kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مردم با بصیرت و فهیم ایران در دفاع از مبانی نظام و انقلاب اسلامی در ایام فتنه اخیر بارها به خیابان‌ها آمدند و از رفتار وحوش داعشی و حامیانشان اعلام انزجار نمودند. ولی سؤال اساسی این است؛ برخی از رجال سیاسی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری به صف می‌شوند چرا از باب صیانت از استقلال کشور، مبانی جمهوری اسلامی و مذهب رسمی کشور و اثبات رجل سیاسی مذهبی بودن خود کلمه‌ای نسبت به این شرارت‌ها نگفتند. سه رئیس‌جمهور سابق یا سکوت کردند و یا با بیانیه خود در کنار دشمن ایستادند و جنایات آنها را لاپوشانی نمودند؟!
برهان زهی
* خون مقدس بیش از سیصد هزار شهید پای نظام جمهوری اسلامی ریخته شده است. کسانی که در روز روشن قوانین این نظام مقدس را زیرپا می‌گذارند و با صدای شیپور بدمستان دیوصفت غربی همراه شده و به نظام و زندگی مردم آسیب می‌رسانند باید مجازات و جریمه روزانه برایشان تعیین شود. فراجا باید آنها را با چهره‌نگاری از خدمات اجتماعی محروم کند.
سرایداران
* اگر مدیران دولت قبل در بخش اقتصاد اهتمامی را که دولت سیزدهم در اجرای نظرات رهبر معظم انقلاب دارد‌، داشتند امروز اوضاع اقتصادی جامعه این‌گونه نبود.
کیاسی
* بیچاره و احمق مخالفان نظام چقدر حقیرند که عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی چون مسیح علی‌نژاد را برای دریافت کمک از فرد بی‌اخلاقی چون ماکرون به فرانسه می‌فرستند! ماکرونی که پایش درگل اعتراضات ضدلیبرالی جلیقه زردها گیر کرده و برای زمستان سیاه خود درمانده است.
ضرغام
* به نظر می‌رسد غنی‌‌سازی 93 درصد پاسخ منطقی به دریوزگی آژانس انرژی هسته‌ای نسبت به غربی‌ها باشد تا غربی‌ها دست از فتنه‌گری علیه نظام بردارند.
کریمی
* در برابر مداخلات کشورهای غربی در فتنه اخیر بایدپاسخ پشیمان‌کننده از سوی مسئولان داده ‌شود.
مفیدی
* دستیابی ایران به طراحی و ساخت موشک بالستیک ‌هایپر‌سونیک توسط نیروی هوافضای سپاه با قابلیت‌های سرعت مافوق صوت، رادارگریزی و مانور‌پذیری‌، نشانه پیشرفت‌های علمی روزافزون کشور می‌باشد.
معیری
* هر حاکمیت دیگری به جای جمهوری اسلامی بود پس از دادن 100شهید از مأموران خود به خاطر برخورد مسالمت‌جویانه با اغتشاشات‌، ارتش را به خیابان می‌کشاند. ولی جمهوری اسلامی در این ایام با رونمایی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی دفاعی خود مقابل دشمن خارجی قد علم می‌کند و آشوبگران فریب خورده داخلی را در معادلات خود به حساب نمی‌آورد.
فراشان
* درست در زمانی که تعدادی آشوبگر دغدغه‌ سلف سرویس مختلط با دختران را داشتند جوانان نخبه کشورمان به خاطر امنیت دختران این سرزمین مشغول تست موشک بالستیک رادارگریز ‌هایپر‌سونیک بودند.
پورساعی
* از لحظه پرتاب موشک بالستیک ‌هایپرسونیک و رادارگریز جدید از تهران تا نابودی اسرائیل کمتر از هفت دقیقه طول می‌کشد. معنی‌اش این است که اگر کسی یک سیگار در ایران روشن بکند همزمان دود آن از دمونا پایگاه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بلند می‌شود.
اسحاقی
* برخی از کسانی که عملکرد 8 ساله گذشته‌شان گویای همه چیز است (بی‌شناسنامه، عقب‌مانده، به جهنم، متوهم، بیکار، مستضعف فکری، مزدور، کاسب تحریم و... ادبیات‌شان در پشت تریبون بود) امروز شده‌اند حامی گفت‌وگو! گفت‌وگو با کی؟ با کسانی که منطقی برای گفت‌وگو ندارند؟
جوادی
* حضور سخنگوی دولت در دانشگاه بسیار مفید و روشنگرانه بوده است.هر چند عده‌ای دانشجو‌نما مخالف چنین حضورهایی باشند و با سر و صدا مانع برگزاری آرام و معقول همایش دانشجویی شوند. ان‌شاءالله با تداوم این کار و حضور دیگر مسئولین و نمایندگان شاهد نزدیکی دیدگاهها و امید به آینده و خنثی شدن توطئه دشمنان و بدخواهان برای جدایی بین مسئولین و مردم و نخبگان باشیم.
کریم‌پور
* دست و پا زدن برخی برای رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ بعد از دو ماه فیلتر شدن و نقل مکان کسب و کارهای اینترنتی به سکوهای پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی مثل تلاش برای تنفس مصنوعی به فرد مرده است. این چه کار بی‌تدبیری است که توسط عده‌ای دنبال می‌شود. مگر ما از این رسانه‌های معاند کم ضربه خورده‌ایم؟
6158---0936
* سید محمد خاتمی و اطرافیانش فرمانده روزهای آشوبند و یک سیستان و بلوچستان امن و آرام و پیشرفته و خالی از محرومیت برای آنها یک بازار کساد بیشتر نیست. دلسوزان استان‌، فریب این ابوالفتنه‌ها را نخورند و فقط به بیان و فرمایش رهبر حکیم و فرزانه چشم بدوزند.
اسلامی
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که دلسوز مردم و مسکن آنها شده‌اند و گزارشی از بی‌خانمانی ابدی و امکان خانه‌دار شدن افراد با پس‌انداز ظرف 135 سال و... به اراجیف‌گویی می‌پردازند‌، چرا چنین مطالبی را در دولت خودتحریمی قبل که 5 سال با وزیر ناکارآمدی چون آخوندی که به آجری روی آجر نگذاشتن تفاخر داشت منتشر نمی‌کرد؟‌ بی‌انصافی انسان را از مدار حق خارج می‌کند.
نادران‌پور
* یکی از نمایندگان مجلس خواستار تنبیه مشترکان پرمصرف آب شده است. جدا از امکان عملی شدن یا نشدن این تنبیه می‌خواهم بگویم در این شرایط سخت کم‌آبی کشور چرا باید یک عده بتوانند هرطوری خواستند زندگی کنند و دیگران را به زحمت و رنج بیندازند.
ابریشم‌باف
* از وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم در زمینه فضا، امکانات، تبلیغات، اعتبارات و... در امر ورزش عدالت رعایت شود و تمام آحاد مردم از روستایی و عشایر و شهرهای دور و نزدیک نیز همانند مراکز و پایتخت از موهبت‌های امور ورزشی برخوردار گردند نه فقط عده‌ای خاص.
مظفری‌نیا
* با توجه به استقرار دولت جهادی و کسب تجربه مدیریتی و با توجه به قول ساخت مسکن به مردم انتظار می‌رود تمام موانع تحقق ساخت 4 میلیون مسکن در کشور برطرف شده باشد و در سال دوم عمر دولت مردمی احساس تحقق وعده داده شده را لمس کنیم و تحولی در کاهش قیمت‌ها را شاهد باشیم.
امانی
* از رسانه ملی درخواست می‌شود برای برنامه‌های مذهبی مثل درس‌هایی از قرآن‌، سمت خدا و... رابط ناشنوایان در صفحه وجود داشته باشد تا این قشر عزیز هم بتوانند از برنامه‌های مفید و سازنده بهره‌مند شوند.
شرع‌پسند
* برخی مراکز درمانی به بهانه قطعی اینترنت ویزیت آزاد از بیماران می‌گیرند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
توکلی
* استفاده از ظروف یک بار مصرف غیرگیاهی و غیرآلومینیومی که سرطان‌زا هستند و در رستوران‌ها به خاطر ارزان در آمدن غذای بیرون‌بر به وفور توزیع می‌شود. چرا وزارت بهداشت تدبیری برای حذف آنها و جایگزینی ظرف گیاهی و آلومینیومی نمی‌کند؟
هاتفی اصل