kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* ما نمی‌گوییم یک نویسنده آمریکایی گفته ما یعنی آمریکایی‌ها در حالی که 4 درصد جمعیت جهان هستیم حدود 25 درصد مرگ و میرهای کرونا،‌ 25 درصد موارد ابتلا به کرونا و 35 درصد موارد ابتلا به آبله میمون را به خود اختصاص داده‌ایم. این واقعیت امروز آمریکا است که عده‌ای در داخل برای آن غش و ضعف می‌کنند. غرب‌گداهای کشورمان دلشان را به چه چیز این کشور خوش کرده‌اند؟
میبدی
*‌ سفیر انگلیس گفته به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم سپس ادامه داده انگلیس هم نسبت به مردم ایران همین حس را دارد. ایشان خیلی پررو تشریف دارند به این مردک باید فهماند نظر منفی ما مردم ایران به انگلیس به دلیل جنایت‌های بی‌شمار آنها علیه ایران مانند کشتن 9 میلیون نفر ایرانی در قحطی ساختگی است و نظر منفی آنها به مردم ایران به خاطر ایستادگی ملت پای انقلاب اسلامی می‌باشد.
محمودی
* مردم کشورمان با وجود 8 سال جنگ تحمیلی و 43 سال تحریم با این همه دشمن داخلی و خارجی و با خیانت افراد داخل قدرت هیچگاه به خوردن حشره و میوه کپک‌زده توصیه نشدند. ولی امروز شاهدیم کشورهای قدرتمند اروپا با ساختار قوی اقتصادی ادعای خود بدون شلیک یک گلوله فقط با تهدید به قطع گاز توسط روسیه به چه فلاکتی افتاده‌اند. کشور قدرتمند را باید از نو تعریف کرد.
فاطمی
* شیطان بزرگ و دنباله‌رو‌های غربی اروپایی‌ در برجام به دنبال موارد زیرند: 1- خرید زمان برای اقدامات خصمانه 2- تحریم همیشگی سپاه که به تنهایی یک ارتش ملی است 3- تحمیل FATF به ایران برای همیشه 4- آژانس را با مسئله ساختگی رادیو اکتیو به عنوان چماق بالای سر ما نگه‌ دارد. 5- پایدار نگه داشتن تحریم‌‌های مختلف سازمان‌ها و افراد به میل خود 6- جلوگیری از پیشرفت موشکی و هسته‌ای و منطقه‌ای کشور!
کریمی
* فیلمی که از برخورد بسیار خشن چند پلیس آمریکا با یک جوان مظنون به ارتکاب جرم در فضای مجازی پخش و منتشر شده را غرب‌پرستان کشورمان پاسخ بدهند این ضرب و شتم وحشیانه، اجرای حکم قبل از حکم دادگاه است یا بعد از حکم؟ در ضمن حقوق بشر کجاست؟
مهرجو
* از حق نباید گذشت کاهش فاصله بین حقوق‌های بالا و پایین یکی از اقدامات مهم این دولت است. در دولت سابق فاصله حقوق‌های بالا و پایین 23 برابر بود ولی در این دولت با مصوبه مجلس به 7 برابر کاهش پیدا کرد. در ضمن اخذ مالیات از خانه‌های لاکچری و اتومبیل‌های لوکس از دیگر اقدامات این دولت می‌باشد که در گذشته خبری نبود.
قجاوند
* توصیه مهمی که از مرحوم حضرت آیت‌الله ناصری به یاد دارم این است که می‌فرمودند در آینده اتفاق‌هایی می‌افتد تلاش کنید از رهبر معظم انقلاب جدا نشوید. معلوم می‌شود این بزرگان فتنه‌ها را می‌دیدند و سفارش می‌کردند مبادا از قطار انقلاب پیاده شویم.
اشتری
* به حرمت خون مقدس شهدای کربلا از جریان و قبایل عراق درخواست می‌شود از هوای نفسانی کنار بکشند و کشور و مردم مظلومشان را گرفتار گرگ‌هایی که منتظر فرصتند همانند تکفیری‌ها که هزاران نفر بی‌گناه را قتل عام کردند، نکنند. عقلای قوم تدبیری برای برون‌رفت عراق از این شرایط بیابند.
احمدلو
* اگر کشوری مبتلا به فساد سیستماتیک باشد یک نهاد آن مثل مجلس گزارش فساد تهیه نمی‌کند. البته کسی نمی‌تواند مدعی فقدان فساد در کشور باشد. فرق است بین اینکه در یک سیستم فساد صورت بگیرد تا اینکه سیستم فاسد باشد.
مقدم‌فر
* اجرای رتبه‌بندی معلمان پس از 11 سال را به این قشر آینده‌ساز تبریک می‌گویم امیدواریم در تربیت نسل انقلابی و جهادی همچون سردار سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و ناصری‌ها موفق و موید باشند.
خلیلی
* مسئله این است که برخی سلبریتی‌ها در تلویزیون تبلیغ‌کننده شامپو، سس گوجه فرنگی، ابزار و یراق و... شده‌اند و در فضای مجازی اقدام به نظریه‌پردازی در مسائل سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی می‌کنند؟
خاکپور
* معتقدم پیاده‌روی اربعین را باید خانوادگی رفت تا این فرهنگ حرکت‌آفرین در نسل‌های بعدی نهادینه بشود و ان‌شاءا... با تداوم این راه به ظهور نزدیک بشویم.
صدرالحسینی
* طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان طی 17 سال گذشته روی هم 40 درصد پیشرفت داشته ولی دولت آقای رئیسی در طول 4 ماه کار را از 90 درصد جلو برده و ده درصد مابقی در هفته دیگر تمام خواهد شد. فرق مدیریت جهادی و غیرجهادی را کاملا می‌توان احساس کرد.
غلامپور
* الماس‌ها در سخت‌ترین شرایط به وجود می‌آیند. هنگامی که کربن در زیر زمین و در فشار و درجه دما با حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرد تبدیل به درخشان‌ترین، زیباترین و گران‌ترین عنصر یعنی الماس می‌شود. انسان‌ها نیز حکم الماس را دارند فلذا هرچه در شرایط سخت و تحت فشار قرار بگیرند شکوفاتر می‌شوند پس به امتحان‌های الهی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
پناهی
* آب شرب پردیس حدود 45 روزی است که بسیار افت شدید پیدا کرده است. علت کاهش فشار آن چیست. واقعا برخی‌ها به زحمت افتاده‌اند. از مسئولین آب و فاضلاب شهرستان درخواست می‌شود این مشکل را برطرف نمایند.
سالمی
* از شهردار محترم تهران درخواست می‌شود با هماهنگی بنیاد مستضعفان تکلیف ورزشگاه سمیه در منطقه 12 پشت ایستگاه خط 7 شهدای ۱۷شهریور که بیش از یک دهه به حال خود رها و مأمن معتادین شده است و جلوه بدی را ترسیم می‌کند، حل و روشن نمایید.
جمعی از اهالی محل
* افرادی که رعایت حال ساکنین مجتمع را نمی‌کنند و حیواناتی چون سگ و... به داخل ساختمان می‌آورند و بعضا سروصدا می‌کنند و با آسانسور رفت و آمد می‌نمایند حقیقتا باعث سلب آسایش ساکنین هستند. قانون و مجریان آن، آیا برخوردی با این افراد می‌کنند؟
رودباری
* از شهردار محترم تهران و شورای شهر درخواست می‌شود نسبت به خارج کردن اتوبوس‌های خطی گازوئیلی و تبدیل آنها به برقی طی برنامه 3-4 ساله تهران آلوده را از شر تمامی اتوبوس‌های گازوئیلی نجات دهند تا شاهد هوای سالم پایتخت باشیم. البته موارد دیگر آلوده‌کننده نیز باید در برنامه تحول قرار گیرد.
سوهانی
* نهضت ملی مسکن، اقدام بزرگ دولت جهادی و مردمی برای خانه‌دار شدن 8-12 میلیون نفر(2 نفره و سه نفره حداقل در نظر گرفته شود) از امور مهمی است که کلید آن زده شد و ان‌شاءالله طی 4 سال چند میلیون فاقد سرپناه را از نگرانی‌ها می‌رهاند.
میثمی
* متاسفانه برخی افراد در هنگام رانندگی اقداماتی می‌کنند که بسیار خطرناک و به نوعی انتحار است. اقدام به سوار کردن فرزندان به روی کاپوت، صندوق، نشستن روی در خودرو، آویزان شدن از شیشه به بیرون و... لازم است پلیس راهور با این قبیل اقدامات جوگیرانه برخورد و از بروز حادثه جلوگیری نمایند.
مرتضایی
* وزیر ارتباطات مصاحبه کرده و گفته تا پایان عمر این دولت سرعت اینترنت چند برابر خواهد شد. بنویسید مردم الان مشکل دارند چرا همه چیز به پایان این دولت حواله داده می‌شود؟
طالبیان
* در برخورد با اراذل و اوباش که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند نباید هیچ ارفاقی قائل شد. برخورد با آنان باید درس عبرت برای دیگر مجرمان باشد.
دارابی