kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

رادیو جام‌جهانی چه برنامه‌هایی پخش می‌کند؟(اخبار ادبی و هنری)

 
 
به مناسبت رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی 2022 قطر، رادیو «جام‌جهانی» هم به‌عنوان یک شبکه فصلی کار خودش را آغاز کرد. 
مهدی آذرمکان دبیر شورای ورزش معاونت صدای رسانه ملی و مدیر رادیو ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان گفت: با توجه به اینکه جام‌جهانی بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌‌ترین رویداد دنیاست و میلیون‌ها نفر علاقه‌مند به فوتبال این رویداد بزرگ را دنبال می‌کنند و به نوعی تبدیل به گفتمان عمومی مردم در آن مقطع می‌شود ما برای پاسخ به مخاطبان از مدت‌ها قبل تلاش، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم تا «رادیو جام‌جهانی» را راه‌اندازی کنیم. 
وی با بیان این مطلب که استودیوی این رادیو در کیش مستقر است گفت: تمامی مسابقات توسط گزارشگران باتجربه به‌صورت زنده گزارش می‌شود و همچنین در برنامه‌ها به تحلیل، کارشناسی و ارائه آخرین اطلاعات و اخبار این رویداد در سراسر کشور و همچنین در خارج از کشور می‌پردازیم. البته مستند و برنامه‌های متعددی هم از ماه‌ها قبل تهیه شده و در جدول پخش این رادیو قرار گرفته است. 
مدیر رادیو ورزش با اشاره به اینکه شبکه‌های رادیویی ورزش، جوان، ایران و سایر شبکه‌های رادیویی رسانه ملی با «رادیو جام‌جهانی» همکاری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: روزانه حدود سه الی چهار مسابقه تا حدود ساعت یک بامداد به‌صورت زنده از «رادیو جام‌جهانی» پوشش داده می‌شود و در فواصل مسابقات هم برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی ویژه بازی‌های جام‌جهانی را روی آنتن می‌بریم. 
آذرمکان همچنین گفت: «رادیو جام‌جهانی» روی موج FM ردیف 95.5 مگاهرتز قابل دریافت است و تا پایان آذرماه، چند روز پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی نیز با ارائه برنامه‌های تحلیلی و تخصصی تقدیم علاقه‌مندان و مخاطبان این رادیو خواهد شد.