kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* نیروهای فداکار انتظامی هفته‌ای یک شهید تقدیم امنیت می‌کنند و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در سرما، گرما، شب، روز، تعطیلات، سفرهای شمال، جنوب، غرب، اربعین و داخل شهرها برای امنیت و آرامش جامعه و مردم بر کسی پوشیده نیست ولی موج‌سواران برای حادثه‌ای که هنوز کم و کیف آن معلوم نیست متاسفانه تمام زحمات طاقت‌فرسای این عزیزان را لگدمال می‌کنند. البته آنها فقط هویت خویش را نمایان می‌کنند. منظورم سلبریتی‌هایی است که نه درد دین دارند نه درد مردم و فقط به موج‌سواری خوشند.
محمدی
* لاشخورهای سیاسی که به دفعات کشته‌‌سازی را در پرونده کثیف خود دارند به صف شده‌اند. البته این فتنه نه اولین است و نه آخرین. این جماعت وطن‌فروش که پیشرفت‌های همه‌جانبه دولت سیزدهم یعنی دولت ولایی و جهادی را بدون برجام از یک طرف و سقوط قطعی خود را از طرف دیگر احساس می‌کنند درصدد انتقام از نظام هستند‌، ولی باید بدانند این تلاش‌های مذبوحانه آب در‌ هاون کوبیدن است و آینده این از خدا بی‌خبران زباله‌دان تاریخ است.
نیک‌نام
* آماده‌باش بودن جریان معاند در داخل و خارج کشور و اصلاح‌طلبان غرب‌گرا برای پوشش دادن حادثه‌ای که برای خانم مهسا امینی هموطن کُرد ما در نیروی انتظامی اتفاق افتاد و عقده‌گشایی گسترده و همزمان آنان بر علیه نظام از پروژه بودن این حادثه مانند قتل‌های زنجیره‌ای در دهه 70 حکایت می‌کند.
کریمی
* از تلاش پلیس ویژه سارقین و مجموعه نیروهای نظم و امنیت تقدیر و تشکر می‌کنیم و زحمات طاقت‌فرسای این عزیزان را که هفته‌ای نیست که عزیزی از آنان جانش برای امنیت و آرامش جامعه و ما فدا نشود، اجر می‌نهیم. خدا نگذرد از کسانی که به خاطر یک حادثه‌ای که نقصی در کار این عزیزان نیست از کاه، کوهی می‌سازند و بر سر مسئولان نظم و امنیت ما فرو می‌ریزند. چه بسیار افراد که در حین ورزش جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند یا واعظی در حین وعظ بر سر منبر، کارگری در حین کار،کاسبی نشسته برای چند لحظه استراحت و...! مرگ دست بشر نیست...
مولاداد
* با توجه به اینکه مروج اصلی جریان فاسد برانداز رسما اعلام کرده نام مهسا برای ما اسم رمز است، لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با اقدام‌های اساسی و ریشه‌ای مرتبطان با این جریان‌ آلوده را شناسایی و دستگیر کنند و به دست عدالت بسپارند.
مقیمیان
* اگر کسی سواد رسانه‌ای و حافظه تاریخی قوی داشته باشد متوجه این حقیقت می‌شود که جریان معاند و اصلاح‌طلبان غرب‌گرا نه تنها از فوت مهسا امینی این هموطن کُرد ناراحت نیستند‌، بلکه خوشحال هم هستند که بهانه خوبی پیدا کرده و با این بهانه اقدام به عقده‌گشایی علیه نظام می‌کنند.
یوسفی
* حسن یزدانی کشتی‌گیر قهرمان کشورمان بعد از مسابقه خودش وقتی خواست مصاحبه کند از خبرنگار پرسید از کدام شبکه است و بعد مصاحبه کرد. چون می‌داند شبکه‌های خودفروخته معاند دنبال سوءاستفاده هستند. خوشحال هستیم که پهلوان ما با بصیرت است.
خوش‌طینت
* باید بدانیم فلسفه حجاب‌، تکریم جایگاه زن در جامعه است. حال اگر در فرهنگ‌‌سازی حجاب اشتباهی هم صورت بگیرد آن اشتباه را باید برطرف کرد. متاسفانه شاهد گرگ‌های مخفی شده در پوستین میش هستیم که در مسیر گشت ارشاد کمین کرده‌اند و کارشان فقط لاشخوری و مبارزه با نظام و ارزش‌ها است.
کلاهدوز
* تماس تلفنی آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری با خانواده داغدار مهسا امینی و او را دختر خود نامیدن و قول پیگیری پرونده را دادن کار ارزشمند و قابل تقدیر است و در مقابل حرف‌های مفتی که لشکر فحاشان نثار آقای رئیسی کرده‌اند‌، شاخصی برای درستی و ارزشمندی کار او می‌باشد.
اقبالی
* هرچه به شکوه و عظمت اربعین آقا اباعبدالله افزوده می‌شود متهم کردن جمهوری اسلامی به بهره‌برداری سیاسی و رقابت با حج در بین اپوزیسیون رسانه‌محور و جیره‌خوار دشمنان بیشتر می‌شود. گویا اربعین فقط متعلق به جمهوری اسلامی است؟ اینها با اسلام و با حقیقت مشکل دارند و باید به آنها گفت از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید!
سیدعلی رحمانی
* در هیچ کجای دنیا رسانه مجازی مثل کشور ما نیست. بیش از 90 درصد مردمی که از عقل و منطق برخوردارند نسبت به وضعیت این رسانه ناراضی‌اند. حال که مسئولین پس از چند دهه به فکر اصلاح این وضعیت رسانه‌های مجازی افتاده‌اند عده‌ای غربزده و بعضا بی‌حیا که به دنبال گسترش فساد و تباهی و بی‌بند و باری‌اند فریادشان بلند شده که چرا ساکت نشسته‌‌اید که می‌خواهند اینترنت را قطع کنند...!
محمدنیا
* از حکم صادره برای زورگیر با 50 مورد سابقه- که به مذاق اصلاحاتیون خوش نیامده- ضمن تقدیر و تشکر، حمایت می‌کنیم. باید با این خفاشان با قاطعیت برخورد و حکم الهی را اجرا نمود و از کسی واهمه‌ای نداشت والا سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
 شیخی
* در روزنامه خاطره‌ای از سورنا ستاری فرزند شهید ستاری در مورد بورس تحصیلی‌اش خواندم که خیلی آموزنده بود. او گفته بورس تحصیلی یکی از دانشگاه‌های آمریکا را گرفته بودم و تقریباً تمام کارهایم انجام شده بود. با پدر مشورت کردم به من گفتند: نرو چون اگر بروی ممکن است بر نگردی و این نه به نفع تو و نه به نفع من است. درود خدا بر چنین پدر و پسری.
عنایتی
* با وجود تولید داخلی نوشت‌افزار چرا اجازه واردات 8 میلیون دلار در پنج ماهه نخست امسال به نوشت‌افزار خارجی داده می‌شود؟!
بیگی
* از وزیر راه و شهر‌سازی و مسئولین استان اصفهان درخواست می‌شود نسبت به تکمیل پروژه بیش از 10 ساله تونل خوانسار به بوئین‌ میاندشت که کریدور شمال جنوب است (تهران- خوانسار گلپایگان- شهرکرد- ایذه- خوزستان) که از سال 90 شروع شده و ۷۰-۶۰ درصد پیشرفت داشته و چند ماهی است به خاطر عدم تأمین بودجه به حال خود رها شده- که خسارت بار است- اهتمام جدی نمایند. (تونل 1200 متری و 14 کیلومتر راه مواصلاتی)
محمدامین
* برای ناباروری اعلام می‌شود که هزینه‌ها رایگان است ولی وقتی مراجعه می‌کنیم هزینه‌های بالایی را مطالبه می‌کنند که از توان ما خارج است. تقاضا داریم مسئولین مشکل این طیف مردم را حل کنند.
غلامی
* با توجه به ساماندهی نانوایی‌ها به کارتخوان و کاهش چشمگیر قاچاق آرد و نان، لازم است ناظران به کیفیت نان‌ نیز توجه کنند تا دور ریز نان به حداقل برسد که این به کاهش واردات گندم هم کمک شایانی می‌کند. کیفیت نان برخی نانوایی‌ها اصلاً مناسب نیست.
جمشیدی
* میوه‌های عرضه شده در مراکز و میادین میوه و تره‌بار بعضاً با میوه‌های عرضه شده دوره‌گردها ۴۰-۳۰ درصد گران‌تر است. در حالی که شایسته این است که عکس آن باشد و حتی قیمت‌ها با برخی مغازه‌ها همسانند و تفاوتی ندارند.
بیگ جانی
* خراب بودن نازل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت موجب تشکیل صف و سنگینی ترافیک در خیابان‌های شهر می‌شود. مسئولین جایگاههای عرضه سوخت باید ملزم بشوند برای رعایت حال شهروندان مشکلات و نواقص را خیلی سریع برطرف بکنند.
تیموری
* فعالیت 24 ساعته سرکنسولگری ایران در کربلا از جمله اقدامات و کارهای خوب و گره‌گشای دولت در ایام اربعین بود و موجب شد خدمات‌رسانی به زائرین با سرعت بیشتری انجام بشود.
نظری