kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

واکنش پلیس تهران به انتشار تصویر تخریب اموال عمومی توسط 3 مأمورنما 

 
 
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران در رابطه با تصاویر منتشر شده از سه فردی که با لباس پلیس اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند توضیحاتی ارائه داد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن سه نفر با پوشیدن لباس‌هایی شبیه به لباس پلیس اقدام به تخریب اموال شهروندان می‌کنند در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این افراد پلیس نبوده و با ظاهری شبیه به کارکنان یگان امداد با استفاده از شرایط موجود به دنبال مخدوش کردن چهره پلیس بوده‌اند.
در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران با تاکید بر اینکه دستگیری این افراد فرصت‌طلب در دستور کار قرار دارد، آمده است: پلیس خود را همواره خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و همه تلاش خود را به کار بسته است تا از امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان صیانت و پاسداری نمایند و به‌طور حتم این‌گونه برخورد‌های سخیف به هیچ عنوان مورد تایید پلیس نیست.
گفتنی است دیروز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه نیز رئیس‌سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و این‌گونه القا می‌کند که پلیس در حال تخریب و شکستن موتورسیکلت‌های مردم است، گفت: پس از بررسی کامل فیلم و انجام تحقیقات لازم در موقعیت وقوع آن، مشخص شد که محتوای این فیلم از اساس کذب بوده و صحنه‌‌سازی صورت گرفته است.
به گزارش میزان،حجت‌الاسلام پورخاقان افزود: نوار سفیدرنگی که در کلاه افراد به ظاهر پلیس داخل فیلم دیده می‌شود اساسا در کلاه‌ نیروهای یگان امداد و یگان ویژه پلیس وجود ندارد؛ ضمن آنکه بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از ماموران نیروی انتظامی نیستند.