kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۴۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

مجید انتظامی دست رسانه‌های ضدایرانی را رو کرد(اخبار ادبی و هنری)

مجید انتظامی که کنسرت اخیر او با چند روز تأخیر برگزار خواهد شد، با انتشار متنی دروغ رسانه‌های معاند فارسی‌زبان درباره این کنسرت را بر ملا کرد.
 
 
 
 
همراه با خاطره‌ها، عنوان کنسرت جدید مجید انتظامی است که با مرور آثار دفاع مقدسی این آهنگساز و همچنین اجرای برخی قطعات جدید وی قرار بود همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شود اما این کنسرت با چند روز تأخیر از 14 تا 18 مهر در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این تأخیر باعث شد تا رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایشان ادعا کنند که اعضای ارکستر ملی در حمایت از اغتشاشات در تمرین‌های این کنسرت شرکت نکرده‌اند! این درحالی است که مجید انتظامی طی یادداشتی تصریح کرد که این ادعا دروغ بوده و همه اعضا در تمرین حاضر بوده‌اند.
بنیاد رودکی هم در اطلاعیه‌ای درباره تغییر زمان برگزاری این کنسرت اعلام کرد: «به منظور ایجاد فضایی مناسب‌تر و تسهیل آرامش مخاطبان همچنین آمادگی حداکثری ارکستر، زمان برگزاری رویداد تغییر کرد.»
گفتنی است، مجید انتظامی در گفت‌وگویی با کیهان که روز ششم مهر در صفحه ادب و هنر منتشر شد، به جنبه‌های مختلف کنسرت همراه با خاطره‌ها و فیلم‌های مهمی که درباره آنها موسیقی ساخته و همچنین عشق و علاقه‌اش به ایران و دفاع مقدس سخن گفت.