kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

 دستگیری آشوبگری که مأموران پلیس شیراز را با خودرو زیر گرفت

 
 
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عاملی که عصر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مأموران یگان امداد شهرستان شیراز را با خودرو زیر گرفت و آنها را مصدوم کرد، دستگیر شد. 
به گزارش ایرنا، سردار رهام بخش حبیبی اظهارداشت: حدود ساعت 14 روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه 
جاری، در پی فراخوان‌های رسانه‌های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیرمجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز مستقر شدند.
حبیبی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد کرد. 
وی با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت‌های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت‌ها مصدوم شدند،افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایت‌بخش اعلام شده است،گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.
 110 اغتشاشگر در فارس دستگیر شدند
حبیبی همچنین بیان داشت: در پی ناآرامی‌های شامگاه سه‌شنبه در سطح استان فارس، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا پلیس برای برقراری امنیت شهروندان وارد میدان شد.
وی افزود: ماموران انتظامی در شیراز و حدود ۱۰ شهرستان در سطح استان فارس موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی ۱۱۰ نفر شامل ۹۲ نفر مرد و ۱۸ نفر زن از محرکین و عاملان اغتشاشات را در صحنه که با اقدامات غیر قانونی موجب 
بر‌هم‌زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.