kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 دست اغتشاشگران به این خون‌ها آلوده است
 حسین_دارابی: « ۱- برای توی کوچه رقصیدن (حمله‌ جیش العدل به نمازگزاران زاهدان)، ٢_ برای ترسیدن (آتش زدن مامور پلیس)، 3- به وقت بوسیدن (حضور تروریست‌های دموکرات در کردستان)، ۴- برای خواهرم خواهرت خواهرامون (حمله‌ی تروریستی در شاهچراغ و کشته و زخمی شدن ده‌ها بی‌گناه)آیا ادامه دارد؟.... »
 لعنت 
 امیرحسین ثابتی:« لعنت بر «حسرت‌تان برای یک زندگی معمولی» که باعث شدید تا امروز زندگی ده‌ها نفر به پایان برسد.لعنت بر «بوسیدن به وقت ترسیدن»‌تان که باعث شدید تا امروز ده‌ها کودک جنازه پدرشان را ببوسند.لعنت بر شعار زن، زندگی، آزادی‌تان که پشت آن جز مرگ انسان‌ها و ویرانی یک کشور هیچ چیز دیگری نیست...»
 نخبه‌نماها
 علی صدری نیا: «شعارهای تعدادی از دانشجوها که دختر و پسر با هم همنوایی می‌کنن رو، اگر توی استادیوم فوتبال هم بگن، همه بهشون میگن «تماشاگرنما»! یعنی حتی شأن تماشاگر فوتبال هم بالاتر از این مدل شعارهاست! بعد اینها به خودشون میگن نخبه!»
 لاشخورها
 میلاد: «لاشخور بودن این طوریه که؛ اول بازاری‌ها رو تهدید می‌کنی، بعد که از ترس وحشی‌بازیت مغازه رو بستن میگی مردم به ما پیوستن.»
 اخباری خوبی که ندیدیم
 قاسم زاده: «چند خبر خوب که نباید لابلای اخبار حاشیه‌ای گم شود: شکسته شدن رکورد تولید بنزین در پالایشگاه آبادان با تکیه بر توان مهندسان داخلی- امضای تفاهمنامه برای ساخت پالایشگاه در نیجریه- استقبال غنا از تولید خودروهای ایرانی- امضای توافق تجارت آزاد بین ایران و پاکستان درآینده نزدیک.»
 نعره بی‌آبرویی است
 دانشطلب: «چرا فحش ناموس می‌دهند؟ استیصال، می‌دانند به هیچ جا نمی‌رسد، لج‌شان گرفته که زورشان را زدند و فقط بی‌آبروتر شدند، نعرۀ بی‌آبرویی می‌زنند، گندی که به خودشان زدند پاک‌شدنی نیست پس بالا می‌آورند و بهش افتخار می‌کنند، از همه تقلاها و حتی کشته‌هایشان همین به یادگار خواهد ماند: بی‌آبرویی.»
 اینم از براندازی که می‌گن
 ذبیح پور: «چهار راه سهروردی جلوی ماشین‌های مردم گرفتن و به اجبار می‌گن ماشینو خاموش کنید حرکت نکنید. براندازی زورکی!»
 روایت یک پیروزی بزرگ اسلام
 سامان ماهور: «در جنگ احزاب، از همه طرف حمله كردند. در جنگ بدر و احد یك گروه بودند، در جنگهای دیگر همین‌طور؛ اما در جنگ احزاب، همه متحد شدند علیه اسلام، برای همین هم پیروزی جنگ احزاب بزرگ‌ترین پیروزی‌ها بود. ساکتین احزاب ترسوها و مومنینش کسانی بودند که این جنگ ایمانشان را قوی‌تر کرد.»
 اگه این جمله رو یک مسئول ایرانی می‌گفت!
 فائزه: «به مردم باید یاد بدهیم به جای اعتراض به تورم بالا، هزینه زندگی شان را پایین بیاورند! اینو علم الهدی امام جمعه مشهد نگفته‌ها، اینو نانسی پلوسی رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا گفته!»
 میخ آخر به تابوت آشوب
 احسان صالحی: «عصبانیت سازمان آشوب از ناکامی عمیق در ایجاد موج مؤثر اجتماعی پس از ۴۰روز دست و پا زدن، اتاق فرمان آن را به دست دادن با سازمان ترور واداشت. اگر حوادث پس از
 ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مرور می‌کردند، با این خطای محاسبه و جنایت امروز، خودشان میخ آخر را به تابوت آشوب نمی‌زدند.»