kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تقابل مردم و مسئولین با فشار حداکثری بر جامعه از اهداف دشمن است

تقابل دشمن با فشار حداکثری بر جامعه و ایجاد سردرگمی مردم و مسئولین وگسستن زنجیره این دو طیف از یکدیگر، از برنامه‌های دشمن است. همه باید مراقب باشیم.

 

اراک- خبرنگار کیهان:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست هم‌افزایی فعالان رسانه‌ای استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری با حضور استاندار  برگزار شد، با بیان مطلب بالا گفت: جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از همه تجارب و امکانات شکل گرفته و همه باید مراقب
باشند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار کرد: خنثی‌‌سازی توطئه‌ها، نیازمند عملیات روانی رسانه‌ای است و با وجود اینکه رسانه‌های داخلی در دو ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند؛ اما جای کار وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید تمام ظرفیت خود را با هدف مقابله با توطئه‌های دشمنان به میدان بیاورند، اظهار کرد: دشمن کار حساب شده انجام داده و ماه‌ها روی آن با دقت تمام و نگاه به همه جوانب کار کرده است. اما به گفته خودشان در این طراحی نیز با شکست رو‌به‌رو شدند.
کریمی در بخش دیگر سخنان خود گفت: نیروهای مسلح در دو ماه گذشته از سلاح‌های جنگی استفاده نکرده‌اند؛ اما وقتی که دشمن با اسلحه میان مردم باشند؛ باید برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.
وی بیان داشت: استکبار به دنبال نابود کردن فرهنگ‌ها و غالب کردن فرهنگ خود است و در این راستا شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، بنگاه‌های خبری و رسانه‌ای راه‌اندازی کرده و فرقه‌های ضاله، اسلام آمریکایی، مواد مخدر، فرهنگ مصرف‌گرایی، اسلام فردی را ترویج می‌کند.
به گفته فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، اکنون کشور وارث مشکلات چهار دولت گذشته است که در خانواده انقلاب بودند اما با امام راحل زاویه داشتند.