kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* پیوند تروریسم داعش با تروریسم رسانه‌ای در ماجرای آشوب‌ها و حمله تروریستی به شاهچراغ دل مردم کشورمان را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد. اکنون ایران به تمام قامت ایستاده‌ و در مقابل دشمنان و عوامل جنایتکارشان ید واحده است.
عظیمی
* فرجام حادثه شیراز شکست پروژه ویران‌‌سازی ایران با راهبرد هزار ضربه، هزار خنجر و هزار زخم موساد با همراهی رژیم مستبد آمریکا و دولت خبیث انگلیس بود. البته دشمنان ملت که تشنه خون غیورمردان ایرانند دست از شرارت برنخواهند داشت. هم ملت هم دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی هوشیارند و باید بر هوشیاری خویش بیفزایند و توطئه بدخواهان ملت و نظام را در نطفه خفه کنند. آنها با ایران مقتدر و الگوی جهان اسلام و محور مقاومت مخالفند. البته دستگاه‌های مسئول از مجازات این مثلث شوم فتنه لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و در وقت مقتضی درس فراموش‌نشدنی به بدخواهان خواهند داد کوبنده‌تر از عین‌الاسد. ان‌شاءالله
نصیری
* خبر دستگیری قاتلان شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت در شهرک اکباتان تهران ما را خوشحال کرد. خواهان قصاص این قاتلین داعشی‌صفت در محل جنایت هستیم.
ایزدی
* حال که سگ‌های ‌هار قاتل شهید آرمان علی‌وردی دستگیر شده‌اند باید اعدام آنان درس عبرت برای سایر اغتشاشگران دیوصفت بشود.
محمدی
* اغتشاشگرانی که با اقدامات کثیف خود راه را برای جنایت در حرم شاهچراغ هموار کردند آرتین این کودک4ساله را از پدر، مادر و برادر محروم کردند.این منادیان مرگ چگونه روی آن را دارند که شعار زن، زندگی، آزادی سر بدهند. باید گفت ننگ بر روح شیطانی و وجدان‌های خاموششان که آخر خباثت هستند.
فاکری
* توماج صالحی خواننده درپیتی موسیقی‌های رپ تا توانست در شبکه‌های مجازی فحاشی کرد و با خط و نشان کشیدن‌های احمقانه مردم را به اغتشاش فراخواند. او نهادهای انتظامی و امنیتی را مسخره می‌کرد و می‌گفت نمی‌توانید مرا دستگیر کنید.! حال که به هنگام فرار از مرزهای کشور دستگیر شده قیافه و غلط‌کردن‌هایش دیدنی است.
نیری
* جوانان اغتشاشگر فریب امثال توماج صالحی را خورده‌ بودند که به دیگران ‌گفتند بریزید توی خیابان‌، ولی خودشان در حال فرار زبونانه از مرز دستگیر شدند.
دهباشی
* امثال توماج صالحی که هنگام فرار از مرز دستگیر شده است باید به اشد مجازات محکوم بشوند چرا که خیلی از جوانان را این افراد لمپن‌، تشویق به اغتشاش و به آتش کشیدن شهرها کرده‌اند و خودشان حاضر نشده‌اند هزینه بدهند.
بیات
* این روزها صحبت‌های ضد و نقیض زیادی از آمریکایی‌ها در مورد تمایل به مذاکرات هسته‌ای می‌شنویم. بدبخت‌ها خودشان هم نمی‌دانند چه بکنند!
شیرزاد
* فیلم شکنجه‌های وحشیانه و شهادت شهید آرمان علی‌وردی ثابت کرد وقتی کسانی بویی از انسانیت نبرده باشند چه داعشی سوریه باشند و چه داعشی وطن به‌راحتی دست به هر جنایتی می‌زنند.
الماسی
* اصلاح‌طلبان همیشه تلاش کرده‌اند واقعیات رانه آن طورکه رخ داده بلکه آن‌گونه که خودشان دوست دارند تحلیل بکنند و به خورد مخاطبین بدهند. متاسفانه هیچ وقت حاضر نشدند تن به واقعیت‌های جامعه بدهند و در جهت منافع ملی گام بردارند.
مهربان
* باید با کسانی که با اعصاب و روان جامعه بازی می‌کنند و در این ایام هر مورد فوتی را به اغتشاشات ربط می‌دهند برخورد قانونی صورت ‌گیرد.فقط روشنگری در رسانه‌ها کافی نیست. دروغگویی‌های آتش‌افروزانه باید هزینه سنگین داشته باشد تا تکرار نشود.
شفیع‌پور
* علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد. به همین دلیل باید هر جا لازم باشد دست به اصلاح‌ ساختار زد و آسیب‌ها را کاهش داد.
حدادی
* سخنگوی دولت آقای رئیسی را فردی متین و منطقی دیدم.متاسفانه سخنرانی‌های او در دانشگاه به‌دلیل توهین‌ها و شعارهای زشت و رکیک تعدادی دانشجو ناتمام ماند. اغتشاشگران با فحش‌هایی که می‌دهند چه چیزی را درباره خودشان می‌خواهند ثابت کنند؟
رفیعی
* اصلاح‌طلبان بدانند رفتار و عملکردشان در گذشته و حال اصلا قابل دفاع نیست. متاسفانه حاضر هم نیستند اشتباهات خود را بپذیرند. تاریخ قضاوت خوبی در مورد آنها نمی‌کند.
رضایی
* کسانی که دغدغه غیرت دینی، عفاف و حجاب دارند دخترک‌هایی را که آلت دست دشمنان قرار گرفته و بدون تامل و تفکر و با بی‌تفاوتی خانواده‌هایشان اقدام به کشف حجاب می‌کنند با تذکر لسانی نرم به تامل وادارند.
قادری
* وقتی جاسوس بودن برخی افراد در مشاغل مختلف فاش می‌شود برخی افراد و همکارانشان اظهار تعجب می‌کنند! گویا جاسوسان باید شاخ‌دار و علامت‌دار باشند و به همه اعلام می‌کنند که ما جاسوسیم! واقعا یا جاهلند یا مشکل عقلی دارند یا همکار جاسوس هستند که این‌گونه وانمود می‌کنند.
قدبیگی
* شرایط امروزی جهان و تغییر و تحولات دنیای مجازی ضرورت بازنگری و باز‌سازی نظام تعلیم و تربیت را دوچندان می‌کند. کارگروه تدوین کتب درسی باید از نخبگان جوان در این امر کمک بگیرند.
فاضلی
* غربی‌ها که کشته‌های اغتشاشات و شهدا را به نظام نسبت می‌دادند درباره کشته‌های ‌هالووین کره جنوبی هم همین نظر را دارند؟ آیا آن حادثه هم کار دولت کره جنوبی است؟
عامری
* چگونه می‌شود با دانشجونمایی که دربست در خدمت استکبار است و منویات او را در کشور اجرا می‌کند و با سنگ، قمه، چاقو و گاز اشک‌آور در دانشگاه حاضر می‌شود گفت‌وگو کرد؟ دانشگاه‌ها باید تکلیف خود را در قبال این نمک به حرام‌ها روشن کنند.
امیریان
* محسن آرمین با چشم بستن بر تفاوت‌های وقایع شیراز و بلوچستان با تحریک احساسات قومی و مذهبی در بلوچستان به آتش تفرقه و تشتت میان آحاد و بخش‌های مختلف کشور می‌دمد.آیا این افراد در چارچوب اغتشاش‌آفرینی در کشور، نقش و جایگاهی نیز برای خود تدارک می‌بینند! آیا نباید با چنین افرادی برخورد شود؟
مالمیر
* حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ بی‌تردید در چارچوب راهبرد بن سلمان ولیعهد عربستان یعنی کشانیدن جنگ به داخل ایران انجام گرفته است. فلذا جمهوری اسلامی ایران باید این حق را برای خود محفوظ بدارد که دشمن را تنبیه کند و آرامش را از این رژیم تروریست‌پرور بگیرد.
ظهوری
* به‌عنوان یک فرهنگی بازنشسته در برابر شعارنویسی اراذل و اوباش من نیز مشغولم و جملاتی از بزرگان را می‌نویسم. شهرداری‌ها نیز می‌توانند نقش مهم‌تری در این زمینه ایفا نمایند. آیاتی از کلام‌الله مجید و روایات را بر دیوار بنویسند. بالاخره کسانی که از عقل سلیم برخوردار باشند با تردد روزانه به این‌ها برخورد می‌کنند و شاید جرقه‌ای در دل‌هایشان زده شود و هدایت شوند.
میردامادی- فرهنگی بازنشسته