kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

جنایت اشرار تروریست در کرج با حمله وحشیانه به پلیس و ضرب و شتم یک طلبه

اغتشاشگران در بخشی از کرج با مسدود کردن اتوبان کرج-قزوین با نخاله و سنگ و مجبور کردن ماشین‌ها به ایستادن به آزار و اذیت مردم پرداخته و در ادامه عده‌ای از اشرارتروریست با سلاح‌های سرد و گرم به یک واحد پلیس حمله کردند که منجر به زخمی شدن چند تن شد.
 
 
سرویس سیاسی-
 
روز پنج شنبه اتفاق‌های تاسف‌آوری در بخشی از کرج روی داد. ماجرا این‌گونه آغاز شد که از حوالی ظهر روز پنج شنبه در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج قزوین شکل گرفته بود. خبرنگار فارس در کرج که پیگیر ماجرا بوده علت شکل گرفتن این ترافیک را این چنین شرح داده: جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شد.
نیروهای انتظامی هم با حضور در این محل با شلیک گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن این افراد کردند. در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد.
در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران 3 نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شدند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شد. همزمان شدن این پروازها و شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی باعث شد تا رسانه‌های ضد انقلاب فرصت را برای یک سناریو نویسی‌هالیوودی آماده ببینند تا به مدد برساخته‌های ذهنی خود مخاطبان را فریب داده و سعی در ملتهب‌تر کردن فضا نمایند. این رسانه‌ها با سوءاستفاده از شرایط برای ساختن روایتی دروغ اعلام کردند هلی‌کوپترهای غیرنظامی در حال شلیک هستند! 
نکته دیگر اینکه در محدوده کمال‌شهر کرج و در آستانه ورود به بهشت سکینه شرکت «هلی‌کوپتر ‌سازی ایران» وجود دارد و تابلو آن نیز مشهود است؛ دیگر تردد هلی‌کوپترها که مردم آن را مشاهده کرده و اعلام می‌کنند نیز هلی‌کوپتر‌های رنگی و با‌اندازه‌های کوچک (2 نفره) محصولات این شرکت است و این تردد‌ها در این محدوده امری عادی است و این شرکت برای آزمایش هلی‌کوپترهای تولیدی خود دائما آنها را در این محدوده به پرواز در‌می‌آوردند و ساکنین این محدوده کاملا با این مسئله آشنا هستند.
مراسم چهلم حدیث نجفی روز پنج شنبه و از ساعت 11 در بهشت سکینه کرج برگزار شد. حدیث نجفی در جریان اغتشاشات در استان البرز جان خود را از دست داد. پدر وی بعد از کشته شدن او گفته بود: دختر من اهل موسیقی بود اما اهل اغتشاشات نبود. خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند. خودشان آن طرف آب نشسته‌اند و مردم از همه جا بی‌اطلاع را دعوت به مبارزه می‌کنند؛ اگر فرزند مرا تحریک نمی‌کردند شاید الان در کنار من بود. همچنین فیلم منتشر شده از صحبت‌های پدر حدیث نجفی در رابطه با مرگ دخترش بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.
در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده بود، پدر حدیث نجفی با اشاره به اینکه رسانه‌های به اصطلاح آن ور آبی با تحریک جوانان مردم به اغتشاش و رفتن به خیابان‌ها مقصر خیلی از اتفاق‌ها هستند، گفت: من چرا بیایم چرا بچه من بیاید و کشته شود؟ بچه من را چه کسی به من بر می‌گرداند؟ من فکر نمی‌کنم پلیس بچه من را کشته باشد. گفتنی است طی چند روز گذشته افراد و رسانه‌های فارسی زبان معاند قصد داشتند از مرگ حدیث نجفی که به گفته پدرش به دست اغتشاشگران کشته شده سوءاستفاده کنند.
ضمن آنکه پدر حدیث نجفی برای روز پنج‌شنبه و مراسم چهلم دخترش همچنین تاکید کرده بود: به اسم خانواده ما به خیابان نیایید. طرف حسابم مردمی هستند که دارند می‌آیند وسط، به اسم خانواده ما نیایید. امروز با پانزده نفر سر خاک رفتیم ما.
حمله وحشیانه به یک طلبه
آشوبگران در جریان مسدود کردن اتوبان قزوین کرج یک روحانی را از خودرو خود به پایین کشیده و با ضربات چاقو مجروح کردند.
در رابطه با اغتشاش‌های روز پنج شنبه رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: اغتشاشگران کنار اتوبان کرج- قزوین سنگ و نخاله ریخته بودند. اگر راننده‌های عبوری در اتوبان توقف نمی‌کردند اغتشاشگران با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند. اغتشاشگران یک بسیجی را در کمال شهر به شهادت رساندند. همچنین اغتشاشگران یک طلبه را با سلاح ساچمه‌ای هدف قرار دادند. طلبه آسیب دیده در بیمارستان بستری شد و برای او و نیز برای شهادت نیروی بسیجی پرونده قضایی تشکیل شده است. اغتشاشگران حتی به مردم عادی در کمال شهر نیز حمله می‌کردند. در ادامه حسین فاضلی هریکندی رئیس‌کل دادگستری استان البرز در ادامه در رابطه با حوادث و اغتشاشات روز پنج شنبه کمال شهر اظهار کرد: روز پنج شنبه با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با کامیونی سنگ و نخاله ساختمانی را در وسط اتوبان خالی کردند تا با بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری باعث التهاب و تنش شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: اغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آنها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند. اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند‌. همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند.
فاضلی هریکندی در ادامه افزود: دستورات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به شهادت نیروی بسیجی در کمال شهر کرده‌اند و همچنین شناسایی افرادی که نسبت به ضرب و جرح طلبه آسیب دیده اقدام کرده‌اند صادر شده است. چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی درخصوص آنها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است. در جریان اغتشاشات امروز تعدادی از مخلان امنیت بازداشت شده‌اند که اقدامات قضایی نسبت به آنها در حال انجام است.
حمله اشرار تروریست به نیروهای پلیس با سلاح گرم
روز پنج‌شنبه و به بهانه مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج و محدوده بهشت سکینه عده‌ای از اراذل و اوباش ضمن آسیب زدن به اموال عمومی، چندین نفر از نیروهای انتظامی را به شدت مجروح کردند و یک نیروی بسیجی را به شهادت رساندند.
در جریان این اغتشاشات دو تن از نیروهای انتظامی با بر اثر ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شدند، شدت جراحت و ترافیک اتوبان کرج قزوین باعث شد هلی‌کوپتر امداد برای انتقال این دو نفر به بیمارستان در اتوبان فرود بیاید.
هدف شبکه­‌های معاند: راه‌انداختن
جنگ خیابانی در ایران
اغتشاشگران در محلی دیگر با حمله مسلحانه به یک خودرو نیروی انتظامی 4 سرنشین آن را به طرز فجیعی مجروح کردند. اغتشاشگران همچنین به اموال عمومی نیز آسیب‌های جدی وارد کردند. لازم به ذکر است که شبکه‌های معاند فارسی زبان مانند سعودی اینترنشنال و بی‌بی سی فارسی و صدای آمریکا و... با شور و شعف خاصی خبرهای مربوط به حمله‌های اغتشاشگران با سلاح‌های گرم و سرد را پخش می‌کردند. این شبکه‌ها در یک پروژه رسانه‌ای به دنبال این هستند که با تهییج مخاطبان شان چنین وانمود کنند که کنترل اوضاع از دست پلیس خارج شده حال آنکه آنها به خوبی می‌دانند که پلیس و نیروهای امنیتی تلاش دارند تا با کمترین حد از درگیری اغتشاش‌ها را جمع کنند. اگرچه این رواداری نیروهای امنیتی و انتظامی به قیمت سنگین از دست دادن جان برخی از آنها و یا مجروحیت‌های ماندگار آنها تمام می‌شود.  به نظر می‌رسد رسانه‌های معاند با سوءاستفاده از این طریق نیروهای انتظامی و امنیتی سعی دارند تا با بزرگنمایی در برخی از خبرها و نیز گاه دروغ گویی حتی مردم بیشتری را تهییج کنند تا به خیابان‌ها بیایند و آنها نیز درگیر شوند. اگر مخاطبان به آنچه این رسانه‌ها انجام می‌دهند به خوبی دقت کنند و در آن تفکر نمایند حتما خواهند دید که این رسانه‌ها با طراحی دستگاه‌های جاسوسی -امنیتی ام آی 6، سیا، موساد و... به دنبال راه‌انداختن جنگ خیابانی در این سرزمین و کشته شدن ایرانی‌ها (فرقی هم نمی‌کند در کدام سمت باشند) هستند.