kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

اجتماع بزرگ ایثارگران و مردم آمل در محکومیت اغتشاشات و اهانت به ساحت شهدا

اجتماع بزرگ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در محکومیت توطئه دشمنان قسم‌خورده خارجی و عوامل داخلی آنها در ایجاد اغتشاش و ناامنی برگزار شد.
 
 
 
 
این اجتماع عظیم به دعوت مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عنایت‌نژاد از فرزندان معزز شهدا طی سخنانی توهین به شهدا در شهرستان محمودآباد را محکوم کرد و خواستار برخورد جدی با عاملان این حرکت زشت شد.
در حاشیه این مراسم نیز خانواده‌ها و فرزندان شهدای استان مازندران در قالب بیانیه‌ای، ضمن محکومیت این نوع حرکات، خواستار اشد مجازات با توهین‌کنندگان به مقام شامخ شهدا شدند.
در بیانیه مذکور آمده است:
بسم الله القاصم الجبارین
با سلام و درود بر ارواح مطهر امام و شهدا و با آرزوی سلامتی برای امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه و نائب برحق‌شان امام خامنه‌ای حفظه‌الله
در این شرایط سخت و پیچیده کشور که دشمنان خارجی و داخلی، آخرین تلاش‌های خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به کار بسته‌اند، متاسفانه شاهد توهین و هتک حرمت مقام شامخ شهدا، توسط یکی از اعضای شورای شهر شهرستان محمودآباد بودیم که به شدت قلب همه مردم مومن به‌ویژه خانواده معظم شهدا را به درد آورد. کمترین توقع خانواده معظم شهدا و مردم شریف محمودآباد، مجازات و برخورد جدی با این عنصر معلوم‌الحال و برکناری از مسئولیت در نظام مقدس اسلامی بود که با وجود پیگیری امام جمعه انقلابی و برخی مسئولین شهرستان از جمله فرمانده سپاه و دادستان و... این امر محقق نشد. حتی با وجود اطلاع استاندار و فرماندار و... اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفت لذا ما خانواده‌ها و فرزندان شهدای استان مازندران با صدور این بیانیه، اعتراض جدی خود را نسبت به این اقدام زشت و همه افرادی که عامل و محرک این کار بودند اعلام نموده و از استاندار و فرماندار و سایر مسئولین، مطالبه برخورد جدی در این مورد و موارد مشابه را داریم و از نماینده محترم ولی‌فقیه در استان مازندران حضرت آیت‌الله محمدی‌لائینی خواستار پیگیری و مطالبه این امر مهم از سوی استاندار و دستگاه‌های مربوط می‌باشیم.