kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

شهادت 2 تن از مدافعان امنیت با سلاح گرم پادوهای اسرائیل در تهران و سنندج

در جریان اغتشاشات در روز شنبه، دو نفر از مدافعان امنیت توسط اوباش داعشی و پادوهای اسرائیل به شهادت رسیدند.

شنبه‌شب و در جریان اغتشاشات در محله ابوذر خیابان سجاد شمالی، «سلمان امیر احمدی» از بسیجیان ناحیه حبیب‌بن‌مظاهر(ع) که برای دفاع از امنیت مردم در حال مقابله با آشوبگران بود، به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید امیر احمدی دو فرزند هفت و یک ساله دارد. اشرار داعشی، سر این شهید عزیز را با سلاح شاتگان هدف قرار دادند.
به گزارش فارس، برادر این شهید نیز در سال ۱۳۸۵ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.
مراسم وداع با پیکر شهید سلمان امیر احمدی دیشب با حضور مردم دارالشهدای تهران (منطقه 17) در مسجد ابوذر برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت نیز امروز در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.
برادر شهیدان امیراحمدی:
با خون خود این انقلاب را تضمین می‌کنیم
محمدعلی امیراحمدی، برادر شهید سلمان امیراحمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برادرم شنبه شب حوالی ساعت 9 شب در ماموریت گردان تخریب فاتحین بسیج در حوالی خیابان سجاد شمالی بر اثر اصابت 13 تیر به ناحیه سر و گردن به شهادت رسید.
وی که لحظه شهادت کنار برادرش بود، گفت: شب شرایط برای اعلام این خبر مناسب نبود و صبح یکشنبه با اقوام این موضوع را به خانواده اطلاع دادیم.
برادر شهید سلمان امیراحمدی با اشاره به فعالیت شهید در سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سلمان متولد 12 مرداد 66 دارای دو فرزند پسر 7 ساله و 16 ماهه؛ بسیجی، ولایت‌مدار و شهادت‌طلب که در بسیج از نیروهای سردار شهید محمد نادری بود سپس وارد فاتحین گردان تخریب شد و در طول این سال‌ها تابع ولایت بود و در این راه فدا شد.
امیراحمدی اضافه کرد: برادرم روح‌الله امیراحمدی نیز سال 85 در راه امر به معروف به شهادت رسید که پیکر پاک سلمان نیز در قطعه 50 کنار پیکر این شهید دفن خواهد شد.
وی پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم‌ترین پیام این خانواده شهید عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی همانند ریسمانی است که از آسمان آمده و هر کسی خودش را به آن وصل کند، نجات می‌یابد.
برادر شهید با محکومیت آشوبگری‌های اخیر یادآور شد: ضد انقلاب فکر کرده با گول زدن چند دختر و پسر، چادر و روسری برداشتن و خرابکاری می‌توانند کاری کنند ولی کور خوانده‌اند و ما با خون خود این انقلاب را تضمین می‌کنیم.
امیراحمدی با تأکید بر اینکه این خانم‌ها هم به زودی متوجه می‌شوند و قضیه فتنه به زودی برعکس و علیه آنها خواهد شد، خطاب به آشوبگران بیان داشت: افرادی که گول خوردند به زودی برگردند اما ضد نظام و انقلاب اسلامی بدانند اگر قرار بود بعد از 43 سال اتفاقی بیفتد به شماها نمی‌رسید و آمریکا و اسرائیل با این همه تجهیزات و نیرو نتوانسته غلطی کند و به قول امام راحل(ره) کاری از پیش نمی‌برید و تنها زحمت ما را اضافه می‌کنید و قطعا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد.
وی با محکومیت حمله به بازار تهران، کسبه و مردم اعلام کرد: این‌ها با محدودیت اینترنت مثلا نگران کسب و کار مردم در فضای مجازی شدند درحالی که خودشان با انواع و اقسام تهدید، ایجاد ناامنی و آشوب سبب اختلال و آسیب در کسب و کار و زندگی مردم شدند درحالی فعالیت اینترنتی در فضای مجازی داخلی هم انجام می‌شود.
پیکر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی
در سنندج تشییع شد
«غلامرضا بامدی» از نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس سپاه کردستان عصر شنبه‌ توسط اغتشاشگران در سنندج به شهادت رسید.
شاهدان عینی می‌گویند، نیروهای حافظ امنیت تنها به باتون مجهز بودند و سعی داشتند آشوبگرانی را که قصد آتش‌زدن مغازه‌ها را داشتند متفرق کنند اما در یک لحظه به سمت شهید بامدی و همرزمانش شلیک شد. در این تیراندازی یک پاسدار دیگر نیز زخمی
شد.
یکی از بازاریان می‌گوید: فرد مسلح حدود دو خشاب اسلحه کلاشینکف را در میدان شلیک کرد. بررسی‌های اولیه و غیررسمی حاکی از آن است که فرد مسلح از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده است.
به گزارش ایرنا، پیکر این شهید مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج تشییع شد.
تشییع‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائیل، پیکر مطهر این شهید گلگون کفن سپاه بیت‌المقدس را بر روی دستان خود تشییع کردند.