kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

 پذیرایی مخصوص یک معترض از پادشاه انگلیس با تخم‌مرغ!

 
 
 جوان معترض پس از پرتاب سه تخم‌مرغ به سمت پادشاه «بریتانیا» و همسرش در شهر یورک انگلیس بازداشت شد. او فریاد می‌زد این کشور روی خون بردگان ساخته شده است.
مرد معترضی بعد از پرتاب تخم‌مرغ به سمت چارلز سوم پادشاه انگلیس و همسرش در خیابان «میکلگیت» شهر یورک شهرستان تاریخی یورک‌شایر در شمال انگلیس، بازداشت شد. این مرد سه تخم‌مرغ به سمت پادشاه انگلیس که مشغول دیدار با جمعیت بود، پرتاب کرد که البته هیچ یک به او و همسرش برخورد نکرد، اما پیامش به خوبی مخابره شد. او فریاد می‌زد: «این کشور بر روی خون بردگان ساخته شده است.»
به گزارش ایندیپندنت، چارلز سوم برای افتتاح مجسمه الیزابت دوم مادر درگذشته‌اش در این شهر حضور یافته است. جالب توجه است که عکس‌های این حادثه نشان می‌دهد چند مأمور پلیس مردی را روی زمین در بین جمعیت محاصره کرده‌اند، در حالی که جمعیت در مراسم سنتی استقبال از پادشاه مشغول دیدار با وی هستند.
گفتنی است، اخیراً هم چهار معترض به تغییرات آب‌وهوایی توسط پلیس شهر لندن به جرم پرتاب کیک به سمت یک مجسمه مومی چارلز سوم دستگیر شدند. در حالی که هنوز از آغاز پادشاهی چارلز سوم سه ماه نمی‌گذرد، این برخوردها نشان می‌دهد که چارلز چندان احترامی ندارد.