kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

امنیت روانی مردم نشانه گرفته شده
جواد آقایی: «در ادامه سریال کشته‌‌سازی‌های اخیر و هزینه‌تراشی برای کشور، مشخص شد که فرشته احمدی توسط شلیک گلوله در داخل منزل به قتل رسیده و این ماجرا مورد تأیید خانواده او هم قرار گرفته و ربطی به اغتشاشات و اعتراضات ندارد! به جز امنیت، روان مردم هم بازیچه این اراذل رسانه‌ای و مجازی شده!»
جنگ رسانه‌ای ‌این شکلیه
امین: «با یک‌ پدر سوری حرف میزدم میگفت داعش در شهرمان آمد و به خانه‌ها هجوم برد، دختری را اسیر کردند من و پدر آن دختر در حال فرار بودیم که ایشان زیرلب میگفت بَشّار خدا از تو نگذرد که همش کارتوست! برای سقوط یک کشور جنگ ادراکی تا جایی ادامه دارد که قاتل دخترت را می‌بینی ولی خودت او را تطهیر می‌کنی!»
برگی از دفتر جنایات آمریکای تروریست

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «آرایش‌هالووین نیست، بخشی از جنایت آمریکاست 5 دهه قبل و با پاشش عامل نارنجی روی مردم ویتنام، که هنوز هم قربانی می‌گیرد.»
خودشم گول خورد
محمد صرفی: «ابلهی سرکوچه ایستاده بود و به رهگذران ساده دل میگفت کوچه بغل آش می‌دهند. کم کم که کاسه به دستها زیاد شدند، با خودش گفت نکند واقعا دارند آش می‌دهند! بدو بدو رفت کاسه بیاورد. حکایت رابرت مالی است که آن‌قدر با رباتها و مزدورانشان گفته‌اند کار ایران تمام است که خودشان هم باورشان شده. »
لطفا
کاربری نوشت: «از آنجلینا جولی درباره استیضاح ترامپ سؤال میکنن و ایشون میگن که در مسئله مهم استیضاح فکر نکنم نظر من مهم باشه. ولی دخالت در سیاست‌های کشور دیگه مهم شده و توی اینستا به زبان فارسی پست میذاره.خانم جولی لطفا خفه شو.»
تروریست‌های رسانه‌ای
احمدرضا علی‌زاده: «داعش بعد از حمله تروریستی بیانیه اولیه داد. یکم بعدش بیانیه کامل منتشر شد. یکم بعدتر توی هفته نامه‌‌ش حمله رو شرح داد.عکس تروریست شاهچراغ با پرچم داعش ‌هم منتشرشد اما همچنان تروریست‌های رسانه‌ای دارن ماله‌ تروریست‌های میدانی رو میکشن...!»