kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

قطر ورود اعضای شبکه تروریستی اینترنشنال به این کشور را ممنوع اعلام کرد

اقدام قطر برای جلوگیری از حضور اعضای این شبکه تروریستی در دوحه اقدام پیش‌دستانه برای جلوگیری از هر نوع تحرک سیاسی در مسابقات بود، البته عدم صدور روادید از سوی قطری‌ها برای اینترنشنال اقدامی یک جانبه از سوی دولت آن کشور نبوده است!

اواخر هفته گذشته مقامات وزارت امور خارجه قطر اعلام کردند که تعدادی از افسران هندی را به ظن جاسوسی برای رژیم موقت صهیونیستی در دوحه دستگیر کرده‌اند، این خبر در ابتدا توسط شبکه المیادین منتشر شد. دو روز پس از این افشاگری بالاخره مقامات صهیونیست مجبور به تأیید خبر شدند، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست بابیان تعداد دستگیری‌ها نوشت که هشت افسر سابق نیروی دریایی هند به دلیل جاسوسی برای صهیونیست‌ها در قطر دستگیر شدند.
در این گزارش آمده بود که صهیونیست‌ها برای آزادی این هشت جاسوس دست به دامن هندی‌ها شده و یک مقام ارشد امنیتی هند با سفر به دوحه این ماجرا را موردبررسی قرار داده است. روزنامه ایندین اکسپرس نیز نوشته بود که هدف از سفر مقام هندی در پایان ماه اکتبر به دوحه، کمک به مقامات سفارت کشورش در آزادی این افراد دستگیرشده بوده است.
خبر دستگیری چند جاسوس صهیونیست در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال جالب توجه است، در ماه‌های منتهی به جام جهانی چندین سرویس خرابکار از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و با تأسیس شرکت‌های پوششی در دوحه سعی دارند از نزدیک تحولات منطقه را رصد کنند، ازجمله آنها شرکت آمریکایی Global Risk Advisors متشکل از کارمندان سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) به سرپرستی جاسوس پیشین یعنی کوین چالکر است که از مدتی قبل با پوشش دفتر ارزیابی اقتصادی در دوحه چتر جاسوسی باز کرده است. با وجود آنکه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بارانداز گروهک‌های تروریستی چون سنتکام هستند؛ اما ازدحام ترانزیتی پیش‌آمده در قطر فرصتی مناسب برای اقدامات خرابکارانه توسط تروریست‌ها در روزهای آینده است. ازجمله سوژه‌های قابل‌تأمل برای این شبکه‌های پیچیده جاسوسی و خرابکار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است!
تیم ملی کشورمان تهران را ترک کرده و برای برگزاری اردو و مسابقات خود وارد دوحه قطر شد. اخبار موجود حکایت از آن دارد که چندین شبکه جاسوسی و تروریستی مانند کرکس‌هایی سرگشته سعی دارند از فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را کرده و با ایجاد جنگ روانی در اطراف اردوی تیم ملی برند سوخته اغتشاشات فحشاء محور در چند محله را دوباره احیاء کنند.
اما این گروه‌های خرابکار تحت چه پوششی
در اطراف تیم ملی کشورمان خیمه زده‌اند؟
مدتی قبل باراک راوید خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و سایت آمریکایی «آکسیوس» در توئیتی فاش کرد که شبکه سعودی موسوم به «اینترنشنال» که به مواضع ضدایرانی‌اش شناخته‌ شده است را ابزاردست موساد است. این خبرنگار صهیونیست این ماجرا را باهدف نشان دادن دست برتری موساد در جنگ روانی افشا کرده بود.
در دو سال گذشته پس از تحولات مدیریتی در شبکه اینترنشنال کمیته‌ای متشکل از نماینده موساد، چند گروهک ضدانقلاب و رژیم عربستان در تحریریه اینترنشنال تشکیل شده است، هدف این کمیته خرابکاری تحریک افکاری عمومی و سوق دادن کشور به سمت اقدامات تجزیه‌طلبانه است. این کمیته خرابکاری با استفاده از فرصت جام‌جهانی سعی دارد اقدامات ضدایرانی را بسط دهد، تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل برای تعدادی از افسران آلوده این شبکه تروریستی در اطراف محل استقرار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ازجمله دسیسه‌های کمیته خرابکاری است. این جاسوس‌های آموزش دیده و حرفه‌ای تحت پوشش خبرنگار در اطراف تیم‌ملی پراکنده خواهند شد.
سفارت رژیم سعودی در قطر و نیز سفارتخانه یک کشور اروپایی در تهران مسئولیت لجستیکی این عملیات را بر عهده داشته و به‌عنوان مقر تروریستی عمل کرده‌اند، هدف از این اقدام آن است که جنگ روانی به کنار گوش تیم ملی کشیده شده و مسابقات فوتبال به کانونی برای بحران سیاسی علیه مردم ایران تبدیل شود، این کمیته خرابکاری تیم ملی فوتبال و حاشیه‌های جام جهانی را سوژه‌ای مناسب برای خودارزیابی کرده است.
شام آخر تروریست‌ها در دوحه!
گروهک موساد سابقه‌ای طولانی در شخصیت‌‌سازی برای تروریست‌ها دارد، در آستانه اغتشاشات اخیر این گروهک تروریستی به آموزش مزدور در صحرای نقب با شبیه‌‌سازی از بیابان‌های ایران پرداخته بود؛ جام جهانی فوتبال محفلی مناسب برای این شبکه شرور بود تا جاسوس خبرنگاران را در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال سازمان‌دهی کند؛ اما در لحظه آخر این پروژه با یک چالش بزرگ رو‌به‌رو شد. دولت قطر اعلام کرد که شبکه اینرنشنال نمی‌تواند جاسوس تحت عنوان خبرنگار به جام‌جهانی بفرستد.
محسن صالحی سردبیر بخش ورزشی این شبکه تروریستی اینترنشنال اعلام کرد که از یک سال قبل تا کنون برای حضور در جام‌جهانی برنامه‌ریزی کرده‌اما قطر مانع از ورود خبرنگاران این شبکه به دوحه شده است، این عنصر تروریستی اعتراف کرد که هدف برای این شبکه تنها پوشش مسابقات نبوده، بلکه به دنبال پوشش اغتشاشات در حاشیه مسابقات تیم ملی ایران بوده‌اند.
این اعترافات به خوبی نشان داد که اقدام قطری برای جلوگیری از حضور اعضای این شبکه تروریستی در دوحه اقدام پیش‌دستانه برای جلوگیری از هر نوع تحرک سیاسی در مسابقات بود، البته عدم صدور روادید از سوی قطری‌ها برای اینترنشنال اقدامی یک جانبه از سوی دولت آن کشور نبوده است!
پیش از این جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌هایی روشن برای مسئولان قطری حضور تروریست‌ها در حریم تیم ملی را خط قرمز خوانده و عواقب آن را بر گردن دولت شیخ تمیم گذاشته بود؛ دولت قطر به خوبی می‌داند که ایران حضور هر نوع جاسوس و خرابکار در اطراف خود را تحمل نکرده و ضربه سخت به آنها خواهد زد، از نگاه جمهوری اسلامی ایران حداقل فاصله مقرهای تروریستی تا محدوده ملی بیش از ۴۰ کیلومتر است!
با توجه به اینکه شبکه لندن‌نشین اینترنشنال از منظر جمهوری اسلامی ایران یک شبکه تروریستی است. مصداق برخورد با این دست شبکه‌های اخلالگر نیز روشن است! درصورتی‌که هرکدام از عوامل این شبکه ضدایرانی به حریم اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران نزدیک می‌شدند؛ طبق توافقات صورت گرفته با کشور قطر عملیات لازم علیه عوامل تروریست صورت می‌گرفت. مقصد این دست افراد سرنوشت افرادی چون تروریست جنایتکاری چون حبیب اسوید و جمشید شارمهد است؛ دادگاه این دو لیدر تروریستی در حال حاضر در حال اجراست و به‌زودی به سزای اعمال خیانتکارانه خود خواهند رسید.
در روزهای گذشته دستگیری یکی از سر شبکه‌های کانونی گروهک تروریستی اینترنشنال در آستانه فرار از کشور توسط یکی از نهادهای انقلابی پیامی روشن برای کمیته خرابکاری دارد، هفته قبل سربازان گمنام امام زمان(عج) الهام افکاری از اعضای باند گانگستری نوید را هنگام عبور غیرقانونی از مرز دستگیر کردند، این باند علاوه‌بر ارسال اخبار دروغین و نادرست به شبکه تروریستی اینترنشنال، نقش مهمی در کمپین نوید در تحریم ورزش ایران داشت!
هدف از این کمپین آن بود که با تحریم کل ورزش ایران؛ مانع از درخشش ورزشکاران ایرانی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان شود. معدوم نوید افکاری یک قاتل حرفه‌ای در شهر شیراز بود که با تشکیل یک باند خانوادگی دست به شرارت و قتل در این شهر می‌زد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) علاوه‌بر دستگیری الهام افکاری، یک باند همکار با اینترنشنال را نیز متلاشی کرده‌اند؛ این گروه منابع مالی برای تولید محتوای ضدایرانی برای این شبکه تروریستی را تامین می‌کرده است، به‌زودی جزئیات بیشتری از این عملیات منتشر خواهد شد.
سه سرنوشت مشترک از تروریست‌ها در یک قاب
در روزهای اخیر فایلی صوتی از یک خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی (تلویزیون دولتی انگلیس) منتشرشده است که در آن رعنا رحیم‌پور اعتراف کرده است که شبکه اینترنشنال نه یک رسانه بلکه بازوی تجزیه‌طلبی در ایران است، این مجری تلویزیونی ضدانقلاب گفته است که شبکه آل‌سعود با دعوت از تروریست‌ها فرمول‌های تجزیه‌طلبی و اقدامات مسلحانه را عادی‌‌سازی می‌کند، ‌اندکی بعد با فشار مافیای رسانه‌ای این مجری انگلیسی حذف حرفه‌ای شد؛ شاید به‌زودی برخی از اعضای کمیته رسانه‌ای «باند نوید» مانند رعنا رحیم‌پور شام آخر را در نه در دوحه بلکه در لندن میل کنند!