kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* اعضای یک خانواده‌ ممکن است از یکدیگر دلخوری هم داشته باشند ولی امکان ندارد که یکی از اعضای خانواده بخواهد خانه‌ای را که در آن ساکن هستند به آتش بکشد. کشور ما، خانه ماست و هیچ هموطن عاقلی اقدام به آتش‌افروزی نمی‌کند. مگر کسی که از عقل تهی باشد و یا به سربازی آمریکا و جریان سلطه درآمده و جاسوس و حقوق‌بگیر غربی‌ها باشد.
ایمان محمدی
* مسئولین امر مشکل به وجود آمده در برخی از کسب وکارهای در فضای مجازی به سبب اغتشاشات اخیر را حل کنند تا عده‌ای بی‌جهت آمارهای نجومی و میلیاردی از خسارت به افراد بیان نکنند مثل حکایت امضای برجام که می‌گفتند هر روز تاخیر چقدر خسارت ایجاد می‌کند که بعدها با امضای آن هر روز چقدر خسارت به کشور و مردم زده شد!
حاج ‌احمدی
* دانشمندان نخبه چون شهیدان شهریاری‌، علی‌محمدی‌، احمدی‌روشن‌، رضایی‌نژاد‌، طهرانی‌مقدم‌، فخری‌زاده‌ و... مشکلات بسیاری را در کشور حل کردند. همکاران و رهروان این عزیزان هنوز بسیارند.آن‌ها از سدهای عبور نشده، خواهند گذشت و مشکلات کشور را مرتفع می‌کنند و ان‌شاءالله در آینده نزدیک بومی‌‌سازی اینترنت و رسانه‌های مجازی با کیفیتی بالاتر در رقابت با رسانه‌های مطرح دنیا را طراحی و به مرحله اجرا درمی‌آورند و جهان را مبهوت خود خواهند ساخت.
حسین‌خانی
* آمریکایی‌ها از ما درخواست می‌کنند که سپاه نام آمرین و عاملین ترور سردار دلها را از لیست سیاه خود حذف کند چرا که هزینه زیادی روی دوش دولت آمریکا گذاشته است. فقط برای امنیت پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا ماهی دومیلیون دلار هزینه می‌شود! ان‌شاءالله با به درک واصل کردن آنها، این اسامی نحس از لیست خارج می‌شود.
امیدیان
* هیچ گاه فرار برخی سلبریتی‌ها از کشور و پیوستن به دشمنان ملت خللی در اراده ملت و هنرمندان اصیل ایجاد نخواهد کرد. همیشه رویش‌های انقلاب بسیار فراتر از خیانت چند خودفروخته بی‌هویت بوده و خواهد بود.
ابوالفضل اسدی
* نسل جدید نسل دیجیتال است که با سبک و سیاق و سلیقه خودش زندگی می‌کند. همین امر موجب شده تناقض و اختلاف‌هایی با عرف جامعه پیش بیاید این به عهده کارشناسان علوم اجتماعی است که بتوانند بین نسل قدیم و جدید تعادل و حتی هم‌افزایی ایجاد بکنند.
قلعه‌وند
* یکی از بهترین مکان‌ها برای کرسی‌های آزاد ‌اندیشی و پرسش و پاسخ و تبیین مواضع اصولی انقلاب و نظام و شنیدن سؤالات و شبهات گوناگونی که در فضای مجازی پمپاژ می‌شود مساجد و مصلاهای نماز جمعه و جماعات است. می‌توان با برنامه‌ریزی و اعلام قبلی هر هفته در محله و منطقه‌ای چنین جلسات برگزار کرد و از اساتید حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به پرسش‌های جوانان جویای حقیقت مدد جست.
کشاورز
* چرا فراجا باید تاوان سوءمدیریت‌ها وکم‌کاری‌های فرهنگی را بدهد. نیرویی که شبانه‌روز در تلاش است تا امنیت شهروندان را برقرار نماید و به مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر‌، سارقان خطرناک و... مشغول است و هفته‌ای نیست که شهیدی تقدیم انقلاب نکند. خداوند از کسانی که تعمداً به فراجا ظلم کردند و بر این نیروهای فداکار و خدوم تاختند نمی‌گذرد.
سیف‌اللهی
* با توجه به تحریم‌های جدید از اروپای بدعهد لازم است دستگاه دیپلماسی و مجلس سریع‌تر به اقدام متقابل دست بزنند و منفعل عمل نکنند.
جهان‌پناه 
* آمریکای جنایتکار از یک‌سو ادعای مبارزه با تروریسم می‌کند و از سوی دیگر حامی و کمک‌کننده به جنایتکارترین تروریست‌ها مثل داعش، جیش‌الظلم و تکفیری‌هایی که به قتل و غارت و سربریدن جوانان سوری، عراقی‌، ایرانی و... دست زده‌اند هست. کدام عاقل این رفتارهای دوگانه را از آمریکا می‌پذیرد؟ این شیطان بزرگ دو شخصیت جهانی که در رأس مبارزه با این جرثومه‌های فساد و تباهی در عراق و سوریه بودند یعنی شهیدان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس را دزدانه و شبانه به شهادت رساندند. 
سلطان‌زاده
* آیا خبر وجود 80 هزار حلقه چاه غیرمجاز در اطراف دریاچه ارومیه صحت دارد؟در این صورت چگونه می‌توان این دریاچه را احیا کرد؟ مسئولین امر ورود کنند و با متخلفان برخورد کنند.
اشرافی
* از کیهان درخواست می‌شود سلسله مقالاتی در مورد علل و عوامل تبدیل شدن انسان اشرف مخلوقات و بنده خدا به بدتر از ابلیس که اقدام به آتش زدن کتاب وحی، خانه خدا و مساجد، چادر کشیدن از سر ناموس مسلمان، بریدن گلوی مامور نظم و امنیت و قتل و غارت و... می‌نماید منتشر کند تا هم مردم و جوانان و هم فریب‌خوردگان تامل کنند که مشکل این آشوبگران چیست؟ دامنی که در آن پرورش یافته‌اند یا لقمه‌های حرامی که پدران و یا مادرانشان از بیت‌المال و مردم و... به عناوین مختلف زیرمیزی، حقوق نجومی، پاداش و... بالا کشیده‌اند.
توکلی- تهران
* از سیمای جمهوری اسلامی درخواست می‌شود رضا پهلوی، را همان ربع پهلوی خطاب کند.
دشتی
* رسانه‌های ما باید پاتک‌های کوبنده‌ای در برابر رسانه‌های دروغ‌افکن که اخبار کشور را قُلب و وارونه می‌نمایند و کشور را ملتهب می‌کنند و احساسات جوانان کم‌تجربه و ناآگاه را برمی‌انگیزند
 داشته باشند.
معصومی
* قهرمانی خانم وزنه‌بردار کشورمان در مسابقات آسیا را به این قهرمان عزیز ایرانی و ملت شهیدپرورمان تبریک عرض می‌کنم.
فاتحی
* قول شهرداری تهران برای باز‌سازی منازل با قدمت زیاد با وام‌های 350 میلیون با 9 درصد و 150 میلیون با سود 18 درصد، خبر خوشایندی است که باید مسیر دریافت آن تسهیل یابد و اقساط با زمان بیشتری پرداخت شود تا افراد در مضیقه قرار نگیرند. 
قاسمی‌تبار
* قهرمانی آسیا در مسابقات فوتسال را مفت از دست دادیم. بهترین تیم مسابقات بودیم. ولی متاسفانه در فینال در مقابل تیم ژاپن بد عمل کردیم.
اهوازیان
* ذخیره‌های آب در برخی مناطق کشور بسیار نگران‌کننده است. مسئولین امر تدبیر نمایند و مردم در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی را بنمایند.
نصرتی‌آباد
* در برخی شهرهای استان البرز به برخی عابربانک‌ها که مراجعه می‌‌کنیم فاقد پول نقدند. شهروندان در صورت نیاز به پول نقد در غیر ساعات اداری چه باید بکنند؟ لطفا مسئولین امر این نقیصه را در خود کرج و فردیس مرتفع نمایند.
طاهری