kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

در مزدوری منافقین شکی نیست شما چرا همراه تروریست‌ها شدید؟!(خبر ویژه)

در پی شکست کامل نقشه آمریکایی- صهیونیستی آشوب، روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن علناً سازمان منافقین را گروهی تروریستی و مزدور خطاب کرد؛ حال آن که در دو ماه گذشته و تا همین اواخر، هم بازی رسانه‌ای این سازمان بدنام در تحریک به اغتشاش بود!

روزنامه هم‌میهن به مدیریت کرباسچی، سردبیری محمد قوچانی و کمک کسانی چون عباس عبدی و احمدزیدآبادی،‌همسو با منافقین تلاش بسیاری در گرم نگه داشتن آتش التهاب و اغتشاش داشت و خبرنگار این روزنامه هم بازداشت شده است. اما اکنون ضمن انتشار تصاویر مایک پمپئو با سرکرده گروهک رجوی می‌نویسد: سازمان مجاهدین خلق که سابقه اقدامات تروریستی‌اش در ایران کاملاً مشهود و مستند است و حتی زمانی در لیست سازمان‌های تروریستی اروپا و آمریکا قرار داشت، حالا به‌راحتی و آزادانه در آمریکا و اروپا فعالیت می‌کند.
در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۸۹، یک دادگاه استیناف در واشنگتن‌دی‌سی آمریکا حکم کرد که نگه داشتن سازمان مجاهدین در لیست تروریستی آمریکا اشتباه بوده‌است و اینکه وزارت خارجه آمریکا ‌باید در این نامگذاری تجدیدنظر کند. قبل از آن نیز در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۸۷، شورای وزیران اتحادیه اروپا با خارج شدن نام سازمان از لیست تروریستی اتحادیه اروپا موافقت کرده بود. قبل از آن نیز پائیز سال 1386، دادگاه ویژه‌ای در بریتانیا رأی داد که دولت این کشور، بایستی نام سازمان را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف و فعالیت‌شان را در بریتانیا قانونی اعلام کند.
تحقیقات برخی رسانه‌های غربی نظیر گاردین که از داده‌های مرکز سیاست پاسخگو، استفاده کرده است، تأثیر پول در سیاست ایالات متحده را ردیابی کرده است. این ردیابی‌ها نشان داده که جریان ثابتی از پول از سوی سازمان‌های کلیدی ایرانی-آمریکایی و رهبران آن‌ها برای حذف سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی نقش ایفا کرده‌است.
کمپین دفن کردن تاریخ خون‌ریزی‌های سازمان مجاهدین خلق از طریق بمب‌گذاری‌ها و ترورهایی که منجر به کشته شدن بازرگانان آمریکایی، سیاستمداران ایرانی و هزاران غیرنظامی شده و تصویر کردن این سازمان به عنوان متحد وفادار ایالات‌متحده علیه ایران، از طریق پول‌پاشی سه هدفگیری اصلی را دنبال کرده‌است: اعضای کنگره، گروه‌های لابی واشنگتن و مقامات بانفوذ سابق.
تنها سؤالی که روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن در مطلب طولانی خود به آن پاسخ نداده، علت همسویی و همراهی با مأموریت این سازمان تروریستی و گروهک‌های مشابه (کومله، دموکرات، سلطنت‌طلبان، ریگی و...) در دامن زدن به آشوب و جنایت خیابانی، با اسم رمز مهسا امینی است؟ و این در حالی است که اکنون هیچ تردیدی درباره ارتکاب سلسله جنایات و تخریب‌ها در اغتشاشات در ماه اخیر براساس برنامه آمریکایی- صهیونیستی وجود ندارد.
یادآور می‌شود روزنامه هم‌میهن پیش از این مدعی شده بود خبرنگار روزنامه‌نگاری جرم نیست. و حال آن که، جاسوسی و وطن‌فروش جرم است،‌ در هر پوششی که باشد.