kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
امام جمعه موقت اصفهان:

حراست از انقلاب اسلامی با تقوا و تمسک به ولایت فقیه است

دشمن در جنگ ترکیبی تمام‌عیار با همکاری ۱۵۰ کشور و استفاده از ۷۴ رسانه، ایمان و اقتدار کشور را نشانه گرفته است. 

اصفهان- خبرنگاركيهان:

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی(ره) گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی تمام‌عیار با همکاری ۱۵۰ کشور و استفاده از ۷۴ رسانه،
ترور و استفاده از نفوذی‌ها در پی از بین بردن دین، ایمان و اقتدار کشور و مردم است.
آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی افزود: ملت ایران همچون گذشته باید این پرچم مقدس را در اهتزاز نگه دارند و با اقتدار و تقوی نظام و انقلاب را حفظ و حراست کنند و اجازه نمی‌دهند این نظام از اهدافش کوچک‌ترین انحرافی پیدا کند. وی تاکید کرد: با تمسک به ولایت اجازه نمی‌دهیم فوت‌های دشمن شعله‌های نورانی انقلاب را خاموش کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بعد از حمله تروریستی شاهچراغ و ایذه در اصفهان شاهد شهادت سه مدافع وطن بودیم گفت: باید با آشوبگران اصلی که زندگی مردم را با تهدید و تخریب به خطر ‌انداخته‌اند برخورد قاطعانه صورت گیرد. خطیب جمعه اصفهان به بیست و پنجم آبان و روز حماسه و ایثار اصفهان هم اشاره کرد و افزود: تشییع ۳۷۰ شهید در ۲۵ آبان سال ۶۱ نماد، تاریخ‌سازی و هویت اصلی اصفهان است که از صدر اسلام تا‌کنون واقعه بی‌نظیری است. آیت‌الله مهدوی با اشاره به آغاز هفته بسیج هم گفت: عزت، شوکت، استقلال و آزادگی در کشور نتیجه صبر، استقامت و اقتدار بسیج است.