kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب فرمود، اغتشاش طراحی آمریکا و حقوق‌بگیرانش است. اکنون دیده‌بان امین انقلاب به صراحت موضع خود را اعلام فرموده‌اند و جریان‌های سیاسی مدعی طرفداری از نظام اگر بخواهند راه غلط گذشته خود را طی کنند و از بیراهه برنگردند دچار خسران بزرگی خواهند شد.
پیرانی
* مذاکرات احیای برجام تا چند هفته قبل به خوبی پیش می‌رفت و این توقع وجود داشت توافق صورت بگیرد. ولی اغتشاش اخیر که در داخل کشور به وجود آمد نشان داد آمریکایی‌ها به احیای برجامی که به نفع ایران تمام شود تمایلی ندارند. به نظر می‌رسد آشوب سازمان‌دهی شده اخیر پلن B آمریکا با هدف تحت فشار قرار دادن کشورمان برای گرفتن امتیاز بیشتر در توافق هسته‌ای بوده است.
ملکی
* دشمنانی که چشم پیشرفت نظام اسلامی را ندارند و در مذاکرات هسته‌ای نیز تیرشان به سنگ خورد با طراحی آشوب و اغتشاش درصدد انزوای جمهوری اسلامی‌ برآمدند، ولی زهی حماقت! زمانی که انقلاب اسلامی نوپا بود و تمام قدرت‌ها صدام عفلقی را بسیج کردند هیچ غلطی نتوانستند بکنند. حالا که انقلاب به درخت تنومند 44 ساله تبدیل شده نه تنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چون برخود می‌لرزند که مبادا مراکز امن آنها با موشک‌های نقطه‌زن شخم زده شود.لذا جرأت هیچ اقدامی ندارند.
زارعی‌نژاد
* خواص مردود حداقل مثل عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد فراری یک جو انصاف داشته باشند تا بتوانند حقایق را به درستی ببینند. وی سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری نیروهای مسلح را «تحلیل جامع، دقیق و روشنگرانه» برشمرده و در وصف حال ضدانقلاب پس از این بیانات گفته است:«خشکید وکویر لوت شد دنیاشان»!
مختاری
* سکوت و یا متأسفانه همراهی برخی ازخواص در فتنه‌ها قابل پذیرش نیست. این‌هایی که خیال می‌کنند یک سر و گردن از مردم بالاترند چرا فریب نیرنگ دشمن غدار را می‌خورند و با او همراهی می‌کنند. امروز سکوت این‌ها پس ازخطای بزرگی که مرتکب شدند خیانت به ملت و اسلام و کشور است.
زرشقایی
* امام خامنه‌ای عزیز در ادوار گذشته نیز از عده‌ای‌ بی‌بصیرت و یا ازخدا بی‌خبر که اسباب فتنه را فراهم کردند خواستند به آغوش ملت برگردند و توبه کنند. ایشان مهر و عطوفت نظام را به آنان نشان دادند‌، اما نرود میخ آهنین بر سنگ. اینها ابوجهل‌های زمانند که موعظه در آنها اثر ندارد. 
حجازی
* آیا این درست بود که زمانی که هنوز نتیجه بررسی یک پرونده از سوی مراجع قانونی اعلام نشده عده‌ای با اهداف و اغراض سیاسی موج‌سواری کنند تا افراد ضدانقلاب نیز از این فرصت سوءاستفاده کرده و با آتش‌افروزی این همه خسارت به کشور و مردم بزنند؟ آن کسانی که دانسته یا ندانسته در‌باره فوت خانم مهسا امینی پیش‌داوری کردند بدانند که در ریختن خون کشته‌شدگان این غائله و آشوب شریک هستند.
عزیزیان
* واقعیت این است که آبادانی ایران عزیز در سایه امنیت محقق می‌شود. هرکسی می‌توانست دریابد که اغتشاش بهترین فرصت برای تروریست‌های اجاره‌ای است تا امنیت‌، وحدت، جان و مال ایرانیان را به خطر بیندازند و جلوی رشد و توسعه کشور را بگیرند.
زرینی
* اگر همه جریان‌ها و فعالین سیاسی کشور زمانی که خطر‌، امنیت شهروندان را تهدید می‌کند در مقابل دشمن و ضد انقلاب ید واحده باشند عده‌ای مزدور بیگانه غلط می‌کنند دهان به یاوه‌گویی علیه نظام باز کنند.
دانش‌دوست
* این که برای دختران کشته شده در انفجار کابل هشتگ نزدند به خاطر آن بود که چشم آبی نبودند و خون به ناحق ریخته شده آنان برای جریان‌های سیاسی وابسته به غرب نفع سیاسی نداشت.
پیمان
* از مسئولین نظم و امنیت درخواست می‌شود با رصد و دستگیری لیدرهای وابسته به اجانب که آرامش مردم را بر هم زده‌اند با جدیت برخورد کنند و آرامش را به شهرها برگردانند.
محمدی‌نیا
* دشمنان قسم خورده ملت برای بر هم زدن آرامش در جامعه به دنبال یک بهانه و سوژه‌اند و در این برهه فوت یک دختر‌، بهانه خوبی برای آغاز اغتشاش و آشوب شد. قطعاً اگر این حادثه هم رقم نمی‌خورد دشمن بهانه دیگری می‌تراشید. چرا باید عده‌ای فریب دشمنان را بخورند؟ چرا برخی از تاریخ و وقایع گذشته عبرت نمی‌گیرند؟
نظام‌آبادی
* باید در این حوادث فتنه همه اقدامات در این جهت باشد که صف معترضین از صف اغتشاشگران که اغلب جیره‌خوار و حقوق‌بگیر اجانب هستند جدا شود. بدین ترتیب فتنه سریع‌تر در نطفه خفه می‌شود. قشرهای مختلف کارگری، فرهنگی و... چندین ماه به خاطرحقوق و درآمد و تعطیلی کارخانه و بیکاری و...اعتراضات و تجمعاتی داشتند ولی هیچ آسیبی به وسایل و زندگی مردم و ملت نزدند.
احمدوند
* بصیرت و آگاهی مردم، اقتدار اطلاعاتی و پاکباختگی نیروهای نظامی و انتظامی موجب شد سرشاخه‌های اغتشاشات خیلی زود به دام بیفتند. اخیراً گروهی از کفتارهای مزدور داعشی در یکی از معابر دور یکی از بستگان را محاصره و با تهدید چاقو از او خواسته بودند به مقدسات توهین نماید تا اجازه رفتن به او بدهند! واقعا طیفی که به این‌ها مجال چنین گستاخی و وحشی‌گری داده‌اند غیر‌از سیاسیون معاند متظاهر به اصلاح‌طلبی و برخی سلبریتی‌ها بودند؟ امید است با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) هم افراد مشهور محرک آشوب‌ها و نیز بقایای تروریست‌های اجاره‌ای که راه مردم را می‌بندند و امنیت جامعه را هدف قرار داده‌اند، متلاشی شوند.
قیصری
* از دولت عراق درخواست می‌شود در اخراج عوامل آمریکایی و صهیونیست لانه کرده در اقلیم شمال عراق و همچنین گروهک‌های تجزیه‌طلب کومله و دموکرات و... که این اقلیم را مأمن خود کرده و هر از گاهی شیطنت‌هایی علیه ملت ایران می‌نمایند، تسریع کنند و الا جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد و اگر آسیبی هم به اقلیم و ساکنان وارد شود خودشان مقصرند.
غریبی
* دستگاههای فرهنگی مشکل شکاف نسل‌ها را بررسی و راهکار حل این مشکل را ارائه دهند و نگذارند دشمنان این شکاف‌ها را عمیق‌تر نماید.
فتاحی
* شبکه‌های اجتماعی خارجی تحت سیطره بیگانه است. هر اهانت و دروغی را علیه انقلاب، نظام و مقدسات پمپاژ می‌کنند. اما پاسخ‌های روشنگرانه و دفاع از حق و حقیقت را سانسور و حذف می‌کنند. مدیریت و بومی‌‌سازی فضای مجازی و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی امری اجتناب‌ناپذیر است.
حمزه‌خانی- تهران
* ما حرکت آشوب و اغتشاشگران را که از دشمنان ملت تبعیت کردند و مجری سیاست‌های شیطانی آنها بودند را محکوم و از آنها اعلام انزجار می‌نماییم.
3949---0912 و 6960---0936 و 7250---0919
* به علت فقر شدید و مشکلات معیشتی در افغانستان کلیه به نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رسد! همچنین فروش دختر و پسر برای تامین معاش بازار داغی پیدا کرده است. انتظار می‌رود سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی مدعی حقوق بشری تدبیری برای مردم مظلوم افغانستان نمایند.
اسکندری
* دولت و ملت مظلوم یمن نگذارند با پایان یافتن آتش‌بس 6 ماهه، نفت و گازشان به‌راحتی از گلوی جنایتکاران آل‌سعود و امارات پایین برود. باید دارایی‌های ملی خود را با قدرت از حلقوم این ددمنشان بیرون بکشند.
میرزاخانی