kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

اعتصاب زورکی
سیدعلی موسوی: «در مرکز شهر شیراز با تهدید و پرتاب سنگ کسبه را مجبور به بستن مغازه کردن.»
مصطفی وثوقی کیا: «این روزها خانم گلاب آدینه را به خاطر اجرای تئاتر آماج حمله و فحاشی قرار دادند و حتی اجرای شب گذشته اش را مختل کردند. چرا؟ چون همه چیز باید ناآرام بماند، حالا معیشت اقتصادی عوامل حوزه فرهنگ و هنر هم بماند...»
بی محلی به اعتصاب تحمیلی
فاطمه ترکاشوند:«خیابان ولی‌عصر (عج) رو دارم با بی‌آرتی میام پایین و خب قریب به اتفاق درها بازه.کافه‌ها، آموزشگاه‌های زبان سرشناس، برند پوشاک آقایان، سوپرمارکت‌ها، مبل‌فروشی، لوازم ورزشی، برند فروش ادکلن، ساعت‌فروشی، پرده‌فروشی و...دقیقا اعتصاب سراسری کجاست؟»
نمونه‌ای از دروغ پراکنی رسانه‌های معاند
عارف، خبرنگار یورونیوز: «بعد جنبش سبز توی زندان چند تا رادیوی موج کوتاه داشتیم که باهاش رادیو فردا رو می‌گرفتیم و اخبار رو به دست می‌آوردیم. یک روزی رادیو فردا داشت می‌گفت یک بنده خدایی در حال مرگ است و وزارت اطلاعات کلیه‌اش را تخلیه کرده! آن بنده خدا در همان حال در حال بازی فوتبال در هواخوری بود!»
نتیجه تروریستی اعلام شدن اینترنشنال
حسین صارمی: «یادتونه زراعتی، قاضی‌زاده، سیما ثابت چطور تروریستی شناخته شدن اینترنشنال از طرف ایران رو مسخره می‌کردند؟! ممنوعیت ورود اینترنشنال به قطر کمترین هزینه این تصمیم برای رسانه سعودی بود! این‌ تازه شروع ماجراست.»
استوری ریاکارانه یحیی!
سجاد فرشیدی: «یحیی گل‌محمدی امروز در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی کنایه زده و از آنها انتقاد کرده که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور یادی از مردم مظلوم نکرده‌اند. بنابر اطلاعات موجود در سامانه کدال رقم قرارداد کادر فنی پرسپولیس که بیشترِ آن متعلق به سرمربی آنها یعنی یحیی گل‌محمدی است حدود ۳۳ میلیارد تومان بوده. به نظر می‌رسد آقای گل‌محمدی با این رقم نجومی ابتدا بایستی نسبت خود با مظلومیت مردم و برداشت ۳۳ میلیاردتومانی از جیب مردم را مشخص کنند بعد در مورد مظلومیت مردم استوری بزنند. باشگاه پرسپولیس دولتی است و هزینه‌های آن از جیب مردم پرداخت می‌شود.»
دست پخت خودتونه آقایون حرفه‌ای!
کاظمی: «تیم واترپلوی ایران که قبل از حواشی ناشی از نخوندن سرود ملی به نیمه نهایی مسابقات آسیایی صعود کرده بود دوتا بازی آخرش رو باخت تا سهمیه جهانی رو از دست بده. جالب اینکه به‌خاطر عدم تمرکز از قزاقستانی شکست خورد که توی مرحله گروهی همین مسابقات شکستش داده بود!»
مقصر خودتی
کاربری نوشت: « آنلاين شاپی که کلیدت رو گم کردی و داری هیزم آتش اغتشاشات میشی خواستم بگم به این زودی‌ها هم کلید فیلتر اینستاگرام پیدا نمیشه، پس بدون مقصر خودتی.»
پشت پرده تحریم میهن
اشکان: «شرکت المراعی، یک شرکت لبنیاتی صادراتی عربستانی و رقیب میهن در خاورمیانه است.کجا تحریم میهن رو پخش کرد؟ اینترنشنال، اینترنشنال مال کجاست؟ عربستان، جالب شد، نه؟ حالا فهمیدید چرا میهن باید تحریم می‌شد؟»