kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 رسانه بی‌شرف
 
 زهرا چخماقی با انتشار این تصویر نوشت: «بی بی‌سی فارسی به همین واضحی واژه ملت رو که در ادامه همین جمله رهبری بیان‌ شد حذف میکنه هم‌ در تیتر هم متن خبر. »
 پایمال کردن حق اکثریت
 کاربری نوشت: «اتفاقات دانشگاه شریف ماکت خوبی از اغتشاشات امروز ایرانه. ۲۰۰ دانشجوی بی‌تحلیل و بد دهن، با پشتوانه و تحت تاثیر رسانه و چند استاد، در تحصیل ۱۰ هزار دانشجوی دیگه این دانشگاه اخلال ایجاد کردن.»
 چی شد پس؟
 کاربری نوشت: «همونا که هسته‌ای‌ها و موشک‌ها و ماهواره‌ها و دستاوردهای دانشجویان ‎دانشگاه شریف رو تمسخر و تحریم می‌کردن الان میگن ما نگرانشونیم.»
 سند دو رویی و تناقض 
 
 پیام صادقی با انتشار این تصاویر نوشت: «یک پرسش و پاسخ از براندازان. شما که می‌توانید مهناز افشار و محسن نامجو را از تجمع با بی‌آبرویی به بیرون پرت کنید. نمی‌توانستید با حضور تجزیه‌طلبان در تجمعتان، برخورد کنید؟ پاسخ: نه، ما همه با هم هستیم.»
 بفرمایید جنگل
 فائزه طلایی: «اگه لخت بودن نشانه آزادی و دموکراسیه پس جنگل دموکراتترین منطقه روی زمینه.»
 حقیقت آمریکای مدافع حقوق بشر
 فواد ایزدی: «گزارش هفته پیش سنای آمریکا: ۱-در سال ۲۰۱۹ در آمریکا ۴۲۳۴ نفر بعد از دستگیری توسط پلیس کشته شده‌اند. ۲-اسامی ۹۹۰ کشته‌شده دیگر در آمارهای دولت آمریکا دیده نمی‌شود. ۳-سناتور آمریکایی: «آنچه در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های ما اتفاق می‌افتد یک ننگ اخلاقی است».»
 کدومشونی؟!
 ایمانی با انتشار این تصویر نوشت: «با تصویر پروفایل زنانه، تصویر کذایی رو گذاشته و نوشته: «من در حال بحث با ی عرزشی». اهالی توئیتر هر چی فکر کردن که یه جوری توجیه بکنن، نتونستن! به ناچار از خودش پرسیدن: «جسارتا در تصویر یک مرد هست و یک درازگوش. شما کدومشونی؟!». خب بابا! یا عکس قلابی تو پروفایل نزارید، یا اگه میزارید، یه خورده هم تو بازنشر فله‌ای و کنتراتی دقت کنین. روبات که نیستید، خدای نکرده!»
 دروغگو کم حافظه است
 کاربری نوشت:«از یِک طرف میگن مردم تو دوران طاغوت در ناز و نعمت بودن‌، از طرفی می‌گن مردم به‌خاطر وعده آب و برق مجانی انقلاب کردن. چه جور میشه تو ناز و نعمت باشی و فقط به‌خاطر آب و برق مجانی انقلاب کنی؟ راست نمیگین دروغ هم نگین.»