kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای غربگرا همانند اربابشان دائم در تلاش‌اند که رابطه ما با روسیه را سیاه جلوه دهند و هیاهو کنند که روسیه قابل اعتماد نیست! ای‌کاش در قبال آمریکای جنایتکار که طی هفتاد سال گذشته هر کاری از دستش بر‌آمده علیه کشور و ملت ما انجام داده است، یک هزارم این بی اعتمادی را داشتند. کودتای 28 مرداد و تجهیز دستگاه سرکوب‌، شکنجه و کشتار رژیم سفاک پهلوی و تحمیل جنگ 8 ساله و تجهیز اطلاعاتی و نظامی صدام درطول آن، حمایت از گروهک‌های ضدانقلاب و 17 هزار ترور شهروندان، کودتای نوژه، حمله طبس، کشتار دهها مسافر غیرنظامی هواپیمای مسافربری ایرانی، و‌ضع تحریم‌های متعدد و ایجاد آشوب‌های مکرر برای تکمیل تحریم‌ها و...
طاهری
* جمهوری اسلامی بنا نیست در نقشه شیطانی آمریکا و اذنابش برای کشته‌سازی بازی کند وگرنه جمع کردن حرکات جنایتکارانه چند نفر اوباش بی سروپا به روش دیگران کاری نداشت. جمهوری اسلامی که روزی برای خرید سیم خاردار مشکل داشت زانو خم نکرد و با توکل بر خداوند بر مشکلات جنگ تحمیلی فایق آمد. در دوره‌های بعد دشمنان خبیثی چون ریگی را در آسمان شکار کرد، زم و آن دو جنایتکار سلطنت‌طلب وتجزیه‌طلب دیگر را از هزاران کیلومتر دورتر به کشور بازگرداند، گروهک تکفیری داعش را که در سوریه و عراق برای خود پایتخت و حاکمیت درست کرده بود در هم کوبید، صهیونیست‌ها را از لبنان تار و مار کرد. برای جمهوری اسلامی برخورد با چند اوباش اغتشاشگر بسیار سهل‌تر از اینهاست.این را خواهند دید.
نقی‌پور
* از عزیزان نیروی انتظامی و بسیج و سپاه که با تحمل زحمات و تقدیم شهیدان از دین خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت حفاظت می‌کنند تشکر می‌کنیم. بر عهده ماست که شاکر نعمت چنین فداکارانی باشیم. خداوند بر عزت نظام و رهبری و ملت ما بیفزاید و دشمنان این مرز و بوم را مضمحل کند.
9239---0922 و 3949---0912 
2842---0910
* در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شاهد هم‌کاسه شدن تروریسم داعش با تروریسم رسانه‌ای هستیم. هر دو با هدف ضربه به ایران و ایرانی به پشت هم درآمده‌اند.
خسروانی
* آن کسانی که به بهانه حادثه فوت خانم مهسا امینی آن همه یاوه‌گویی علیه نظام کرده بودند چرا در اقدام تروریستی شاهچراغ و کشتار فجیع تعدادی از هم‌وطنان لال شده‌اند و در جهت محکومیت این جنایت هشتگ نمی‌زنند؟ مهم این است: خون آن همه زن و کودک یا  مرگ طبیعی آن دختر،کدام یک برای منافع آن کرکس صفت‌ها اهمیت دارد؟
شریعت
* آن داعشی تروریست که با سلاح گرم وارد حرم شاهچراغ شد و آن جنایت وحشیانه را انجام داد قبل از جنایت خود از کسی نظرش را در باره جمهوری اسلامی، حجاب یا مهسا امینی نپرسید. هر ایرانی را که جلوی خود دید به رگبار بست. برای این جنایتکار فقط کشتن ایرانی مهم بود. آن‌ها که تاکنون متوجه مسائل نبودند کمی چشم‌هایشان را باز کنند.
لطفیان
* آنچه در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد اوج وحشی‌گری داعش این نیروی تربیت‌شده آمریکای جنایتکار بود. اما خون شهیدان این حادثه در کنار خون شهدای امنیت کشور و شهدای مدافع حرم مانع تحقق برنامه‌های استکبار جهانی خواهد شد.
سادات حسینی
* ان‌شاء‌الله مردم تحول اقتصادی را با عملیاتی شدن همکاری با شانگهای و پالایشگاه‌های فراسرزمینی خواهند دید. ما دومین کشور دارای ذخایر گازی هستیم و  ساخت پالایشگاه‌ها در ونزوئلا و... باعث رونق اشتغال و اقتصاد کشور خواهد شد.
رودبارانی
* مسببین تحریک افراد نادان ساده دل در اغتشاشات باید خسارت‌هایی را که به اموال عمومی و مردم زده‌اند جبران کنند. دستگاه قضا نیز باید این‌ها را چنان نقره‌داغ کند که دیگر هوس چنین جنایتی را نکنند.
واشقانی
* آل سعود این شجره خبیثه که دائم همراه با آن رسانه رسوای انگلیسی بر آتش فتنه می‌دمد ، اعلام می‌کند که ما در مسائل داخلی ایران دخالت نمی‌کنیم. قسم این شیطانک را باور کنیم یا دم خروس اینترنشنالش را؟!
یک پیام
* لعن و نفرین بر کسانی که پس از فوت مهسا امینی بدون هیچ‌گونه بررسی، بیانیه صادر کردند یا توئیت زدند و سخن دروغ گفتند (چه سلبریتی‌ها چه ورشکستگان سیاسی!) همان‌ها که حالا در حادثه جنایت‌بار شیراز سکوت اختیار کرده و یا باز با صدور بیانیه دوپهلو شهادت شهدای امنیت را جان باختن عنوان می‌نمایند . گویا از واژه شهید و شهادت وحشت دارند.
عسگری
* با عده‌ای دانشجونما که حرکات ناشایست‌شان هیچ سنخیتی با محیط دانشگاه نداشته است با قاطعیت رفتار کنید. پرونده‌شان را زیر بغلشان بگذارید و متناسب باکردارهای خودشان از محیط علم و نخبه‌‌پروری به بیرون پرتشان کنید. حیف از محیط علم و دانش که برخی در مسیر رفتن به جنگل راه را گم کرده و به آن محیط مقدس پا نهاده‌اند . 
میرمحکم
* دانشجویان متعهد و اهل تحصیل کسانی را که به دنبال وقت‌گذرانی و تعطیلی درس و بحث هستند طرد کنند و از مسئولین دانشگاه بخواهند سریع‌تر تکلیف این قماش را که هیچ نسبتی با محیط علمی ندارند روشن کنند.
جعفریان
* مسئولین فرهنگی کشور برای نجات برخی از محیط‌های علمی و آموزشی که همانند فضای مجازی وضعیت نادرستی پیدا کرده است تدبیری نمایند. کدام انسان عاقلی حاضر است فرزندان خود را این‌گونه (همانند عصر جاهلیت) قربانی بوق‌های تبلیغات بیگانگان کند؟
آذین‌پور
* با فتنه اخیر این حقیقت آشکار شده است که علاوه بر هوشیاری نهادهای امنیتی و قضایی، فعال شدن هسته‌های مقاومت بسیج محلات و ائمه جماعات مساجد لازم و ضروری است تا فتنه‌ای پدید نیاید و در صورت وقوع در نطفه خفه شود.
طاعتی
* وزیر ارشاد اعلام کرد به زودی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور به دلیل دمیدن در آتش اغتشاشات در کشور شکایت خواهد شد. 
حبیب‌زاده
* برخی اراذل و اوباش خارج‌نشین که به نوکری اجانب دل‌ خوش کرده‌اند با جنجال‌سازی القا می‌کنند که فوتبال کشورمان را از جام جهانی کنار بگذارند. آنها که وضعشان روشن است خودفروخته‌تر و بیچاره‌تر از آنها کسانی‌اند که در داخل کشور فقط دهانشان کف می‌کند و به خاطر چند خرما خود را به کاروان یزیدیان ملحق می‌کنند. حداقل آنها جای گرمی دارند و از طرف آقای ابو ارّه سعودی و... تکه استخوانی برایشان می‌رسد ، شما چی؟
جوادیاری 
* خدا را سپاس که یک‌بار دیگر روز بدون فوتی کرونا را در کشور دیدیم و فوتی‌های روزهای دیگر همچنان زیر 5نفر است. ان‌شاءالله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این روند تداوم یابد.
ملایی
* پزشک برایم آنژیوگرافی نوشته و هیچ بیمارستانی مرا نمی‌پذیرد. می‌‌گویند صندوق بازنشستگی با ما قرارداد نبسته است. ده میلیون هزینه‌اش می‌شود. دو هفته است که سرگردان هستم.
فرهنگی بازنشسته
* در میدان شهدای تهران بی‌نظمی‌های زیادی در ترافیک منطقه به وجود می‌آید و رهگذران را ناراحت می‌کند مسئولان شهرداری با اصلاح هندسی میدان به این بی‌نظمی‌ها پایان ‌دهند.
داودی
* در شهر جدید اندیشه فاز 3 چهارراه ارغوان رانندگان در عبور از این تقاطع به مقدار 2 تا 3 چراغ قرمز توقف دارند که واقعا کلافه‌کننده است. بازگشایی کنارگذر این نقطه مشکل را حل می کند. مسئولان اقدام کنند.
اقتداری