kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
وزیر کشور: 

عناصر دستگیرشده فرانسوی و داعشی در اختیار قوه قضائیه هستند

وحیدی گفت: وزیر کشور گفت: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند که در اختیار قوه قضائیه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.
 
 
 
احمد وحیدی وزیر کشور دیروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به روند معرفی استاندار تهران گفت: گزینه‌هایی در دست بررسی است و قطعاً با طی شدن مراحل بررسی گزینه نهایی استاندار تهران به هیئت دولت معرفی تا انتخاب شود.
 وی تاکید کرد: به‌زودی گزینه استاندار تهران به هیئت دولت معرفی خواهد شد. وزیر کشور با اشاره با حوادث اخیر کشور گفت: دشمن تلاش کرد با ایجاد ناامنی و متوقف کردن حرکت علمی کشور و با ایجاد مزاحمت برای کسب‌وکارهای مردم فضای ناامنی را ایجاد کند که با برخورد قوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نتوانست به اهداف خود برسد. وی تصریح کرد: دشمن به‌دنبال گسست گفتمانی میان قشرهای مردم و بازداشتن دولت از رسیدگی و خدمت به مردم است. جوانان و نوجوانانی که در کشور هستند فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: طبیعتاً عناصری هستند که در این ماجرا آمدند و وارد شدند که دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.وحیدی در پاسخ به سؤالی درباره اتباع خارجی که در اتفاقات اخیر دستگیر شدند، گفت: در اغتشاشات افرادی از ملیت‌های دیگر دستگیر شدند که برخی نقش زیادی داشتند. 
وی افزود: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند که در اختیار قوه قضائیه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.