kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

فروغی قهرمان المپیک، مدالش را به آرتین هدیه کرد

 
 
 
قهرمان تیراندازی المپیک توکیو یکی از مدال‌هایش را به آرتین سرایداران هدیه کرد.
جواد فروغی قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو، پنجشنبه شب و پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای خود و همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران کشور به آرتین هدیه داد. در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ‌(ع) که عصر روز چهارشنبه 4 آبان 1401 به وقوع پیوست، 15 نفر از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند که سه نفر از آنها پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران بودند. جواد فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین، اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق با خبر شدم حس انزجار شدیدی داشتم و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم. فکر کردن به اینکه این کار را یک انسان انجام داده و به یک محیط زیارتی وارد شوند که زن و کودک غیر مسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.
وی در ادامه افزود: خیلی دوست داشتم در اولین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت شدم و خوشحال شدم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین حاضر شوم. پنجشنبه شب با آرتین دیدار کردم و هم حضوری به خانواده‌ او تسلیت گفتم و هم به عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ملی‌اندازه او شود و بالیاقت و حمیت خود عضو تیم ملی در هر رشته‌ای که علاقه دارد، 
بشود. 
وی در پایان خطاب به سایر ورزشکاران گفت: به عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی می‌خواهم کسانی که متاسفانه جبهه گیری نامناسب داشتند، از این کار دست بردارند و عزیزانی هم که تمایل به این‌گونه اقدامات دارند خود را بروز بدهند و در این اوضاع موضع و موقعیت خود را به صورت صریح و قاطع اعلام کنند.