kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
دعوت از کریمی و حسینی به تیم ملی فوتبال
باشگاه کایسری اسپو ترکیه اعلام کرد مجید حسینی مدافع و علی کریمی‌ هافبک تیم کایسری به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی‌های دوستانه در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ نوامبر دعوت شده‌اند. این خبر از آن جهت اهمیت دارد که کریمی مدتها درگیر آسیب‌دیدگی بود و به تیم ملی ایران دعوت نمی‌شد. همچنین پس از اعتراض کی روش نسبت به غیبت خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در تمرینات تیم ملی که با کارشکنی تیم قطری از تیم ملی جدا شده بودند، با رایزنی‌های انجام شده میان فدراسیون فوتبال ایران و قطر، این دو بازیکن امروز یا فردا‌، به تهران بازخواهند گشت تا مجددا تمرینات خود را در تیم ملی از سر گیرند. تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۹ آبان در تهران به مصاف نیکاراگوئه می‌رود و سپس برای بازی تدارکاتی با تونس و حضور در جام جهانی راهی کشور قطر می‌شود.
اعلام اسامی داوران سوپر جام
اسامی داوران بازی سوپرجام و یک دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر اعلام شد. دیدار سوپرجام فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود. بر اساس اعلام کمیته داوران اسامی داوران قضاوت‌کننده در این دیدار به شرح زیر است:
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱
*استقلال........................................................ نساجی مازندران(داور: بیژن حیدری)
همچنین اسامی داور دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد:
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱
*ملوان بندرانزلی.......................... فولاد خوزستان(داور:محمدحسین زاهدی‌فرد)
استقلال بالاخره بدهی به سانتاکلارا را پرداخت کرد
باشگاه استقلال بدهی خود را به باشگاه سانتاکلارای پرتغال پرداخت کرد.پس از انتقال قرضی محمد محبی،‌هافبک سانتاکلارا به استقلال، آبی پوشان بابت این انتقال می‌بایست ۲۳۰ هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی واریز می‌کردند اما دو بار تلاش استقلالی‌ها برای پرداخت این بدهی ناموفق بود.در نهایت این باشگاه دیروز بالاخره توانست بدهی محبی را پرداخت کند.
پیروزی تیم مجیدی سرمربی النصر را اخراج کرد
باشگاه النصر بعد از باخت سنگین مقابل اتحاد کلباء سرمربی‌اش را برکنار کرد. به گزارش نشریه «الاتحاد» امارات، باشگاه النصر با فینک سرمربی خود برای فسخ قرارداد بعد از باخت سنگین مقابل اتحاد کلباء به توافق رسید. اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال هفته گذشته بازی 3 بر یک باخته مقابل النصر را با نتیجه 5 بر 3 تغییر داد و برنده بازی شد. این باخت سنگین النصر مقابل تیم گمنام اتحاد کلباء و کسب نتایج ضعیف باعث شد تا فینک با النصر به خط پایان برسد. والتر زنگا سرمربی سرشناس ایتالیایی گزینه اصلی جانشینی فینک در النصر است. مجیدی در این فصل به همراه اتحاد کلباء نتایج خوبی را کسب کرده و اکنون با گذشت 8 هفته از لیگ با 14 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.