kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 
 مشت بر دهان اغتشاشگران
 
 مصطفی محمودی با انتشار این تصویر نوشت: «ما مردم دزفول هم تو هوای ۴۲ درجه‌ای بیرون رفتیم تا بگیم: اجازه نمیدیم مزدورای اغتشاشگرِ کفتار‌صفت تو شیعه خانه امام زمان هفت تیرکش بشن!»
 غلط می‌کنی
 باران وکیلی: «تویی که مهاجرت کردی و در برابر قانونی شدن آموزش همجنس‌بازی به کودکانتون خفه خون گرفتی غلط می‌کنی به قانون حجاب در کشور مسلمان معترض باشی. تو غلط می‌کنی به آمریکایی که پلیسش هر سال ۱۲۰۰ شهروند می‌کشه احترام میذاری و مهسا رو دلیل جنگ سیاسیت کردی.»
 دعوت از سلبریتی‌ها و هنرمندان و ورزشکاران
 کاربری نوشت: «از تمام هنرمندان، بازیگران، فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌هایی که از اعتراض‌های (همراه با اغتشاش) اخیر حمایت کردند، دعوت می‌کنم تا خودرو یا فروشگاه یا خانه خودشان را در اختیار این افراد قرار دهند تا در نشانه اعتراض به آتش 
کشیده شود.»
 مدافعان وطن کنار مردم هستند
 
 حامد صراف پور با انتشار این تصویر نوشت: «4 سال پیش در چنین روزی، تروریست‌های اعزامی سعودی (الاحوازی) به زن و بچه‌های هموطن ما در اهواز حمله کردند و دهها تن را شهید و زخمی کردند. آنروز همین مدافعان وطن سپر جان زنان و کودکان شدند.»
 این‌قدر نفهمید؟
 محمدجواد: «سلبریتی وقیح و دو زاریِ ایرانی نمی‌فهمد در شرایطی که اغتشاشات به این حدّ از وحشی‌گری رسیده است، شعار «بودن کنار مردم» یعنی دعوت به خیابان؟ یعنی اغتشاش بیشتر؟ یعنی ریخته شدنِ خونِ مأمور و معترض؟...»
 اصل ماجرا
 ابوذر روحی: «خواهرم همه دعواها سر حجاب توست؛ ما پاکی تو را می‌خواهیم و آنها برهنگی تو؛ ‌ما آزادی تو را می‌خواهیم از بند هوس‌ها و آنها برده جنسی برای لذت‌ها و تو خود انتخاب کن
 بانو.»
‏ اغتشاشگر بی‌ریشه و هویت
 کاربری نوشت: «وقتی آمریکا با شماست، اسرائیل با شماست، اروپا با شماست، امپراطوری رسانه‌ای غرب‌ با شماست، فضای مجازی با شماست، سلبریتی‌ با شماست اما باز هم نمی‌تونید جمهوری اسلامی رو شکست بدید پس یقین بدونید که خدا با شما نیست.»
 وجدان داری؟
 کاربری نوشت: «اون بسیجی که داری میزنیش میدونی کیه؟ همونکه امواتت رو تو کرونا غسل کفن می‌کرد و تو نمی‌کردی! همونکه سیل میشد میرفت گل و لای رو از خونه مردم میشست و تو نمیشستی! همونکه داوطلب میرفت مدافع حرم میشد تا داعش نیاد تو شهرت و تو نمیرفتی! به قیامت که اعتقاد ندارید انسانیت و وجدان هم تعطیلِ؟»
 
 پایان مماشات
 حسین دارابی: «امیرالمومنین علی علیه‌السلام به اصحاب فرمود اگر خوارج سؤال داشتند، جواب دهید؛ اگر شبهه‌ای داشتند، پاسخ دهید و متعرضشان نشوید اما اگر شمشیر کشیدند چشم فتنه‌ را درمی‌آوریم. تا دیروز پاسخ شبهه و سؤالاتتون مودبانه دادند، پلیس تا می‌توانست مماشات کرد و کتک خورد و شهید داد و اما شلیک نکرد، اما از این به بعد کف خیابان فتنه‌گری کنید همان‌گونه با شما برخورد می‌شود که حضرت امیر با خوارج برخورد کرد. والله این کار را خواهیم 
کرد.»
 باز هم تو دروغگو؟!
 
 فائزه طلایی با انتشار این تصویر نوشت: «سعودی نشنال فیلم گذاشته که رئیسی و تیمش رفتن خرید با کامیون دارن سوغاتی بار میکنن، دقیقه ۱۶ فیلم کارت تیم ملی فوتبال رو روی چمدوناش نشون میده! داداش خجالت نکشی یه وقت؛ سوغاتیای دستیار اسکوچیچ را پای رئیسی مینویسی؟ شما دیگه به ته دیگ رسیدی.»