kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* جریان منفعل و مرعوب که بردگی جریان سلطه را در کارنامه خود دارد بیش از سه دهه بر تمام مقدرات کشور به اقرار خودشان مسلط بوده‌اند که ثمره آن نابودی هزاران بنگاه اقتصادی بزرگ و کوچک بوده است و اینک که دستشان به لطف خدا از مراکز قدرت کوتاه شده است با تمام توان به تخریب و سیاه‌نمایی دولت انقلابی و جهادی برای مأیوس کردن مردم روی آورده‌اند. ملت شریف و همیشه در صحنه! مراقب این فتنه‌ها باشید.
شیخ‌الاسلامی
* از تلاش مدیران جهادی به ویژه وزیر محترم نیرو که ساعت 2 بامداد در تونل‌های آب‌رسانی برای شهروندان عزیز همدانی در میان کارگران در شب جمعه ساعت 2 بامداد و روز تعطیل حضور داشتند و مانند برخی‌ها در دولت قبل به کیش و شمال گردی نپرداختند تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند ان‌شاءالله جزای خیر به این مدیران و خادمین ملت عنایت کند.
مجیدی
* فیلمی از ضرب و شتم وحشیانه یک جوان آمریکایی توسط سه پلیس آمریکا در ایالت آرکانزاس این کشور در فضای مجازی منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده حرف من با اصلاح‌طلبان غرب‌گرا است که چشمان خود را روی این جنایت نبندند حداقل صدایی از آنان به نشانه اعتراض بلند شود.
کریمخانی
* مشکل بی‌کیفیتی خودروهای داخلی با واردات خودروهای بی‌کیفیت خارجی حل نخواهد شد. باید در صنعت خودروسازی و مدیریت آن تجدیدنظر شود. واردات خودرو در دوره سازندگی نیز انجام شد ولی مشکل خودرو‌سازی ما حل نشد.
سمرار
* بازه زمانی فروش اینترنتی بلیط قطار 11 شهریور تا 10 مهرماه 1401 روز شنبه 5 شهریور از ساعت 14 آغاز شد ولی ما چند نفر سه ساعت تلاش کردیم اما نتوانستیم بلیط تهیه کنیم و دائم اعلام می‌شد که بلیط مورد نظر یافت نمی‌شود! مگر سایت ساعت 14 باز نشده. وقتی ما چند نفر آشنا به رایانه و اینترنت موفق نشدیم بلیط خرید کنیم وای به حال کسانی که با کامپیوتر و اینترنت سر و کار ندارند. و این سؤال مطرح است که چه کسانی سریع کل بلیط‌ها را در بازه زمانی فوق خریدند؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
حدادان، طاهری و فرجی
* چرا اسامی بدهکاران بانکی زیر صدمیلیارد تومان محرمانه است؟ مگر صدمیلیارد تومان پول کمی است؟ چرا عده‌ای پول ملت را بالا بکشند و راست راست راه بروند و عده‌ای برای چند میلیون تومان ماه‌ها باید در رفت و آمد بانک باشند؟
یونسی
* اتفاقی که چندی قبل افتاد و کمتر مورد توجه همگان قرار گرفت حمله گروه عراقی وارثین به نیروهای آمریکایی در یک پایگاه هوایی کویت بود. این اقدام در کشوری که میزبان ستاد فرماندهی سنتگام و بیشترین نیروهای آمریکا در منطقه است پیام مهم و آشکاری دارد و فارغ از موفقیت یا عدم موفقیت اقدام راهبردی محسوب می‌شود.
مرادی
* قشر ضعیف جامعه و کارگری و کارمندی ماهانه از درآمد (حقوقشان) مالیات می‌دهند ولی اقشار متمول همچنان با درآمدهای میلیاردی از پرداخت آن فرار می‌کنند. باید سازوکاری اتخاذ شود که عکس این قضیه رخ دهد و متمولین در اولویت و اقشار ضعیف جامعه در انتهای صف پرداخت قرار گیرند.
اصغری
* با توجه به اتمام سفرهای استانی در سال اول و آشنایی کلی با مشکلات هر استان ان‌شاءالله امیدواریم مشکلات بزرگ هر استان در اولویت اول برای رفع و حل قرار گیرد و هر استان آن را لمس نمایند و در دور دوم سفرها به ترتیب اولویت به رفع مشکلات دیگر اهتمام شود.
محرمی
* افت تحصیلی دانش‌آموزان بخشی از خسارت‌های آموزش مجازی در دوران کرونا است. در این دوران مهارت‌های اجتماعی و تربیتی دانش‌آموزان نیز لطمه دیده که انتظار می‌رود به همت خانه و مدرسه جبران شود.
یوسفی
* اگر دولت گذشته به جای خودشیرینی برای غرب و غربی‌ها چند دستگاه آب شیرین‌کن هسته‌ای ساخته بود امروز مشکل آب شرب در بعضی مناطق کشور نداشتیم.
عبدی
* عصبانیت حامیان دولت قبل از موفقیت و مهار کرونا و مرگ و میر بالای 700 نفر توسط دولت مردمی و جهادی برای چیست؟ نکند درخواست این‌ها ادامه روند دولت قبلی است که به امید برجام و FATF باید ماند تا آمریکا چه دستور و برنامه‌ای برای مهار کرونا داشته باشد و یا اینکه گفته می‌شد در یک کشور 80 میلیونی چیزی نیست که روزانه 700 نفر بر اثر کرونا از دنیا بروند! چرا که آنچه از اهداف طیف اصلاح‌طلبان مشاهده شده بی‌ارزش بودن مردم است و دم از مردم می‌زنند تا رأی بگیرند و بعد از آن دیگر مردم برای آنها ارزشی ندارند. در حین سیل و زلزله باید مسئول به کیش و تفریح برود حالا سیل هم آمده که آمده چند تا تلفات گرفته طوری نیست؟ نباید رئیس‌جمهور پرستیژش را پایین بیاورد برود توی گل و لای و کپرها !!
اقبالی
* با توجه به بالا بودن شهریه مدارس غیرانتفاعی، متأسفانه بازدهی آن‌ها در مقابل این شهریه‌ها پایین است. انتظار می‌رود مسئولین امر با بازرسی و نظارت کارایی آن‌ها را بالا ببرند.
خدایی
* مدت‌هاست از فاجعه جنگ اوکراین سپری می‌شود چرا از سوی مجامع جهانی اقدام جدی برای پایان دادن به این جنگ صورت نمی‌گیرد.
فشی
* سال‌ قبل در اصفهان مشکل کم‌آبی داشتیم امسال همین مشکل در شهرکرد وجود دارد و مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند. باید کاری کرد که مشکلات کشور به صورت اساسی حل شود و گرفتار روزمرگی نشویم.
سپهر
* معاون حمل و نقل وزارت صمت گفته مجوز افزایش قیمت خودروهای زیان‌ده خودروسازها صادر می‌شود. اولا باید به ارتقا کیفیت خودروها نیز اهتمام شود و ثانیا مردم نباید تاوان ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های نجومی برخی مدیران خودروساز را بدهند. لازم و ضروری است تا سازمان‌های نظارتی و حسابرسی به هزینه‌کردهای آنها نظارت دقیق‌تری داشته باشند؟
قادری
* برخی از تولیدی‌های لباس زنانه با الگو گرفتن از غربی‌ها با دوختن لباس‌های نا‌متعارف اقدام به ترویج بی‌حیایی می‌کنند و این با غیرت مردم مسلمان و مومن ما همخوانی ندارد. از متولیان امر و اصناف محترم انتظار می‌رود نگذارند عده‌ای سودجو به ترویج اباحه‌گری بپردازند.
شکری
* جاده لوشان به سمت شهر جیرنده حدفاصل امامزاده حنفیه(ع) (بیورزن) تا جیرنده به‌دلیل عدم زیرسازی مناسب از بین رفته و به ماشین‌های عبوری آسیب می‌رساند و همچنین دارای شیب‌های تند و پیچ‌های غیراستاندارد می‌باشد. از اداره راه و شهرسازی منطقه درخواست داریم نسبت به ترمیم و مرمت آسفالت جاده و اصلاح شیب‌ها و پیچ‌های حادثه‌ساز آن اقدام نماید.
محمد بدری
* چند روز قبل کنتور آب ساختمان ما واقع در خیابان پیروزی توسط سارقین به سرقت رفت. با پیگیری موضوع مامورین شرکت آب و فاضلاب به محل آمدند و بابت نصب کنتور جدید مبلغ دو میلیون تومان طلب کردند. بنویسید مسئله امنیت شهر و شهروندان چه می‌شود و پرداخت این هزینه‌ها برعهده کیست؟
علیخانی
* داخل اتوبوس شرکت واحد فردی را مشاهده کردم که پاهای خود را با کفش روی صندلی مقابل خود دراز کرده بود. از این صحنه که نوعی بی‌فرهنگی را ثابت می‌کند واقعا ناراحت شدم. چرا بعضی شهروندان به اصول اولیه زندگی جمعی توجه نمی‌کنند و از طرف دیگر از زمین و زمان نیز طلبکار هستند.
درودگر
* سد معبر هر روزه میدان خراسان به ویژه پایین‌تر از چهارراه تیردوقلو موجب ترافیک و بی‌نظمی در محل شده و نارضایتی ساکنین، کسبه و رهگذران را درپی داشته و دارد. از مسئولین شهرداری منطقه 15 برای رفع این معضل تقاضای اقدام مؤثر و فوری را داریم؟
چراغی
* سنگفرش میدان خراسان به خودروها و موتورسیکلت‌های عبوری خسارت وارد می‌کند. به نظر این طرح غیرکارشناسی بوده است و باید مثل گذشته آسفالت شود. امیدواریم مورد توجه مسئولین شهرداری منطقه قرار بگیرد و ترتیب اثر بدهند.
طیبی‌فر