kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

رسانه سعودی لطفاً خفه
محسن مقصودی: «۱.رسانه سعودی اینترنشنال اگر ممکنه عکس سی تی اسکن
جمال خاشقچی رو هم نشون بده ببینیم بنده خدا از کجا اره شده بود؟ آها یادم نبود یک خبرنگار رو با اسید آبش کردید! اربابانتان این‌قدر آدم کشتن که براشون عادی شده! در ایران مرگ یک نفر هم برای مردم و مسئولان دردناک است و باید پیگیری شود!»
قیام احمق‌ها
علی زکریا: «بد شد که! تا اومدن بگن ضرب و شتم، فیلم دوربین مدار بسته
اومد بیرون! تا اومدن بگن لحظه بازداشت کتک خورده، عکسهای سی تی اسکن اومد! تا اومدن بگن دروغه، دیدن خودشون نشر دادن! تا گفتن سابقه جراحی نبوده، پرونده پزشکی اومد بیرون! حق بدین! الان دیگه مجبورن بگن اصل نظام هدفه!»
جانی‌ها خونخواه شدند
کاربری نوشت: «شهیده ناهید فاتحی؛ دختری ۱۶ ساله که حاضر نشد به امام توهین کند، یازده ماه توسط حزب کومله شکنجه شد، با سر تراشیده در روستاها چرخانده شد، ناخن‌هایش را کشیدند، دستهایش را قطع کردند و زنده به گورش کردند! حالا این جانی‌ها خونخواه مهسا امینی شدند!»
شما دیگه چی میگی؟!
فائزه: «کشوری که پلیسش بر اساس گزارش استاکر فقط در سال 2020 یک هزار و صد و بیست و هفت شهروند را کشته، برای ایست قلبی مهسا شوآف حقوق بشری راه‌انداخته! آمریکا سلبریتی و وطن فروش و لاشخور نداره تا با این کشته‌ها موج سواری کنه؟!»
سقوط رو تو خواب ببینید
سعید حاتمی: «مشکل این‌جاس که نمیتونید سقوط جمهوری‌ اسلامی رو ببینید؛ چون یا تا ظهور حجت هست یا قبلش باید از رو جنازه‌ ما رد شید.»
جنگ رسانه
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «تو وضعیتی که کارمندای بی‌بی‌سی‌فارسی دارن خودشون رو برای به آشوب کشیدن ایران می‌کشن، اروپا داره به این فکر میکنه که کارمنداش تو ادارات رو با پتو گرم کنه. جنگ رسانه‌ای این شکلیه!»
اینا به گشت ارشاد
اعتراض دارن؟
رضا: «یک زن و شوهر جوان را به بیمارستان ما آوردند که چند نفر در حالی که اسم ژینا را صدا می‌زدند گوشی موبایل و طلاهایشان را به سرقت بردند و کتکشان زده بودند و به خانم جلوی چشم شوهرش آزار رسانده بودند. تا الان براندازان توی خیابان نشان دادند که مشتی دزد و سارق تجاوزگر هستند.»
شما که طرفدار قاتل بودید!
یاس با انتشار این تصاویر نوشت: «یادش بخیر وقتی غزاله شکور توسط دوست پسرش
تکه تکه شد یه مشت سلبریتی لاشخور برای آزادی پسره هشتگ نه به اعدام زدن!»