kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

پولادگر: انتخابات سوارکاری قطعا تجدید می‌شود

 

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات سوارکاری قطعا باید تجدید شود و اگر برخی افراد منافع شخصی را بر ملی ترجیح ندهند، مشکلی پیش نخواهد آمد.
سید محمد پولادگر در حاشیه کاپ آسیایی رویینگ در مورد تعیین تکلیف ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری نیز گفت: در دوچرخه‌سواری کارها دارد طبق روال انجام می‌شود و امیدواریم در تاریخی که تعیین می‌شود، انتخابات برگزار شود. در ژیمناستیک شرایط خاصی به وجود آمد و دو جلسه گذاشتیم و امیدواریم در این هفته مشکلات و کارشکنی‌هایی که دارد صورت می‌گیرد، برطرف و انتخابات را برگزار کنیم. آنچه مسلم است و فدراسیون جهانی هم تاکید دارد برگزاری انتخابات با رعایت اساسنامه است که در دستور کار ما هم قرار دارد و قطعا و یقینا بر این اصل جلو می‌رویم. نه تنها این دو فدراسیون بلکه انتخابات بقیه فدراسیون‌ها را هم برگزار می‌کنیم.
او در مورد تعیین تکلیف فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: انتخابات سوارکاری قطعا باید تجدید شود. معذوراتی برای انتخابات کمیته داشتیم که انتخابات کمیته ملی المپیک هم برگزار شد و دیگر آن معذورات را هم نداریم.
پولادگر در پاسخ به این پرسش که نگرانی بابت اینکه فدراسیون جهانی سوارکاری واکنش نشان دهد، وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: اگر بعضی از افراد در داخل منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح ندهند، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.
معاون وزیر ورزش در مورد انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه گفته می‌شود که مهدی تاج رئیس‌فدراسیون فوتبال هنوز پرونده باز دارد، گفت: انتخابات طبق روال قانونی برگزار شده و هر آنچه قانون بگوید عمل می‌کنیم. انتخاب سرمربی هم در حیطه وظایف هیئت‌رئیسه است که هیئت‌رئیسه این کار را انجام داده است و قطعا پاسخگوی تمام موضوعاتش خواهد بود.