکه‌های مجازی آموزش خشونت و ترور می‌دهند ولی بعد از آنکه عوامل مزدورشان جنایت می‌کنند بلافاصله می‌گویند کار خودشان یعنی نظام بوده است!!
کبیری
* باتوجه به این که هیچ یک از نیروهای حافظ نظم و امنیت با سلاح جنگی در مقابل اغتشاشگران حاضر نشده‌اند و حتی به همین علت شهید داده‌اند‌، نسبت‌های ناجوانمردانه‌ای که به این نیروهای زحمتکش و مظلوم که شبانه‌روز برای آرامش مردم در فعالیتند غیر قابل تحمل است. دستگاه قضایی باید با جدیت با هر رسانه‌ و یا کسی که این دروغ‌های بی‌شرمانه را نشر می‌دهد برخورد نماید.
گودینی
* در هفته گذشته اغتشاشگران با رفتارهای خشونت‌آمیز تلاش کردند بازار و کسب و کار مردم را به تعطیلی بکشانند ولی این رفتار آنان با اعتراض بازاریان همراه شد. حرف بازاریان این بود که این رفتار خشونت‌آمیز اغتشاشگران دقیقاً مخالف شعار زندگی این جماعت بود که به دروغ سر می‌دادند.
صمدنژاد
* تهدید و خشونت علیه کسبه و اجبار به تعطیلی کسب و کار توسط اغتشاشگران موجب واکنش منفی بازاریان شد. شاید این تصویر‌سازی‌های زورکی برای آنان مصرف خارجی داشت‌، ولی این رفتارهای وحشیانه و احمقانه‌شان نوعی خودکشی بود.
جباری
* رسانه‌های معاند مدام در حال جنجال‌آفرینی‌ هستند و این دشمنی‌شان پایان ندارد ولی مسئولین رسانه ملی وظیفه دارند با ابتکار و خلاقیت در تولید برنامه‌های متنوع با رسانه‌های معاند مقابله کنند.
رودکی
* عزیزانی که در جهاد تبیین در مراکز علمی و فرهنگی حضور می‌یابند به طرح خاورمیانه بزرگ و دهکده جهانی و ماجرای11سپتامبر و نظریه پایان تاریخ فوکویاما و تلاش آمریکای جهانخوار برای تصاحب منطقه قلب انرژی جهان و هزینه‌هایی که در این راه کرد روشنگری نمایند. واقعیت این است که ایران، شرقی‌ها به ویژه روسیه و چین را نجات داد و نگذاشت لقمه چرب و نرم این نقطه عالم از گلوی آمریکا پایین برود. یکی از علل اصلی دشمنی شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی همین است که علی‌رغم هزینه‌های فراوان نتوانست به آرزوهای خود برسد.
احمدی- ایثارگر
* دولت‌های آقای خاتمی و روحانی که دنباله‌رو کشورهای غربی بودند معلوم بود نمی‌خواهند درباره کمک‌های غرب به صدام در طول جنگ تحمیلی اعتراضی بکنند و یا طلب خسارتی داشته باشند. ولی از دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی این درخواست و انتظار را داریم که در این مورد طرح دعوا بکند و حق ملت ایران را مطالبه نماید.
قطب‌زاده
* دولت‌های غربی با تحریم‌های هرروزه از یک طرف و درخواست مذاکرات هسته‌ای از سوی دیگر خود را به تمسخر گرفته‌اند. ان‌شاءالله دستگاه دیپلماسی کشور با رصد حرکات این پلیدها، همیشه پاسخ قاطعی به این رفتارهای دوگانه آنها داشته باشد.
خوبرو
* گفت‌وگوی رئیس‌محترم قوه قضائیه با دانشجویان در دانشگاه بیرجند بسیار پسندیده و کار نیکویی بود. ان‌شاءالله با تداوم چنین برنامه‌هایی جامعه به‌ویژه قشر دانشجو دلگرم و امیدوار می‌شوند.
کیایی
* مرحوم آیت‌الله بهجت آن مرد صاحب نفس می‌فرمودند ما انسان‌ها چقدر به خود ظلم می‌کنیم که به سوی خدا نمی‌رویم چرا که به سوی غیرخدا رفتن افتادن در چاه است و آخرش پشیمانی می‌باشد.
الموتی
* اگر جهاد کشاورزی ما موفق به اصلاح الگوی کشت شود قطعا از مصرف بی‌رویه آب زیادی که در این بخش مصرف می‌شود جلوگیری خواهد شد.
نظری
* از فروشگاه دیجی‌کالا که در همان ساعات اولیه فوت مهسا امینی تسلیت گفت بپرسید آیا آن 15 زن و کودک و مردمی که در شاهچراغ ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده شدند ایرانی نبودند که از یک پیام تسلیت دریغ کردید؟
کنعانی
* قریب سه دهه است که بزرگراه شهرستانی میاندوآب به بزرگراه زنجان همچنان مسدود است و آرزوی خیلی از مردم این خطه بازگشایی آن است. علت این همه وقفه چیست؟ لطفا مسئولین امر توضیح دهند.
1478---0935
* در خیابان ری پایین‌تر از میدان قیام‌، آموزشگاهی به مساحت 20 هزار مترمربع واقع شده که در گوشه‌ای از ساختمان آن 50 دانش‌آموز هنرستانی درس می‌خواندند. اکنون بقایای این ساختمان به حال خود رها شده و اطراف این ساختمان متروکه به محل تجمع افراد معتاد تبدیل شده است. دستگاه ذی‌ربط تکلیف این ساختمان را روشن ‌کند تا از این وضعیت زننده بیرون بیاید.
فرجی از ساکنین محل
* رتبه ششم ایران در آلودگی هوا در غرب آسیا و مرگ و میر ناشی از آن (27 هزار نفر در سال!) واقعا وحشتناک است. مسئولین تدابیری اتخاذ نمایند که هر سال شاهد کاهش این آمار باشیم ان‌شاءالله.
حیاتی- تهران