kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 اگه ادعای مردانگی دارید...
 کاربری نوشت: «ولی اگه خواستید «مرد، میهن، آبادی» رو از نزدیک ببینید، بسیجی‌ها الان رفتن کمک مردم زلزله‌زده خوی، نامردا این‌جا موندن و چادر از سر ناموس مردم میکشن...»
  کشته شدگان صنعتی شریف! 
 کاربری نوشت: «فوری: اسامی کشته شدگان صنعتی شریف مشخص شدند: ١- مصطفی احمدی روشن۲- مجید شهریاری٣- مسعود علیمحمدی
۴- احمد حسن بیگ لو۵- حسن عباس پور۶- احسان قدبیگی۷- محسن وزوایی. رحمت خدا بر این کشته شدگان راه حق. شهدای هسته‌ای و جنگ تحمیلی.»
‏ پیام شهید دانشگاه شریف
  رضا شکیبایی با انتشار این تصویر نوشت: «از وصیتنامه ‎دانشجوی شریف شهید محسن وزوایی: اى امت شهيدپرور ايران! امروز در شرايطى هستیم كه لحظه‌اى غفلت، خيانت به اسلام و قرآن است. بايد با هم براى خدا تا آنجا كه در توان داريم كوشش كنيم. امروز تمام مزدوران و طاغوتيان به مقابله با انقلاب عزيز اسلامى پرداخته‌اند در راس آن شيطان بزرگ آمريكا.»
 با دست پس می‌زنن با پا پیش می‌کشن
 سعید جلیلی: «از نشانه‌های پیشرفت کشور و درماندگی دشمن این است که آمریکا از یک‌سو با تحریم‌های ثانویه کشور‌های دیگر را برای خرید نفت از ایران مجازات می‌کند و از سوی دیگر خود آمریکا برای خرید محصولات‌ پیشرفته نانوتکنولوژی از ایران، تحریم‌های اولیه خود را نادیده و ازطریق واسطه، آنها را وارد می‌کند.»
 آزادی در غرب این شکلیه
 مهدی: «جینا کارانو، بازیگر و سومین بوکسور زن جهان به خاطر یک استوری در نقد یهودیان! برای همیشه از‌هالیوود کنار گذاشته شد!»
 بی‌شرف کیه؟
 محمد شیرازی: «شعار بی‌شرف بی‌شرف داره توسط اغتشاشگران داده میشه، ولی واقعا بی‌شرف کیه؟ من می‌گم: بیشرف کسیِ که قرآن کتاب مقدس ۲ میلیارد مسلمان را آتش میزنه و به خدا هم جسارت میکنه. بیشرف اون سلبریتی و سیاستمداریه که بدون تحقیق، برای امیال نفسانی به نظام دروغ میبنده و به دروغ، پلیس را متهم به قتل میکنه.»
 دروغگویان
 قنواتی: «دارو را تحریم می‌کنند و اینترنت تقدیم می‌کنند. این یعنی جان ایرانی مهم نیست اما پرت کردن حواسش برای رسیدن به اهدافشان خیلی مهم است.»
 فرار به جلو عاملان وضع موجود
 محمدجواد اخوان با انتشار این تصویر نوشت: «این ۵ نفر تئوریسین دولتی بوده‌اند که قیمت ارز را در ۳ سال ۱۰ برابر کرد و رئیس‌اون دولت گفت صبح جمعه خودم فهمیدم بنزین گران شده! حالا این ۵ نفر نظریه‌پرداز دولت روحانی بیانیه صادر کردند و از افزایش نابرابری و کوچک شدن طبقه متوسط در دهه گذشته نالیده‌اند.»